7 φωτογραφίες »

Τα πιο σβέλτα μικρομεσαία της αγοράς

Διαβάστηκε από 34584 αναγνώστες - 21/6/2021

Μπορεί να μη μιλάμε για hot-hatch, αλλά σε καμία περίπτωση δε στερούνται επιδόσεων! Αυτά είναι τα πιο γρήγορα «καθημερινά» μικρομεσαία της αγοράς σύμφωνα με τις μετρήσεις μας. Ποιο θα επιλέγατε;

Ανέκαθεν η κατηγορία των μικρομεσαίων διατηρούσε ένα σημαντικό μερίδιο αγοράς και μέχρι σήμερα διαθέτει φανατικό κοινό που δεν επηρεάζεται από την «επέλαση» των SUV. Πρόκειται για αυτοκίνητα με κορυφαία δυναμική συμπεριφορά που δεν στερούνται χώρων, αφού οι διαστάσεις τους είναι επαρκείς, είτε για οικογενειακά ταξίδια, είτε για τις καθημερινές αστικές μετακινήσεις. Αυτή τη φορά συγκεντρώσαμε τα πιο γρήγορα μικρομεσαία της αγοράς βάσει των δικών μας αποτελεσμάτων σε μετρήσεις επιτάχυνσης στα 0-100 χλμ./ώρα. Στη διάρκεια της έρευνας μας αξιολογήσαμε όλα τα μικρομεσαία της αγοράς και, πέρα από την κορυφαία πεντάδα που θα αναλύσουμε, διαπιστώσαμε ότι έμειναν οριακά εκτός κάποια σβέλτα μοντέλα, όπως για παράδειγμα το ήπια υβριδικό Hyundai i30 των 159 ίππων. Ώρα να δούμε την κορυφαία πεντάδα ξεκινώντας αντίστροφα!

Kοινοποίησε το »


5η θέση: Seat Leon με 150 ίππους και 0-100 χλμ./ώρα σε 8,6"
Ξεκινάμε με το ήπια υβριδικό Seat Leon το οποίο κατέκτησε επάξια μία θέση στην κορυφαία πεντάδα. Η συγκεκριμένη έκδοση εξοπλίζεται με έναν τετρακύλινδρο κινητήρα, ο οποίος έχει τη δυνατότητα απενεργοποίησης των δύο κυλίνδρων και συνδυάζεται με αυτόματο DSG κιβώτιο ταχυτήτων. Είναι υπερτροφοδοτούμενος, η χωρητικότητά του αγγίζει τα 1.498 κ.εκ. και, σε συνδυασμό με την ήπια υβριδική τεχνολογία 48V, η ισχύς φτάνει τους 150 ίππους και η ροπή τα 250 Nm από τις 1.500 σ.α.λ. Πέρα από τις ικανοποιητικές επιδόσεις, ο 1.5 TSI καταφέρνει να πετυχαίνει καλή μέση κατανάλωση λόγω της λειτουργίας coasting, όπου η περιστροφή του κινητήρα διακόπτεται κάτω από συγκεκριμένες συνθήκες.



Στη διάρκεια της δοκιμής, είδαμε τη μέση κατανάλωση να κυμαίνεται κοντά στα 8λτ./100 χλμ., αλλά σε υπεραστικό περιβάλλον η λειτουργία coasting και η μακριά 7η σχέση του κιβωτίου μπορεί να μειώσει περαιτέρω τη μέση τιμή. Τέλος, τα 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνονται σε 8,6 δλ. και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 216 χλμ./ώρα. Η τιμή του ήπια υβριδικού Seat Leon με τους 150 ίππους ξεκινά από τα 23.790 ευρώ.

4η θέση: Υβριδικό Toyota Corolla με 180 ίππους και 0-100 χλμ./ώρα σε 8,5"
Ακολουθεί το Toyota Corolla, το οποίο στην υβριδική του έκδοση εξοπλίζεται με έναν τετρακύλινδρο κινητήρα χωρητικότητας 1.987 κ.εκ., ο οποίος φέρει τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο και συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο e-CVT. Σε συνεργασία με ένα ηλεκτρικό μοτέρ, η συνδυαστική ισχύς αγγίζει τους 180 ίππους και η μέγιστη τιμή της ροπής είναι τα 190 Nm. Το αποτέλεσμα είναι τα 0-100 χλμ./ώρα να έρχονται σε 8,5 δλ. για το αμάξωμα των 1.340 κιλών μαζί με τον οδηγό, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 180 χλμ./ώρα.



Η ιαπωνική φίρμα αναφέρει ότι οι απαιτήσεις σε καύσιμο περιορίζονται σε μεικτές συνθήκες κίνησης στα 3,9 λτ./100 χλμ. Μπορεί στη διάρκεια της δοκιμής να μην είδαμε τόσο χαμηλή τιμή, αλλά είναι γεγονός πως εντός πόλης, ο ηλεκτροκινητήρας συμβάλλει στο να διατηρείται η μέση τιμή κάτω από τα 5,5 λτ./100 χλμ. Κάπου εδώ, αξίζει να τονίσουμε ότι έως τα 115 χλμ./ώρα είναι εφικτό το αυτοκίνητο να κινηθεί αποκλειστικά με τη χρήση του ηλεκτροκινητήρα και η τιμή ξεκινά από τα 22.370 ευρώ.

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει

Kοινοποίησε το »