Ο σχεδιασμός φέρνει ποικιλία σε αυτή την κατηγορία
+ Μεγάλο πορτπαγκάζ, δάγκωμα φρένων, ευχάριστη άνεση
- Περιορισμένος χώρος για το κεφάλι στο πίσω μέρος, ελαφρώς χειρότερη απόδοση οδήγησης
Οι παραδόσεις πρέπει να διατηρούνται και έτσι η πιο πρόσφατη έκδοση του Civic, η δέκατη από το 1972, είναι θεαματική.
Ο μερικώς άγριος σχεδιασμός φέρνει την ποικιλία, στην ούτως ή άλλως αρκετά γενναία compact κατηγορία. Και έχει και απτά πλεονεκτήματα. Ο χώρος αποσκευών είναι ασυνήθιστα μεγάλος με 478 λίτρα. Ο χώρος επιβατών είναι επίσης αρκετός, απλώς κάθεσαι χαμηλότερα από ό, τι στα άλλα, πιο κοντά στο δρόμο.
Το Civic είναι το μόνο που οδηγείται από έναν τρικύλινδρο κινητήρα, που φαίνεται λίγο αδύναμος σε χαμηλές ταχύτητες και θέλει να γυρίσει ψηλά. Διασκεδαστικά είναι επίσης και τα σταθερά φρένα. Το τιμόνι καθυστερεί ελαφρά, αλλά είναι σαφές. Η ανάρτηση έχει ευχάριστη αίσθηση, ενώ και η τιμή κρίνεται ικανοποιητική.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr