Ποιος κερδίζει τη μονομαχία ανάμεσα στις 959 S και F40; Οι Ferrari F40 και Porsche 959 S ανταγωνίστηκαν για τον τίτλο του ταχύτερου αυτοκινήτου παραγωγής στα τέλη της δεκαετίας του 80. Μια σύγκριση μεταξύ δύο μοντέλων μιας άλλης εποχής!
Κατά την έκρηξη των super cars της δεκαετίας του 80, η τελική ταχύτητα των Ferrari F40 και Porsche 959 S μειώθηκε από τα 324 km/h (F40) και 339 km/h (Porsche 959 S). Ωστόσο, αυτό δεν ήταν σωστό, επειδή η F40 δεν ήταν η αντίπαλος της Ferrari για τη super Porsche, αλλά μάλλον μια απάντηση. Διαβάστε παρακάτω γιατί...
Η F40 κινείται τόσο ακραία όσο δείχνει
Η F40 είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα τεχνικής αισθητικής. Τίποτα σε αυτήν δεν είναι ένας... αυτοσκοπός, καθώς τα πάντα ακολουθούν μια λειτουργία. Από τις σχισμές στην πλαστική... επιδερμίδα έως την υπερμεγέθη πίσω αεροτομή, κάθε λεπτομέρεια εξυπηρετεί το στόχο: να είναι το αυτοκίνητο το γρηγορότερο. Η F40 με 478 PS κινείται, όπως δείχνει: ακραία.
Ήδη με την είσοδο στο εσωτερικό, σου δείχνει τι να περιμένεις. Αφού περάσεις το ψηλό περβάζι με επιδέξιες ακροβατικές κινήσεις και βιδώσεις τα πόδια σου στο μικρό χώρο για τα πόδια, τα στενά -με αυτοσχέδια γέμιση- καθίσματα τύπου bucket θα σε κρατήσουν σαν μέγγενη. Οι ζώνες τεσσάρων σημείων ασφαλίζουν με ένα ψυχρό «κλικ».
Ο συμπλέκτης είναι τόσο σφιχτός, όσο ένα πρεσάρισμα των μηρών στο γυμναστήριο, η μπροστινή κολώνα βρίσκεται τόσο κοντά στο πρόσωπο, που φοβάσαι ότι υπάρχει κίνδυνος τραυματισμού κάθε φορά που φρενάρεις απότομα. Υδραυλικό τιμόνι ή ενισχυτής πίεσης πέδησης; Απλώς, δεν υφίστανται...