Τιμές μοντέλων: 05/02/2025 | |
PEUGEOT 308 Hybrid 180 e-EAT8: 44 500€ | PEUGEOT 308 Hybrid 180 e-EAT8: 44 500€ |
MERCEDES CLA COUPE 250 e FL: 59 400€ | OPEL ASTRA PHEV 1.6 180 HP E-EAT8: 45 500€ |
Τα 3 μικρομεσαία με τη χαμηλότερη κατανάλωση εντός πόλης
Και τα τρία είναι Plug-in υβριδικά και καίνε κάτω από 3 λτ./100 χλμ.
Πρώτη η Mercedes-Benz CLA 250e με κατανάλωση 2,5 λίτρα στα 100 χλμ.
Το Peugeot 308 Hybrid ισόπαλο με την CLA, καίει επίσης 2,5 λτ./100 χλμ.
Το βάθρο συμπληρώνει το Opel Astra PHEV, καίει 2,7 λτ./100 χλμ.
Και τα τρία είναι Plug-in υβριδικά και καίνε κάτω από 3 λτ./100 χλμ.
Η κατηγορία των μικρομεσαίων αυτοκινήτων αποτελεί από τις πρώτες επιλογές των καταναλωτών που αναζητούν ένα όχημα που να συνδυάζει πρακτικότητα, άνεση και χαμηλό λειτουργικό κόστος. Ιδιαίτερα για όσους κινούνται κυρίως στην πόλη, η εύρεση ενός αυτοκινήτου που να πληροί τις παραπάνω προϋποθέσεις είναι πρόκληση. Παρακάτω θα δούμε 3 μοντέλα της κατηγορίας που βρίσκονται στην κορυφή σε ό,τι αφορά την κατανάλωση σε αστικό περιβάλλον, σύμφωνα με τις μετρήσεις μας στο AutoAgora.
Μάρκα/Μοντέλο | Τιμή-από | Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | Κατανάλωση σε ταξίδι (100 χλμ/ώρα) | Πραγματική Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | Πραγματική Αυτονομία (χλμ.) | Συνολική χωρητικότητα μπαταρίας (kWh) |
---|---|---|---|---|---|---|
PEUGEOT 308 Hybrid 180 e-EAT8 180ps | 2,5 | 5,5 | 4,9 | 50 | 12,4 | |
MERCEDES CLA COUPE 250 e FL 218ps | 2,5 | 6 | 5,2 | 75 | 15,6 | |
OPEL ASTRA PHEV 1.6 180 HP E-EAT8 180ps | 2,7 | 5,3 | 5 | 12,4 |
Πρώτη η Mercedes-Benz CLA 250e με κατανάλωση 2,5 λίτρα στα 100 χλμ.
Το χρυσό μετάλλιο στην κατηγορία, ανήκει στη Mercedes-Bezn CLA 250e. Το Plug-in υβριδικό σύστημα του γερμανικού premium sedan, εξοπλίζεται με turbo βενζινοκινητήρα 1,33 λίτρων, που αποδίδει 163 ίππους και 270Nm ροπής, κι ένα ηλεκτροκινητήρα 109 ίππων, με τη συνολική ισχύ να αγγίζει τους 218 ίππους και τα 450Nm ροπής. Ο ηλεκτροκινητήρας τροφοδοτείται από μία μπαταρία ωφέλιμης χωρητικότητας 11,5 kWh. Χάρη σε αυτό το σύστημα, η κατανάλωση εντός πόλης αγγίζει τα 2,5 λτ./100 χλμ., νούμερο που τοποθετεί το μοντέλο πρώτο στην κατηγορία του. Παράλληλα, ακόμη και σε μεικτές συνθήκες, η CLA 250e δεν θα κάψει παραπάνω από 5,2 λτ./100 χλμ., ενώ στο ταξίδι χρειάζεται 6 λτ./100 χλμ.. Εδώ να σημειώσουμε πως έχει τη δυνατότητα να διανύσει έως και 75 χιλιόμετρα εντός πόλης σε πλήρως ηλεκτρική λειτουργία.
Το Peugeot 308 Hybrid ισόπαλο με τη CLA, καίει επίσης 2,5 λτ./100 χλμ.
Την πρωτιά παρέα με τη Mercedes, μοιράζεται το Peugeot 308 στην Plug-in υβριδική του έκδοση. Το μηχανικό του σύνολο αποτελείται από ένα turbo θερμικό μοτέρ 1,6 λτ. με απόδοση 150 άλογα και ηλεκτροκινητήρα 110 ίππων. Η συνδυαστική απόδοση φτάνει τα 180 άλογα και 350 Nm ροπής, ενώ η ηλεκτρική του ενέργεια αποθηκεύεται σε μια μπαταρία 12,4 kWh (ωφέλιμη χωρητικότητα 9,9 kWh). Σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, η κατανάλωση καυσίμου μέσα στην πόλη περιορίζεται στα 2,5 λτ/100 χλμ., ενώ στην περίπτωση που ο θερμικός κινητήρας λειτουργήσει πιο έντονα, η κατανάλωση φτάνει έως και τα 4,9 λτ./100 χλμ.. Τέλος, σε συνθήκες ταξιδιού το 308 Hybrid θα κάψει 5,5 λίτρα, ενώ σε αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία εντός πόλης θα καταφέρει να διανύσει 50 χιλιόμετρα.
Το βάθρο συμπληρώνει το Opel Astra PHEV, καίει 2,7 λτ./100 χλμ.
Τρίτο στη λίστα έρχεται Opel Astra PHEV. Το γερμανικό μικρομεσαίο που μοιράζεται το ίδιο μηχανικό σύνολο με το Peugeot 308, καθώς βασίζονται στην ίδια πλατφόρμα EMP2 V3 της Stellantis. Ως αποτέλεσμα, Ο 1.600άρης turbo κινητήρας σε συνδυασμό με το ηλεκτρικό μοτέρ που, καταφέρνουν να πετύχουν κατανάλωση εντός πόλης ελάχιστα πιο υψηλή από τα προηγούμενα μοντέλα και συγκεκριμένα 2,7 λτ./100 χλμ.. Ακόμη και αν η οδήγηση γίνει πιο επιθετική, όπου απαιτείται συχνότερη λειτουργία του βενζινοκινητήρα, το υβριδικό Astra θα κάψει 5 λτ./100 χλμ., ενώ όσον αφορά το ταξίδι, εκεί το νούμερο ανεβαίνει ελαφρώς στα 5,3 λτ./100 χλμ.. Κλείνοντας, η μπαταρία των 12,4 kWh επιτρέπει στο όχημα να δουλέψει αποκλειστικά βασισμένο στο ρεύμα, για περίπου 50 χιλιόμετρα.