2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Τι ελαστικά έχουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;
19/11/2024
Ποια είναι τα ιδανικά ελαστικά για ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο; Σίγουρα αυτά πρέπει να έχουν χαμηλή αντίσταση κύλισης, αντοχή στα βάρη, και μικρό παραγόμενο θόρυβο. Αναλύουμε τα πιο σημαντικά στοιχεία που τα κάνουν να ξεχωρίζουν από τα συμβατικά!
Όλο και περισσότεροι κατασκευαστές ελαστικών προωθούν στην αγορά προϊόντα τους, τα οποία έχουν εξελιχθεί ειδικά για ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Φυσικά, και δε χρειάζονται τα ηλεκτροκίνητα ιδιαίτερα ελαστικά, αφού είναι δυνατό να εφοδιαστούν και με προϊόντα συμβατικής τεχνολογίας. Για ποιο λόγο τότε μας απασχολούν τα ειδικά ελαστικά; Επειδή ένα σημαντικό ζητούμενο πια είναι η κατανάλωση ηλεκτρικού ρεύματος. Η AUTO BILD ερμηνεύει τα πιο σημαντικά στοιχεία!
Ελαστικά για ηλεκτρικά αυτοκίνητα: Η χαμηλότερη αντίσταση κύλισης αυξάνει την αυτονομία
Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα οφείλουν να επιτυγχάνουν τη μεγαλύτερη δυνατή αυτονομία, κάτι στο οποίο θα συμβάλλει η χαμηλή αντίσταση κύλισης. Τα βελτιστοποιημένα προς αυτήν την κατεύθυνση ελαστικά έχουν για αυτόν το λόγο μεγάλη διάμετρο και πέλμα με μικρή επιφάνεια. Ωστόσο, η αντίσταση της κύλισης μπορεί να περιοριστεί επίσης από το μίγμα της γόμας ή την υποδομή της. Ένα ελαστικό συμβατικής τεχνολογίας έχει αντίσταση κύλισης μεταξύ 7 και 9 κιλών ανά τόνο. Τα «eco» ελαστικά, αλλά και όσα χαρακτηρίζονται επίσης «ελαφράς κύλισης», σημειώνουν τιμές από 6,5 kg/t και κάτω.Πόσο μεγάλο είναι το όφελος σε αυτονομία; «Περιορίζοντας την τιμή της αντίστασης κύλισης κατά 1 kg/t, το ποσοστιαίο όφελος σε αυτονομία έχει υπολογιστεί σε από 3 έως 4%», λέει ο κ. Burkhard Wies, υπεύθυνος εξέλιξης στην Continental. Για να το κάνουμε ακόμα πιο κατανοητό, σε ένα Renault Zoe, που έχει αυτονομία περίπου 240 km, θα μιλούσαμε για επιπλέον σχεδόν δέκα χιλιόμετρα, ενώ ένα Tesla Model S, που έχει αυτονομία περίπου 500 χλμ, θα μπορούσε να φτάσει τελικά ακόμα και τα 520 χλμ.
Τα στιβαρά πέλματα των ελαστικών τα προφυλάσσουν από την πρόωρη φθορά τους στο ηλεκτρικό αυτοκίνητο
Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν μεγάλο βάρος και υψηλή ροπή από πολύ νωρίς. Και τα δύο αυτά στοιχεία μπορούν να αποτελέσουν αιτία γρηγορότερης φθοράς των ελαστικών στο ηλεκτρικό αυτοκίνητο σε σχέση με αυτά ενός βενζινοκίνητου ή ενός diesel μοντέλου, επομένως μια κακή εξέλιξη τόσο για το περιβάλλον όσο και το πορτοφόλι του οδηγού. ...>>>Συνεχίστε το άρθροΣελ. 2 | Επιπλέον στοιχεία για την άνεση και την ασφάλεια των ελαστικών |
Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις