autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Τα 3 καλύτερα και τα 3 χειρότερα σε τιμή μικρά

Τα 3 καλύτερα και τα 3 χειρότερα σε τιμή μικρά

Τιμές μοντέλων: 23/11/2024
CITROEN C3 1.2 PureTech 83 PS S&S: 17 500€ MAZDA 2 1.5 90 PS mHEV FL: 17 596€
SKODA FABIA 1.5 TSI 150 PS DSG7: 27 600€ HONDA JAZZ 1.5 i-MMD e:HEV FL: 26 190€
RENAULT CLIO E-TECH 1.6 HYBRID 145 PS: 28 670€

Τα 3 καλύτερα και τα 3 χειρότερα σε τιμή μικρά

29/8/2024

Ibiza, C3 και Mazda 2 τα πιο φθηνά που έχουμε δοκιμάσει.
Fabia 150 PS, υβριδικό Jazz και Clio hybrid τα 3 ακριβότερα.
Με χαμηλή τιμή: C3 και Mazda 2 καίνε κάτω από 6 λτ/100 χλμ, το Ibiza έχει καλούς χώρους.
Τα ακριβά: Η Fabia είναι γρήγορη, το Clio καίει 5 λτ/100 χλμ, το Jazz είναι καλό για ψηλούς.

Ibiza, C3 και Mazda 2 τα πιο φθηνά που έχουμε δοκιμάσει

Με τις τιμές των αυτοκινήτων να αυξάνονται όλο και περισσότερο, έχει ενδιαφέρον να δούμε σε τι επίπεδο κυμαίνονται τα μοντέλα της μικρής κατηγορίας. Τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα εξακολουθούν να διαθέτουν «μαζεμένες» διαστάσεις, όμως έχουν μεγαλώσει σε σχέση με το παρελθόν και έτσι μπορούν να φιλοξενήσουν 4 ενήλικες επιβάτες και να κινηθούν με περισσότερη άνεση στον αυτοκινητόδρομο.
Αναλύσαμε τις τιμές των αυτοκινήτων που έχουμε δοκιμάσει μέχρι τώρα και σας παρουσιάζουμε τα 3 πιο φθηνά και τα 3 πιο ακριβά από αυτά. Οι τιμές αφορούν στο βασικό πακέτο εξοπλισμού που είναι διαθέσιμα τα μοντέλα με τους συγκεκριμένους κινητήρες.

Μάρκα/Μοντέλο Είδος Κινητήρα Τιμή-από Πραγματική Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) Για Γόνατα πίσω επιβατών (εκ.) Χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) Προσπέρασμα 80-120 (δλ.)
SEAT IBIZA 1.0 ECO TSI 95 PS 95ps Βενζίνη   6,8 125 355 10,7 14,1
CITROEN C3 1.2 PureTech 83 PS S&S 83ps Βενζίνη   5,8 65 300 13,2 20,6
MAZDA 2 1.5 90 PS mHEV FL 90ps Mild Hybrid   5,5 86 250 11,02 25,3
SKODA FABIA 1.5 TSI 150 PS DSG7 150ps Βενζίνη   8 118 380 8,3 5,3
HONDA JAZZ 1,5 i-MMD e:HEV FL 122ps Hybrid   5,4 155 304 9,3 7,1
RENAULT CLIO E-TECH 1.6 HYBRID 145 PS 145ps Hybrid   5 96 301 8,9 6,2
Το πιο προσιτό μικρό που έχουμε δοκιμάσει είναι το Seat Ibiza στην έκδοση των 95 ίππων. Μετά βρίσκουμε το Citroen C3 με τα 83 άλογα, καθώς και το Mazda 2 με τον ήπια υβριδικό κινητήρα 90 ίππων.

Fabia 150 PS, υβριδικό Jazz και Clio hybrid τα 3 ακριβότερα

Στο ακριβότερο φάσμα των μικρών που έχουμε δοκιμάσει μέχρι στιγμής βρίσκεται η Skoda Fabia με τον κινητήρα των 150 ίππων και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 7 σχέσεων, το υβριδικό Honda Jazz e:HEV με τα 122 άλογα, και το επίσης υβριδικό Renault Clio E-TECH.

Με χαμηλή τιμή: C3 και Mazda 2 καίνε κάτω από 6 λτ/100 χλμ, το Ibiza έχει καλούς χώρους

Ας δούμε τα θετικά που έχουν τα 3 πιο προσιτά μικρά, σύμφωνα με τις μετρήσεις μας. Το Seat Ibiza έχει 12,5 εκατοστά «αέρα» για τα πόδια των πίσω επιβατών, αριθμός που βρίσκεται στο ανώτερο άκρο του μέσου όρου της κατηγορίας, ενώ επίσης διαθέτει ένα από τα πιο ευρύχωρα πορτ-μπαγκάζ της κλάσης, με ωφέλιμο όγκο 355 λίτρα. Εκτός αυτού, ο κινητήρας των 95 ίππων έχει ικανοποιητικές επιδόσεις.

Το Citroen C3 των 83 ίππων έχει χαμηλή μέση κατανάλωση, με τις μετρήσεις μας σε πραγματικές συνθήκες να δείχνουν 5,8 λτ/100 χλμ. Το ήπια υβριδικό Mazda 2 με τα 90 άλογα καίει ακόμα λιγότερο, με την πραγματική κατανάλωση σε μικτό κύκλο να είναι 5,5 λτ/100 χλμ, δείχνοντας πως τα συγκεκριμένα μοντέλα είναι οικονομικά τόσο στην αγορά όσο και στα έξοδα μετακίνησης.

Τα ακριβά: Η Fabia είναι γρήγορη, το Clio καίει 5 λτ/100 χλμ, το Jazz είναι καλό για ψηλούς

Η Skoda Fabia που έχουμε στη λίστα μας είναι της κορυφαίας έκδοσης, που διαθέτει βενζινοκινητήρα 150 ίππων και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 7 σχέσεων. Το εν λόγω αυτοκίνητο έχει εξελιχθεί με κύριο γνώμονα τις καλές επιδόσεις, κάτι που φαίνεται και από τις μετρήσεις επιτάχυνσης, με το 0-100 χλμ/ώρα να ολοκληρώνεται σε 8,3 δευτερόλεπτα και τις ρεπρίζ 80-120 χλμ/ώρα σε 5,3 δευτερόλεπτα. Αυτά βέβαια έρχονται εις βάρος της κατανάλωσης, η οποία σε μικτές συνθήκες είναι 8 λτ/100 χλμ.

Το Honda Jazz e:HEV που εφοδιάζεται με υβριδικό κινητήριο σύνολο 122 ίππων έχει πραγματική μέση κατανάλωση 5,4 λτ/100 χλμ. Το μεγαλύτερο προτέρημα του ιαπωνικού μοντέλου είναι ο χώρος για τους πίσω επιβάτες, με τον «αέρα» για τα γόνατα να είναι 15,5 εκατοστά, δηλαδή ο μεγαλύτερος της κατηγορίας.

Το Renault Clio E-HEV είναι το πιο ακριβό μικρό που έχουμε δοκιμάσει. Το γαλλικό μοντέλο διαθέτει επίσης υβριδικό κινητήρα, με την απόδοση να είναι 145 άλογα. Το κυριότερο προτέρημα του υβριδικού Clio είναι η μέση κατανάλωση, η οποία σε πραγματικές συνθήκες μετρήθηκε στα 5 λτ/100 χλμ.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε