autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Τα 3 χειρότερα μεσαία 4x4 plug-in SUV στο φρενάρισμα

Τα 3 χειρότερα μεσαία 4x4 plug-in SUV στο φρενάρισμα

Τιμές μοντέλων: 16/01/2025
SUZUKI ACROSS 2.5 PLUG IN HYBRID 306 PS 4WD: 62 180€ LAND ROVER DISCOVERY SPORT PLUG-IN HYBRID P300e 4x4: 72 359€
JEEP WRANGLER 4xe SAHARA: 90 900€

Τα 3 χειρότερα μεσαία 4x4 plug-in SUV στο φρενάρισμα

16/1/2025

Και τα τρία χρειάζονται πάνω από 40 μέτρα για το 100-0 χλμ/ώρα
Πρώτη θέση για το Jeep Wrangler 4xe SAHARA με 44,2 μέτρα
Το μεγαλύτερο μοντέλο της Suzuki, Across 2.5 plug-in Hybrid με 43,2 μέτρα παίρνει την δεύτερη θέση
Τρίτη θέση για το Land Rover Discovery Sport plug-in με 42,1 μέτρα

Και τα τρία χρειάζονται πάνω από 40 μέτρα για το 100-0 χλμ/ώρα

Τα φρενάρισμα του αυτοκινήτου είναι από τους πιο σημαντικούς παράγοντες που επηρεάζουν την οδιγική ασφάλεια του οδηγού και επιβατών ενός αυτοκινήτου. Δυστυχώς η επίδοση του αυτοκινήτου στο φρενάρισμα από τα 100χλμ/ώρα δεν  περιλαμβάνεται στα βασικά κριτήρια  για την αγορά από πολλού αγοραστές, όμως αποτελεί το κριτήριο για να δούμε πόσο καλό είναι το σύστημα πέδησης ενός αυτοκινήτου. Να προσθέσουμε ότι όσο πιο βαρύ είναι ένα αυτοκίνητο τόσο πιο δυνατά φρένα χρειάζεται για να σταματήσει.

Επιλέξαμε την κατηγορία των μεσαίων 4x4 plug-in SUV και συγκρίναμε τις μετρήσεις που έχουμε κάνει στα αυτοκίνητα που έχουμε δοκιμάσει μέχρι στιγμής. Ακολουθούν τα 3 χειρότερα μεσαία SUV με επίδοση πάνω από 40 μέτρα στο φρενάρισμα από τα  100 χλμ/ώρα.

Μάρκα/Μοντέλο Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) Τιμή-από Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) Κατανάλωση σε ταξίδι (100 χλμ/ώρα) Πραγματική Αυτονομία στο ταξίδι Μέγιστη ροπή (Nm)
JEEP WRANGLER 4xe SAHARA 380ps 44,2   6,5 12,5 648 380
SUZUKI ACROSS 2.5 PLUG IN HYBRID 306 PS 4WD 306ps 43,2   3,3 9,1 604 270
LAND ROVER DISCOVERY SPORT PLUG-IN HYBRID P300e 4x4 309ps 42,1   3,9 6,5 877 540

Πρώτη θέση για το Jeep Wrangler 4xe SAHARA με 44,2 μέτρα
Κάτω από το καπό του Jeep Wrangler συναντάμε των κινητήρα 2,0 λίτρων από την Alfa Romeo που συνδυάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες και έχουν συνολική ισχύς 380 ίππους και 380Nm ροπής. Βρίσκεται 1 μέτρο πιο μακριά στο φρενάρισμα από τα 100χλμ/ώρα με 44,2 μέτρα από το δεύτερο Suzuki Across Hybrid και η κατανάλωση του σε όλες τις μετρήσεις είναι η υψηλότερη συγκριτικού. Λόγω του υψηλού βάρους του, το σπαρτιάτικο SUV που ξεχωρίζει σε off-road διαδρομές έχει αρκετά υψηλή κατανάλωση στον αυτοκινητόδρομο (12,5 λτ/100χλμ) με 648 χιλιόμετρα αυτονομία, ενώ κατά την κίνηση του σε αστικούς δρόμους το υβριδικό σύστημα βοηθά να μειωθεί σημαντικά η κατανάλωση (6,5 λτ/100χλμ) αφού μπορεί να κάνει 50 χιλιόμετρα χωρίς να «κάψει» ούτε μία σταγόνα βενζίνη.

Το Suzuki Across 2.5 plug-in Hybrid με 43,2 μέτρα παίρνει την δεύτερη θέση
Το ιαπωνικό plug-in SUV που σημειώνει 43,2 μέτρα στο φρενάρισμα 100-0 χλμ/ώρα περιλαμβάνει έναν θερμικό κινητήρα βενζίνης 2,5 λίτρων με απόδοση 185 ίππων και δύο ηλεκτρικά μοτέρ με αποτέλεσμα η συνδυαστική ιπποδύναμη να φτάνει τους 306 ίππους και 270 Nm ροπής. Όσον αφορά την κατανάλωση, το Suzuki Across σημειώνει την καλύτερη επίδοση του συγκριτικού κατά την κίνηση του στην πόλη με 3,3 λτ/100χλμ ενώ στο ταξίδι τα 9,1λτ/100 χλμ προσφέρουν αυτονομία 604 χιλιόμετρα. Το μεγαλύτερο μοντέλο στην γκάμα της ιαπωνικής εταιρείας έχει την δυνατότητα να κινηθεί ηλεκτρικά για 60 χιλιόμετρα ενώ πάντα κρατάει ένα 10% της ενέργειας της μπαταρίας σε περίπτωση που χρειαστεί να λειτουργήσει η τετρακίνηση.

Τρίτη θέση για το Land Rover Discovery Sport plug-in με 42,1 μέτρα
Το  πολυτελές αγγλικό SUV θέλει 42,1 μέτρα για να ακινητοποιηθεί από τα 100 χλμ./ώρα και έχει το τρίτο χειρότερο φρενάρισμα στην κατηγορία. Εξοπλίζεται από έναν τρικύλινδρο κινητήρα 1,5 λίτρων που αποδίδει 204 ίππους και 280 Nm ροπής και με την βοήθεια του ηλεκτρικού μοτέρ που είναι τοποθετημένο στον πίσω άξονα έχει συνδυαστική ιπποδύναμη 309 ίππους και 540Nm ροπής. Κατά την κίνησή του στον αυτοκινητόδρομο πετυχαίνει την χαμηλότερη κατανάλωση του συγκριτικού με 6,5 λτ/100χλμ και αυτονομία 877 χιλιόμετρα  ενώ σε αστικούς δρόμους η κατανάλωση πέφτει στα 3,9 λτ/100χλμ αφού μπορεί  να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά έως 50 χιλιόμετρα.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις