Το Fiesta επιταχύνει, λές και οι τροχοί είναι γαντζωμένοι σε ράγες. Στην ευθεία, ο 1,500άρης γίνεται άπληστος στροφάροντας στο όριο των 6300 και είσαι ευγνώμων που με την άκρη του ματιού καταγράφεις την ένδειξη αλλαγής που αναβοσβήνει. Στη συνέχεια, μεγάλη δεξιά στροφή. Πατώντας το φρένο και στρίβοντας, το ST χορεύει σαν μποξέρ και σηκώνει τον τροχό στο πίσω μέρος. Αν απαιτείται μεγαλύτερη πρόσφυση, το Michelin Super Sport συγκλίνει αμείλικτα στη λωρίδα. Υποστροφή? Όχι στο Fiesta.. Όταν αφήσεις το γκάζι, το πίσω μέρος στρέφεται προς τα έξω, κάτι που βοηθάει μέσα στη στροφή. Ένας συναρπαστικός χορός μεταξύ του τιμονιού, του πίσω άξονα, του γκαζιού και της πρόσφυσης.
Το Fiesta προκαλεί τον οδηγό, τον απομακρύνει από τα λάθη και τον ανταμείβει, αν όλα πάνε καλά, με ένα αξιοσέβαστο χρόνο στα 1:40.33. Για να καταλάβετε, το Golf GTI είναι λίγο παραπάνω από ένα δευτερόλεπτο πιο γρήγορο.
Επιστρέφουμε στο Polo, όπου κάθεστε ψηλότερα, στην πεντάθυρη, αποκλειστικά, καρότσα και συναντάτε το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Το πρόγραμμα οδήγησης σημαδεύει αυτόματα την επιλογή Sport. Επίσης το αυτοκίνητο της δοκιμής φοράει ρυθμιζόμενες αναρτήσεις και η αντίστοιχη επιλογή μας είναι το Sport. Ο 2λιτρος turbo τραβάει δυνατά. Από μέσα ένα τεχνολογικό πακέτο με άμεσο ψεκασμό, κύκλο Miller και μεταβλητή βαλβίδα ανύψωσης και από έξω, ένας καθώς πρέπει ταύρος. Πηγαίνει πιο γρήγορα από αυτό που υπόσχεται το εργοστάσιο, με 6,4 δευτερόλεπτα για τα πρώτα 100 χλμ/ώρα και με 320 Nm ροπής, συνεχίζει να είναι δυνατό και πάνω από τις 5500 σ.α.λ.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr