Ακρίβεια στα καύσιμα: Το άγνωστο κόλπο για να κερδίζεις 50 χλμ. σε κάθε γέμισμα
Όπως όλα δείχνουν, η ακρίβεια στα καύσιμα ήρθε για να μείνει. Υπάρχει όμως ένα μυστικό που ελάχιστοι γνωρίζουν, και μπορεί να εξοικονομήσει καύσιμα που αποδίδουν 50 χλμ. παραπάνω σε κάθε γέμισμα.
Η ακρίβεια στα καύσιμα ήρθε για να μείνει
Όπως και σε όλα σχεδόν τα προϊόντα, τα τελευταία χρόνια η τιμή των καυσίμων έχει εκτοξευθεί και δεν λέει να πέσει. Ειδικά στην Ελλάδα, έχουμε από τα ακριβότερα καύσιμα στην Ευρώπη. Οι τιμές αυξάνονται διαρκώς και κανείς δεν μπορεί να προβλέψει αν ή πότε θα σταθεροποιηθούν. Σαν να μην έφτανε αυτό, στα καύσιμα υπάρχουν ακόμη δύο προβλήματα: η νοθεία και οι «πειραγμένες» αντλίες, για τα οποία όμως δεν μπορείς να κάνεις τίποτα. Ωστόσο υπάρχουν μερικά μυστικά που ελάχιστοι γνωρίζουν και θα σου εξασφαλίσουν έως και 50 χιλιόμετρα παραπάνω με την ίδια ποσότητα καυσίμου στο ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου σου.
Το «φουλάρισμα» βλάπτει σοβαρά την τσέπη, αλλά τελικά είναι οικονομικό
Το τελευταίο διάστημα, κάθε φορά που επισκέπτεσαι το βενζινάδικο δεν ξέρεις «από πού θα σου έρθει». Πλέον είναι λίγοι αυτοί που έχουν την οικονομική δυνατότητα να «φουλάρουν», αλλά μία τέτοια πάγια τακτική θα μπορούσε να τους αποδίδει έως και 50 χιλιόμετρα περισσότερα στο ρεζερβουάρ. Και αυτό γιατί αν γεμίσεις το ντεπόζιτό σου, μειώνεται στο ελάχιστο η επιφάνεια του καυσίμου που έρχεται σε επαφή με τον ατμοσφαιρικό αέρα. Η βενζίνη είναι ένα εξαιρετικά πτητικό υγρό, το οποίο εξατμίζεται γρήγορα, επομένως με αυτόν τον τρόπο εξατμίζεται πιο αργά, αποδίδοντας περισσότερα χιλιόμετρα.
Βοηθάει και όσους δεν κάνουν πολλά χιλιόμετρα ο συχνός ανεφοδιασμός
Ένα ακόμη πλεονέκτημα που προσφέρει το γεμάτο ρεζερβουάρ είναι ότι αποτρέπει την οξείδωση, που σημαίνει ότι δεν συσσωρεύονται ξένες ουσίες μέσα στο καύσιμο. Επιπλέον, ειδικότερα για όσους δεν ταξιδεύουν καθημερινά, είναι πολύ ωφέλιμο το να ανεφοδιάζουν συχνά το ντεπόζιτό τους, αφού το καύσιμο διατηρείται φρέσκο και δεν χάνει τις ιδιότητες που του επιτρέπουν να αποδίδει περισσότερο.
Μην πιέζεις τη σκανδάλη, βενζινά
Μία δεύτερη τακτική που μπορείς να ακολουθήσεις είναι να υπενθυμίσεις στον υπάλληλο του βενζινάδικου να πιέζει τη σκανδάλη της αντλίας λιγότερο. Με αυτόν τον τρόπο, το καύσιμο εισρέει με λιγότερη πίεση στο ντεπόζιτο, δημιουργώντας λιγότερο αφρό. Όταν ο αφρός είναι πολύς, διακόπτεται πρόωρα η τροφοδότηση καυσίμου από το σύστημα, καθώς το ντεπόζιτο «μοιάζει» γεμάτο χωρίς να είναι πραγματικά. Αυτό δεν σημαίνει ότι ο υπάλληλος το κάνει επίτηδες, απλά συνήθως βιάζεται για να εξυπηρετήσει τους οδηγούς που περιμένουν. Μία ευγενική υπενθύμιση αρκεί.