Η VW συνεργάζεται στενά με μια γερμανική εταιρία τεχνολογίας για την παραγωγή ενός νέου κινητήρα υδρογόνου που θα επιτρέπει στα αυτοκίνητα να διανύουν έως και 2.000 χλμ με ένα γέμισμα και θα είναι φθηνότερος από τον αντίστοιχο της Toyota! Έχουμε όλες τις πληροφορίες!
Μπορεί οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες να θεωρούν ότι ο ηλεκτρισμός είναι το μέλλον της κινητικότητας, αλλά αρκετοί κατασκευαστές, κυρίως από την Ασία, υποστηρίζουν σθεναρά και την επιλογή του υδρογόνου σαν εναλλακτική βιώσιμη λύση. Αν και η VW είναι υπέρμαχος του ρεύματος, έχοντας δεσμευτεί ότι μέχρι το 2033 θα παράγει μόνο ηλεκτρικά μοντέλα για την Ευρώπη και πολλές φορές μιλάει κατά του υδρογόνου, με τον πρόεδρο της να το έχει κατακρίνει ακόμα και δημόσια στο Τwitter, φαίνεται να κρατάει μια μικρή κερκόπορτα ανοιχτή για το συγκεκριμένο καύσιμο, δείχνοντας ότι δεν φοράει «τεχνολογικές παρωπίδες».
2.000 χλμ με ένα γέμισμα
Αυτό φαίνεται από το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας που καταχώρησε πριν λίγο καιρό, σε συνεργασία με τη γερμανική start up εταιρία Kraftwerk TUBES GmbH, και παρουσιάζει κυψέλες καυσίμου που θα είναι φθηνότερες από τις αντίστοιχες της σημερινής τεχνολογίας και θα επιτρέπουν στο όχημα να έχει αυτονομία έως και 2.000 χιλιομέτρων.
Δεν θα έχει ακριβά μέταλλα, άρα θα έχει μικρότερο κόστος παραγωγής
Στο συγκεκριμένο έγγραφο, η VW δεν εμφανίζεται απλά σαν χρήστης της συγκεκριμένης τεχνολογίας, αλλά συμμετέχει ενεργά στην ανάπτυξή της. Η μεγάλη διαφορά με τις αντίστοιχες κυψέλες καυσίμου που χρησιμοποιούν η Toyota και η Hyundai είναι ότι η νέα τεχνολογία χρησιμοποιεί κεραμική μεμβράνη αντί για τη συνηθισμένη πλαστική. Αυτό επιτρέπει το κόστος παραγωγής να είναι εξαιρετικά μικρότερο, αφού πλέον δεν θα χρησιμοποιείται καθόλου πλατίνα, ένα πολύτιμο υλικό που αυξάνει σημαντικά την τελική τιμή. Ταυτόχρονα θα εξαλείψει την ανάγκη για πολύπλοκα και δαπανηρά συστήματα που χρησιμοποιούνται για την ύγρανση της πλαστικής μεμβράνης, ώστε να αποτρέπεται η κατάψυξη της σε χαμηλές θερμοκρασίες και η ξήρανση της σε πιο υψηλές.
Υπάρχουν ακόμα μικροπροβλήματα, θέλουν να αφαιρέσουν και το λίθιο
Αν και η συγκεκριμένη τεχνολογία φαίνεται αρκετά φιλόδοξη και λύνει αρκετά προβλήματα, ακόμα συναντιούνται κάποια εμπόδια που πρέπει να ξεπεραστούν. Αρχικά θα πρέπει η θερμοκρασία του συστήματος να διατηρείται πάντα πάνω από τους 40 βαθμούς ώστε να αποφευχθεί ο κίνδυνος της δημιουργίας βακτηριών και μυκήτων που θα οδηγήσουν στην μόλυνση του συστήματος. Ταυτόχρονα ψάχνουν τρόπους να αφαιρέσουν τελείως και το λίθιο από τις κυψέλες, το υλικό που χρησιμοποιείται στις μπαταρίες των ηλεκτρικών, ώστε να μειωθεί κι άλλο το κόστος.
Στο 2026 στην αγορά
Αν και το συγκεκριμένο δίπλωμα ευρεσιτεχνίας υποβλήθηκε μαζί με τη Volkswagen, η Kraftwerk TUBES GmbH υποστηρίζει ότι δεν εξελίσσει τις συγκεκριμένες κυψέλες αποκλειστικά για μία μόνο εταιρία. Πάντως ο κύριος στόχος είναι να χρησιμοποιείται αυτή η τεχνολογία σε οχήματα μέχρι το 2026.
Τα «γυρίζει» η VW που έκραζε το υδρογόνο δημόσια!
Με ένα γέμισμα θα βγάζει 2.000 χλμ ο νέος κινητήρας.
Θα στοιχίζει λιγότερα από τον αντίστοιχο της Toyota.
Το 2026 στην παραγωγή!
Πως σου φαίνεται η κίνηση της VW; Γιατί πλέον επενδύει στο υδρογόνο, ενώ το έκραζε ακόμα και στο Τwitter;