«Πολλά είναι», είπατε; Για ακούστε και το ποσό για την BMW… Τουλάχιστον 178.800 ευρώ θα ζητήσει ένας έμπορος στη Γερμανία, καθώς σε αυτήν την τιμή συμπεριλαμβάνεται το “M driverΆs package” (αξίας 2.450 ευρώ), δηλαδή το «πακέτο του οδηγού μιας M». Είναι τόσο απαραίτητο αυτό; Αν θέλει κανείς να ταξιδεύει με ταχύτητες ανώτερες των 300 km/h, οπωσδήποτε! Έτσι, στο λογαριασμό βρίσκονται πλέον 178.250 ευρώ. Υψηλή τιμή, αλλά με γιγαντιαίο ισοδύναμο. Μόνο και μόνο οι επιδόσεις είναι αρκετές!
Γιατί στην BMW δε μετρά μόνο το γεγονός πως ύλη 2,3 τόνων μπορεί να ξεπεράσει τα 300 km/h, αλλά και το ότι αυτό το... καράβι των 5,30 μέτρων επιταχύνει από στάση ως τα 100 km/h σε χρόνο κάτω από τα 4 δευτερόλεπτα! Ας όψονται τα καταιγιστικά 850 Nm της ροπής του -κατά τα άλλα- χαλαρού V12, που εμφανίζονται ιδιαίτερα ξεκούραστα ήδη από τις 1.600 σ.α.λ. Με βάση τους αριθμούς, το Audi φαίνεται, αντίθετα, σχεδόν χάλια... Χωρητικότητα κινητήρα «μόνο» 4,0 λίτρων, μέγιστη ροπή «μόλις» 800 Nm, τα οποία εμφανίζονται «μόλις» στις 2.000 σ.α.λ. Υποδεέστερο το Audi; Μπα, αν δείτε τις επιδόσεις, η λιμουζίνα της Audi ξεπερνά σε επιτάχυνση από στάση έως τα 200 km/h αυτήν της BMW.
Σε κάθε περίπτωση, ο V8 του Audi αποδεικνύεται πιο ζωντανός, πιο ξύπνιος και πιο γρήγορος. Συγκρίνοντας τα δύο μηχανικά σύνολα, αυτό του S8 εμφανίζεται πιο συγκρατημένο σε κατανάλωση, καθώς χρειάζεται ανά 100 km 2 λίτρα λιγότερα. Παρεμπιπτόντως, και τα δύο αυτοκίνητα πρέπει να εφοδιάζονται με super plus αμόλυβδη βενζίνη. Πάντως, και ως προς την αντίθετη κατεύθυνση, αυτήν της επιβράδυνσης, το Audi υπερτερεί. Το S8 ακινητοποιείται από τα 100 km/h σε μόλις 33,6 μέτρα, επίδοση που δεν καταφέρνουν ούτε μερικά σπορτίφ μοντέλα.
Αντίστοιχα αξιόπιστα και με ανάλογη μεγαλοπρέπεια ρίχνει... άγκυρα και η BMW. Φυσικά, και στις δύο περιπτώσεις βοηθούν την κατάσταση τα ελαστικά. Αυτά των 21 ιντσών του Audi, πάντως, περιορίζουν κάπως το επίπεδο της άνεσης με το πολύ χαμηλό προφίλ τους. Από την άλλη, όμως, σε συνθήκες δυναμικής οδήγησης κατευθύνονται καταπληκτικά, παραμένοντας σε άμεση σύνδεση με τις στροφές.
Η BMW, πάλι, έχει μεν ανάρτηση πρώτης τάξης, αλλά κινείται με λιγότερη ακρίβεια. Ωστόσο, και για τα δύο αυτοκίνητα ισχύει πως είναι απόλυτα ασφαλή στο δρόμο, είναι προστατευμένα με κάθε τύπου συστήματα υποβοήθησης εφοδιάζεται με εξαιρετικά καθίσματα. Για κάτι τέτοιες περιπτώσεις, θα θέλαμε να γίνουμε κι εμείς γενικοί διευθυντές κάποτε. Ή ακόμα καλύτερα: ο σωφέρ τους.
Συμπέρασμα: Και οι δύο λιμουζίνες τα δίνουν πραγματικά όλα. Ισχύς; Φουλ! Συστήματα υποβοήθησης; Λάβετε θέσεις! Πολυτέλεια και άνεση; Μάλιστα, κύριε διευθυντά! Ωστόσο, στο Audi θα ευχαριστηθεί περισσότερο και ο οδηγός, που αν είναι και ιδιοκτήτης, θα έχει ξοδέψει λιγότερα χρήματα...
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr