autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
20 φωτογραφίες »

Picanto vs Up! vs Spacestar

Δοκιμή:Νέο Picanto vs Up! vs Space Star

30/11/2017

Νέο Picanto vs Up! vs Space Star. Το λιλιπούτειο σε διαστάσεις Kia έρχεται να τα βάλει το κατεστημένο της πιο μικρής κλάσης της αγοράς. Το VW Up! Και το Mitsubishi Space Star θέλουν να του κόψουν το δρόμο προς την κορυφή. Πόσο καλά τα πάει απέναντι στα 2 που έχουν πλέον αρκετά χρόνια στην αγορά;

Το Up! Μπορεί να έχει αρκετά χρόνια στην πλάτη του αλλά ανανεώθηκε πρόσφατα και απέκτησε turbάτο κινητήρα 1,000 κεκ. Είναι ένα μοντέλο που πάει καλά στις πωλήσεις και έχει «ρεύμα» υπέρ του. Το Picanto θα δυσκολευτεί απέναντι στον γερμανάκι. Το Mitsubishi Space Star το γνωρίζουμε από το 1998 , τότε παρουσίασε η ΚΙΑ ένα πολυμορφικό με αυτό το όνομα. Το σημερινό Space Star όμως δεν έχει καμία σχέση με εκείνο το μοντέλο. Λόγω διαστάσεων θα μπορούσε να το τοποθετηθεί και στην κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων μαζί με το Clio, Ibiza κτλ, αλλά λόγω απόδοσης και διαθέσιμών χώρων το φέρνουμε απέναντι στα mini.


Kia Picanto: Πλήρως ανανεωμένο
Στο εξωτερικό σχεδιασμό η ΚΙΑ δεν έκανε εκπτώσεις παρουσιάζοντας ένα φιλικό και σύγχρονο σύνολο. Η  Kia διατήρησε σχεδόν αμετάβλητες τις διαστάσεις, με το μεταξόνιο να έχει πάρει 1,5 εκατοστό, φτάνοντας τα 2,40 μ..
Έχει γίνει δοθεί ιδιαίτερη προσοχή  στην σχεδίαση του εσωτερικού, κάτι που είναι εμφανές από την πρώτη ματιά. 
Έφτιαξαν έτσι ένα πλήρως λειτουργικό εσωτερικό με μοναδική παραφωνία εδώ , όπως και στα άλλα 2 μοντέλα του συγκριτικού,είναι ότι το τιμόνι ρυθμίζεται μόνο σε ύψος και όχι σε μήκος.


Χώροι: Καλύτερα απ ότι περιμένεις

Το Kia με 1,60 μ πλάτος είναι το στενότερο από το  Up! (1,64 m), και το Space Star (1,67 μ.)αλλά δεν θα νιώσεις στριμωγμένα μιας και έχει γίνει σωστή εκμετάλλευση στο εσωτερικό του. Μόνο το Up! Έχει ελαφρώς περισσότερο χώρο μπροστά. Στο πίσω κάθισμα το Picanto είναι το μεγαλύτερο. Μην περιμένετε όμως από κανένα θαύματα μιας και μιλάμε για την πιο μικρή κατηγορία της αγοράς.
Για ενήλικες επιβάτες θα είναι κάπως στριμωγμένα τα πράγμα πίσω τόσο για τα κεφάλια όσο και για τα γόνατα.
Ένα μεγάλο πλεονέκτημα του νέου Picanto  είναι ο χώρος αποσκευών  των 255 λτ, αυξημένος κατά 55 λτ σε σχέση με τον προκάτοχο του. Ακολουθεί το  Up! με 251 λτ πορτμπαγκάζ και πλήρως εκμεταλλεύσιμο σχήμα που σε συνδυασμό με την εξαιρετικά ευάερη καμπίνα δίνει την μεγαλύτερη αίσθηση ευρυχωρίας του συγκριτικού. Οι χρωματικοί συνδυασμοί στο εσωτερικό δίνουν μια μοντέρνα νότα και οι γυμνή λαμαρίνα δεν ενοχλεί καθόλου.
Το Mitsubishi Space Star με μήκος 3,80 μ είναι 20 εκατοστά μεγαλύτερο από τα άλλα 2 χωρίς όμως αυτό να μεταφράζεται σε καλύτερους χώρους. Το ιαπωνικό μοντέλο έχει το μικρότερο χώρο από τα άλλα 2 τόσο για τους μπροστά όσο και για τους πίσω επιβάτες. Το πορτμπαγκάζ των 209 λτ είναι και αυτό με την σειρά του το μικρότερο του συγκριτικού.



Κινητήρες: Με αστικό προσανατολισμό αλλά δεν θα πούν όχι και σε εκδρομές


Το Mitsubishi τροφοδοτείται από έναν κινητήρα  τριών κυλίνδρων 1,2 λίτρων απόδοσης 80 ίππων. Είναι ζωηρός αλλά ακούγεται το χαρακτηριστικό κροτάλισμα του τρικύλινδρου κινητήρα.  Είναι αρκούντος δυνατός αλλά και θορυβώδης.

Στο Picanto η Kia έχει τοποθετήσει το γνωστό τετρακύλινδρο των 1,25 λτ με απόδοση 84 ίππων.  Χωρίς σύστημα άμεσου ψεκασμού και τούρμπο παίρνει ο οδηγός μια ελάχιστη γεύση από «old scholl». Με λίγο αργή εκκίνηση και με το σύνολο της δύναμης στις υψηλές στροφές είναι καλύτερο από το Space Star και ελαφρώς πίσω από το τουρμπάτο Up!.

Όσοι θέλουν το κάτι παραπάνω θα πρέπει να περιμένουν την έκδοση με τον 1000άρη τούρμπο του Rio που αναμένεται να κυκλοφορήσει σύντομα.

Τούρμπο και άμεσου ψεκασμού είναι το μηχανικό σύνολο του γερμανικού μοντέλου. Ο Tsi απόδοσης 90 ίππων έχει πολιτισμένη και ήσυχη λειτουργία. Έχει την μεγαλύτερη ιπποδύναμη και ροπή του συγκριτικού. Μπορεί εύκολα να κινηθεί με μεγάλη ταχύτητα χωρίς ιδιαίτερο κόπο. 


Οδική συμπεριφορά: Το καθένα έχει την χάρη του


Το Up! της δοκιμής φορούσε 17άρες ζάντες, μας άρεσε έτσι το τιμόνι ενώ παράλληλα ήταν ευκίνητο. Πάρα την μεγάλη διάσταση των τροχών η άνεση παραμένει σε καλά επίπεδα. Το Picanto είναι σημαντικά βελτιωμένο στο δρόμο, το σύστημα διεύθυνσης λειτουργεί πιο άμεσα και η αλλαγές ταχυτήτων γίνονται πιο γρήγορα. Στη ρύθμιση του πλαισίου και της ανάρτησης ίσως η Kia το παράκανε μιας και το Picanto είναι pl;eon πολύ σκληρό αλλά ευθύβολο και ευκίνητο. Πολύ καλή συνταγή αλλά έχασε λίγο σε άνεση μιας και όταν συναντήσει κακοτεχνίες στον δρόμο, θα ταρακουνήσει τους επιβάτες του.To Space Star έχει μαλακή ανάρτηση και τα και τα καταφέρνει καλά στο τομέα της άνεσης, από την άλλη όμως το σύστημα διεύθυνσης  θα βάλει τέλος σε οποιαδήποτε σκέψη για γρήγορη οδήγηση. Η μαλακή και σπογγώδης αίσθηση του δεν σε εμπνέει για τέτοιο τρόπο οδήγησης. Το μικρό Mitsubishi δεν είναι τόσο ευέλικτο όσο τα άλλα 2.


Συμπέρασμα: Το Space Star δεν μπορεί να ακολουθήσει τα άλλα 2


Το Picanto επέστρεψε πραγματικά ολοκληρωμένο, πολύ κομψό και σύγχρονο. Το Up! Έχει τον πιο ζωντανό κινητήρα, είναι το πιο ευέλικτο και μπορείς να κινηθείς γρήγορα με αυτό.  Το Up! και το Picanto είναι αρκετά πιο ευρύχωρα από το SpaceStar το οποίο μένει λίγο πίσω από τα άλλα 2 μοντέλα.
  
 
Xαρακτηριστικά KIA MITSUBISHI VW
Κινητήρας Τετρακύλινδρος Τρικύλινδρος Τρικύλινδρος, τούρμπο
Μέγεθος 1248 κεκ 1193 κεκ 999 κεκ
Ιπποδύναμη 84 80 90
Ροπή 122Nm 106 Nm 160 Nm
Τελική 173 Χλμ/ ώρα 180 χλμ/ ώρα 185 χλμ/ώρα
Κίνηση Εμπρός Εμρός Εμπρός
Κατανάλωση(εργοστ) 5,8/3,7/4,5 λτ 5,1/3,9/4,3 5,5/3,8/4,4
Κιβώτιο 5άρι, χειροκίνητο 5άρι, χειροκίνητο 5άρι χειροκίνητο
Διαάσταση τροχών 185/55 R 15 175/55 R 15 195/40 R 17 V
Ελαστικά Continental EcoContact 5 Yokohama BluEarth A34 Goodyear EfficientGrip
Διαστάσεις 3595/1595/1485 χλστ 3795/1665/1505 3600/1641/1504


 
Μετρήσεις KIA MITSUBISHI VW
0-50 3,6 δλ 3,5 δλ 3,2 δλ
0-100 11,2 11,1 δλ 10,4 δλ
0-130 19,6 20,2 18,1 δλ
0-160 45 43,1 δλ 36,2
60-100 13,1(4η) 12,6(4η) 9,9(4η)
80-120 21,0(5η) 20,8(5η) 17,2%η)
Βάρος(κιλά) 987 910 1007
Αναλογία 61/39% 61/39% 62/38%
100-0 ζεστά 36,5 μ 37,4 μ 37,3 μ
Kατανάλωση-CO2 5,5 λτ-131γρ 5,2 λτ- 124 γρ 5,2 λτ-124γρ
Αυτονομία 635 χλμ 670 χλμ 670χλμ

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις