Test Συνεργείων
NEO ΤΙΜΕΣ LEASING Short Videos
Τα 3 χειρότερα σε τιμή μικρά της αγοράς

Τα 3 χειρότερα σε τιμή μικρά της αγοράς

Τιμές μοντέλων: 08/09/2024
HONDA JAZZ 1.5 i-MMD e:HEV FL: 27 500€ SKODA FABIA 1.5 TSI 150 PS DSG7: 27 600€
RENAULT CLIO E-TECH 1.6 HYBRID 145 PS: 28 670€

Τα 3 χειρότερα σε τιμή μικρά της αγοράς

1/8/2024

Κοστίζουν πάνω από 25.000 ευρώ και πλησιάζουν τα 30.000.
Το Renault Clio Hybrid είναι το ακριβότερο, με μειονέκτημα το πλάτος πίσω.
Δεύτερο χειρότερο το Honda Jazz, που καίει πολύ στην εθνική.
Τρίτη η Skoda Fabia 150 PS, καίει πολύ και στην πόλη και στο ταξίδι.

Κοστίζουν πάνω από 25.000 ευρώ και πλησιάζουν τα 30.000

Μπορεί τα αυτοκίνητα να βελτιώνονται σε κάθε γενιά τους, όμως οι τιμές τους αυξάνονται συνεχώς. Με τα χρήματα που κάποτε αγόραζες μικρομεσαίο hatchback, πλέον μπορείς να αποκτήσεις αυτοκίνητο της μικρής κατηγορίας, μιας και το πιο φθηνό κοστίζει 15.000 ευρώ. Ανατρέξαμε στις μετρήσεις και στα στοιχεία των αυτοκινήτων που έχουμε δοκιμάσει μέχρι τώρα και σας παρουσιάζουμε τα 3 πιο ακριβά μικρά της αγοράς. Το πιο προσιτό από αυτά ξεπερνάει τα 25.000 ευρώ σε τιμή, ενώ το πιο ακριβό πλησιάζει τα 30.000 ευρώ, ένα ποσό με το οποίο μπορούσε κανείς να αγοράσει premium οικογενειακό πριν από κάποια χρόνια.

Ας τα δούμε στον παρακάτω πίνακα, αναλύοντας ταυτόχρονα και τα σημεία στα οποία υστερεί το κάθε μοντέλο σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
 

Μάρκα/Μοντέλο Infotainment - Οθόνη (ίντσες) Τιμή-από Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) Κατανάλωση σε ταξίδι (100 χλμ/ώρα) Πραγματική Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) Πλάτος πίσω καθίσματος (εκ.)
RENAULT CLIO E-TECH 1.6 HYBRID 145 PS 145ps 7   3,7 5,6 5 1265
HONDA JAZZ 1,5 i-MMD e:HEV FL 122ps 9   4,4 6,1 5,4 1295
SKODA FABIA 1.5 TSI 150 PS DSG7 150ps 8   9,1 6,2 8 1350

Σημειώνουμε πως οι τιμές αφορούν στις βασικές εκδόσεις εξοπλισμού που είναι διαθέσιμες έχοντας επιλέξει τον ισχυρότερο κινητήρα της γκάμας. Με άλλα λόγια, αν κάποιος διαλέξει ακόμα πιο «φορτωμένη» εξοπλιστικά έκδοση, το αυτοκίνητο θα είναι ακόμα πιο ακριβό.

Το Renault Clio Hybrid είναι το ακριβότερο, με μειονέκτημα το πλάτος πίσω

Το υβριδικό Renault Clio με τον κινητήρα των 145 ίππων είναι το πιο ακριβό μικρό αυτή στιγμή, αν συγκρίνουμε τις εισαγωγικές εξοπλιστικές εκδόσεις που είναι διαθέσιμες με τους πιο δυνατούς κινητήρες. Το γαλλικό μοντέλο υστερεί στο πλάτος του πίσω καθίσματος, το οποίο είναι το δεύτερο χειρότερο της κατηγορίας.

Στον τομέα του εξοπλισμού, το αυτοκίνητο έχει οθόνη 7 ιντσών για το σύστημα infotainment (η μικρότερη της τριάδας), απλό air condition, αυτόματο φρενάρισμα, αισθητήρες φωτός και βροχής, σύστημα διατήρησης στη λωρίδα κυκλοφορίας, έχει αισθητήρες παρκαρίσματος χωρίς όμως να διαθέτει camera οπισθοπορείας, ούτε αναδιπλούμενους εξωτερικούς καθρέπτες, ούτε ζάντες αλουμινίου.

Δεύτερο χειρότερο το Honda Jazz, που καίει πολύ στην εθνική

Το δεύτερο πιο ακριβό μοντέλο της κατηγορίας είναι το Honda Jazz e:HEV, το οποίο είναι διαθέσιμο με έναν μόνο κινητήρα, που είναι υβριδικός και αποδίδει 122 άλογα. Σε σχέση με τα υπόλοιπα full hybrid αυτοκίνητα, το Honda Jazz έχει αυξημένη κατανάλωση στο ταξίδι, που είναι 6,1 λτ/100 χλμ.

Ο εξοπλισμός της εισαγωγικής έκδοσης περιλαμβάνει αυτόματο κλιματισμό, αισθητήρες παρκαρίσματος, οθόνη 9 ιντσών για το σύστημα infotainment, αισθητήρες φωτός και βροχής, αυτόματο φρενάρισμα, σύστημα διατήρησης στη λωρίδα κυκλοφορίας, ζάντες αλουμινίου, καθώς και camera οπισθοπορείας.

Τρίτη η Skoda Fabia 150 PS, καίει πολύ και στην πόλη και στο ταξίδι

Στην τρίτη θέση των πιο ακριβών μικρών βρίσκεται η Skoda Fabia με τον βενζινοκινητήρα 150 ίππων και DSG κιβώτιο ταχυτήτων 7 σχέσεων. Εκτός από την τιμή, το μειονέκτημα του αυτοκινήτου είναι η κατανάλωση τόσο στην πόλη (9,1 λτ/100 χλμ) όσο και στο ταξίδι (6,2 λτ/100 χλμ), με τις μετρήσεις μας να δείχνουν 8 λτ/100 χλμ σε μικτό κύκλο.

Στον εξοπλισμό βρίσκουμε οθόνη 8 ιντσών για το σύστημα infotainment, αυτόματο κλιματισμό, camera οπισθοπορείας, αυτόματο φρενάρισμα και ζάντες αλουμινίου. Οι αισθητήρες φωτός και βροχής, καθώς και το σύστημα διατήρησης στη λωρίδα κυκλοφορίας ανήκουν στον extra εξοπλισμό.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις