9 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Ποιο είναι πιο γοητευτικό, το ογκώδες Insignia ή το λεπτοκαμωμένο Kadett;
Η επιστροφή του GSi! Insignia GSi 265 ίπποι vs Kadett GSI
Διαβάστηκε από 8181 αναγνώστες - 19/10/2017
H Opel επαναφέρει το GSi μέσω του Insignia. Είναι εξίσου γοητευτικό με το παλιό Kadett GSi;
Υπάρχει μια πραγματικά καλή είδηση, η επιστροφή του GSi! Πριν απο 33 χρόνια έκανε την εμφάνιση της η σπόρ πρόταση της Opel, αρχικά με το Manta B και στη συνέχεια με το Kadett E του 1988 που έπαιζε στα ίσα το Cosworth 150 PS. Η όμορφη ιστορία είχε όμως γρήγορο τέλος μιας και το σπόρ μοντέλο της Opel είχε βαρετή σχεδίαση με όχι ιδιαίτερο εξοπλισμό.
`Οπου το Insignia έχει χρώμιο και φώτα Led είχε το Kadett μαύρες ματτ γρίλιες.
Το 2018 λοιπόν επιστρέφει το GSi μέσω του Insignia, με ένα τετρακύλινδρο τούρμπο κινητήρα 2 λτ απόδοσης 260 ίππων και 40 Νm ροπής ο οποίος είναι διαθέσιμος και στο απλό Insignia χωρίς όμως την περιβολή και τις τεχνικές αναβαθμίσεις του GSi. To νέο GSi πρέπει να είναι γρηγορότερο στο Ring από το παλιό Insignia OPC των 325 ίππων.
Πως όμως μπορεί να γίνει αυτό; Πρώτα απ όλα με την μείωση του βάρους. Το νέο Insignia είναι 160 κιλά ελαφρύτερο από το παλιό. Επίσης νέος είναι ο τρόπος λειτουργίας του Esp. Το σύστημα διεύθυνσης, η απόκριση του γκαζιού και η ανάρτηση μπορούν να ρυθμιστούν σε 4 επιλογές ανάλογα τις ορέξεις του οδηγού (Standard, Tour, Sport και Race). Θα είναι τετρακίνητο με 20αρες ζάντες που θα φορούν ελαστικά Michelin Pilot Sport 4S και φρένα Βrembo.
Στον εμπρός προφυλακτήρα υπάρχουν για διακοσμητικούς και μόνο λόγους, 2 εισαγωγείς αέρα και μια πραγματική διπλή απόληξη πίσω. Νέο είναι και το μεταλλικό πορτοκαλί χρώμα.
Στο εσωτερικό υπάρχουν νέα θερμαινόμενα και αεριζόμενα καθίσματα με 18 ρυθμίσεις που κάνουν και μασάζ! Κατά τα άλλα το εσωτερικό παραμένει ίδιο με μόνες διαφορές την μαύρη οροφή, τα σπορ πενταλ, το πεπλατυσμένο τιμόνι και το κοντέρ που φτάνει ως τα 270 χλμ/ ώρα.
Η τεράστια οθόνη στο κέντρο του ταμπλώ θα παραξενεύσει σίγουρα τους οδηγούς του Kadett GSi και σίγουρα ένας νέος οδηγός θα βρει λιτό το εσωτερικό του Kadett GSi του 1988 που έχει όμως πολύ καλή διαρρύθμιση. Αριστερά οι ενδείξεις για το νερό, την μπαταρία και το καύσιμο ενώ το κοντέρ φτάνει μέχρι τα 288 χλμ/ ώρα! Τα σπάει!
Τόσο γρήγορο δεν ήταν το 16 βάλβιδο Kadett αλλά έφτανε τα 220 χλμ/ ώρα. Είχε oldschool γοητεία με τριάκτινο τιμόνι χωρίς κουμπιά με σπορ αλλά μεγάλα καθίσματα, κάτι που δεν συναντάμε σήμερα, και μια οροφή με κουπέ κλίση. Με πλήρη εξοπλισμό κόστιζε 40,000 γερμανικά μάρκα, ενώ το νέο Insignia GSi αν και δεν έχουν ανακοινωθεί οι τιμές αναμένεται να κοστίζει στη Γερμανία περίπου 46,000 ευρώ.
Τεχνικά χαρακτηριστικά | Opel Isignia Gsi | Opel Kdett Gsi |
---|---|---|
Κινητήρας | Τετρακίλινδρος, Turbo | Τετρακίλινδρος, τετράχρονος |
Μέγεθος | 1998 κεκ | 1998 κεκ |
Ιπποδύναμη | 260 ίπποι | 150 ίπποι |
Ροπή | 400 Nm | 192 Νm |
Μετάδοση | Τετρακίνητο, 8τατάχυτο αυτόματο | Mπρόστα, 5τατάχυτο |
Κτανάλωση | 8,6 λτ/ 100χλμ | 10,5 λτ/ 100χλμ |
Ρύποι | 197γρ | 249 γρ |
Τιμή(Γερμανία) | Εκτιμώμενη 46,000 ευρώ | 31.815 μάρκα |
Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις