autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Τα 3+1 χειρότερα μικρά SUV σε αίσθηση πολυτέλειας

Τα 3+1 χειρότερα μικρά SUV σε αίσθηση πολυτέλειας

Τιμές μοντέλων: 23/11/2024
VOLKSWAGEN T-CROSS 1.0 TSI 95 PS: 22 350€ HYUNDAI BAYON 1.2 84 PS: 19 340€

Τα 3+1 χειρότερα μικρά SUV σε αίσθηση πολυτέλειας

26/7/2024

T-Cross: Και 5.000 ευρώ ακριβότερο και ένα από τα χειρότερα σε αίσθηση πολυτέλειας.
Το χειρότερο είναι το Suzuki Vitara, αλλά είναι σε καλή τιμή.
Το Bayon έχει ίδια αίσθηση πολυτέλειας με το T-Cross (60%).
Τόσο παίρνει και το Sandero Stepway, που το λες και ακριβό (κοστίζει το ίδιο με το Bayon).

T-Cross: Και 5.000 ευρώ ακριβότερο και ένα από τα χειρότερα σε αίσθηση πολυτέλειας

Οι τιμές των καινούργιων αυτοκινήτων αυξάνονται συνεχώς. Τι γίνεται όμως με την αίσθηση πολυτέλειας που αποπνέει ένα όχημα; Αυξάνεται το ίδιο, ή παραμένει στάσιμη;
Συγκρίναμε τις αξιολογήσεις των αυτοκινήτων που έχουμε δοκιμάσει μέχρι στιγμής και βρήκαμε τα 4 μοντέλα που έχουν τη χειρότερη βαθμολογία στον τομέα της αίσθησης πολυτέλειας στην πάντα δημοφιλή κατηγορία των μικρών SUV.
Τα κριτήρια για αυτό είναι πολλά, και έχουν να κάνουν με την ποιότητα των υλικών, το φινίρισμα των επενδύσεων, τον σχεδιασμό, τον «αέρα» τεχνολογίας, το θόρυβο στο ταξίδι και τη συνολική εικόνα που αναβλύζει το κάθε μοντέλο.

Το VW T-Cross αξιολογείται με 60 στα 100 στον τομέα της αίσθησης πολυτέλειας, που είναι η δεύτερη χειρότερη βαθμολογία. Το μικρό SUV της VW έχει τον υψηλότερο θόρυβο στην καμπίνα στα 120 χλμ/ώρα σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, που είναι 72,8 dB, αριθμός που είδαμε και στο Dacia Sandero Stepway. Μπορεί η ποιότητα κατασκευής να βελτιώθηκε σε σχέση με το παρελθόν, όμως και πάλι δεν συμβαδίζει με την υψηλή τιμή του μοντέλου.
 

Μάρκα/Μοντέλο Infotainment - Οθόνη (ίντσες) Τιμή-από Θόρυβος στα 120 (db) Αισθηση πολυτέλειας
SUZUKI VITARA 1.4 HYBRID 48V 2WD 129ps -   71 58
VOLKSWAGEN T-CROSS 1.0 TSI 95 PS 95ps 8   72,8 60
DACIA SANDERO STEPWAY 1.0 TCe 100 PS LPG 100ps -   72,8 60
HYUNDAI BAYON 1.2 84 PS 84ps 8   72,1 60

Το χειρότερο είναι το Suzuki Vitara, αλλά είναι σε καλή τιμή

Το Suzuki Vitara έχει τη χαμηλότερη αίσθηση πολυτέλειας της κατηγορίας, μιας και αξιολογήθηκε με 58 στα 100. Η βασική έκδοση του μοντέλου δεν έχει έγχρωμη οθόνη για το σύστημα infotainment ούτε πίσω ηλεκτρικά παράθυρα, ενώ τα υλικά στην καμπίνα είναι σκληρά. Αυτό που σώζει κάπως την κατάσταση είναι η χαμηλή για τα σημερινά δεδομένα τιμή του Vitara, καθώς και το γεγονός πως εφοδιάζεται με ήπια υβριδικό κινητήρα από τη βασική έκδοση.

Το Bayon έχει ίδια αίσθηση πολυτέλειας με το T-Cross (60%)

Το Hyundai Bayon ισοβαθμεί με το VW T-Cross και αξιολογείται με 60 στα 100. Το εσωτερικό του κορεάτικου μικρού SUV απαρτίζεται αποκλειστικά από σκληρά στην αφή πλαστικά, τα οποία μειώνουν την «αύρα» πολυτέλειας.

Τόσο παίρνει και το Sandero Stepway, που το λες και ακριβό (κοστίζει το ίδιο με το Bayon)

Το Dacia Sandero Stepway παίρνει επίσης 60 στα 100 στον τομέα της αίσθησης πολυτέλειας, λόγω των «απλών» και σκληρών υλικών στην καμπίνα του αυτοκινήτου, αλλά και του περιορισμένου εξοπλισμού, μιας και στη βασική έκδοση δεν υπάρχουν πίσω ηλεκτρικά παράθυρα, ούτε έγχρωμη οθόνη αφής για το σύστημα infotainment. Επιπλέον, έχει τον περισσότερο θόρυβο στα 120 χλμ/ώρα, που φτάνει το επίπεδο των 72,8 dB (ίδιος με το VW T-Cross). Το μοντέλο που είχαμε στη διάθεσή μας και δοκιμάσαμε εφοδιάζεται με τον κινητήρα διπλού καυσίμου (βενζίνη + LPG) και κοστίζει σχεδόν το ίδιο με το Hyundai Bayon.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις