Στην όγδοη γενιά του το Camry προσφέρεται μόνο ως υβριδικό και δεν υπάρχει σχεδόν κανένα περιθώριο επιλογών. Η βασική έκδοση κοστίζει στη Γερμανία 39.990 ευρώ και με άλλα 2.400 ευρώ μπορείς να παραγγείλεις το executive πακέτο το οποίο περιλαμβάνει 18 αντί για 17 ιντσών ζάντες, επιπλέον βοηθητικά συστήματα όπως διατήρηση λωρίδας, βοηθό στάθμευσης και ανιχνευτή τυφλών σημείων, προβολείς LED και σύστημα πλοήγησης με οθόνη 8 ιντσών.
Πέρα από αυτά, οι διαθέσιμες επιλογές αφορούν μόνο το χρώμα βαφής. Απλά και ωραία! Βέβαια κοστίζει περισσότερα χρήματα από τους άλλους δύο ανταγωνιστές του. Opel και Mazda δείχνουν εμπιστοσύνη στον βενζινοκινητήρα των 165 ίππων και με τις δυναμικές γραμμές οροφής, και οι δύο αποφεύγουν τη κλασική σχεδίαση των sedans παλαιάς κοπής.
Βέβαια, αυτό δημιουργεί μειονέκτημα κατά την είσοδο των επιβατών στο πίσω μέρος των δύο αυτών αυτοκινήτων. Ο χώρος για τα πόδια είναι αρκετός και στα τρία μοντέλα, όμως στο Insignia και ακόμα περισσότερο στο Mazda, τα κεφάλια των ψηλών επιβατών θα βρουν στην οροφή...
Το Camry δεν έχει επιλέξει τη λύση της δυναμικής κουπέ γραμμής και προσφέρει σημαντικά μεγαλύτερό χώρο στο πίσω μέρος. Το πορτπαγκάζ μπορεί επίσης να δεχθεί περισσότερες αποσκευές, τουλάχιστον σε ότι αφορά τον όγκο.
Eπειδή η μπαταρία νικελίου-μεταλλικού υβριδίου (χωρητικότητα 6,5 Ah) είναι τοποθετημένη κάτω από τα πίσω καθίσματα για εξοικονόμηση χώρου. Από την άλλη, το Mazda έχει τη δυνατότητα φόρτωσης επιπλέον βάρους 100 κιλών ενώ το Opel κάτι λιγότερο.
Στο εσωτερικό το Insignia σε δελεάζει με σωστά επιχειρήματα, όπως για παράδειγμα ευρείες κλίμακες προσαρμογής, άφθονο χώρο και καλύτερα μπροστινά καθίσματα. Στο Camry τα καθίσματα έχουν λιγότερη πλευρική στήριξη, είναι πιο μαλακά (βλέπε πολλοί ηλικιωμένοι μεταξύ των Αμερικανών πελατών), αλλά προσφέρουν και οσφυϊκή υποστήριξη.
Από άποψη κατασκευής κανένα δεν υστερεί, ωστόσο, στο Camry η αίσθηση που αφήνουν οι επιφάνειες και ο σχεδιασμός του εσωτερικού, είναι κάπως μέτρια. Από την άλλη, τα τακτοποιημένα πιλοτήρια των Opel και Mazda έχουν μια πιο κομψή εικόνα.
Κατά την οδήγηση το υβριδικό σύστημα του Camry αρχικά δεν πείθει, αφού ναι μεν παραμένει με το συνεχώς μεταβαλλόμενο πλανητικό γρανάζι, το οποίο φαίνεται πολύ έμμεσα συνδεδεμένο με τον κινητήρα, αλλά ολόκληρη η μονάδα φαίνεται πολύ πιο χαλαρή από ό, τι στο Prius και ο κινητήρας των 2,5 λίτρων λειτουργεί πιο εξελιγμένος από τον μικρό 1.8αρι.
Το Camry είναι περίτεχνα μονωμένο και οι βάσεις του κινητήρα, μέσω του υποπλαισίου, έχουν αποσυνδεθεί από το πλαίσιο. Έτσι, η εκκίνηση και η απενεργοποίηση του κινητήρα περνούν απαρατήρητες, ενώ η μοναδική στιγμή που κάτι γίνεται αντιληπτό, είναι όταν ο κινητήρας φορτίζει τις μπαταρίες της γεννήτριας.
Όλα τα παραπάνω έχουν ως αποτέλεσμα το Camry να είναι εξαιρετικά ήσυχο, πάντα χαλαρό και να καταναλώνει σαν ντίζελ. Στον αντίποδα, ο τετρακύλινδρος του Mazda ανταποκρίνεται άμεσα, αλλά χρειάζεται να τον πιέζεις διαρκώς για να κρατηθεί στην καλή περιοχή του.
Ο turbo κινητήρας του Opel προσφέρει μεγαλύτερη δύναμη, ενώ απομονώνει αρκετό θόρυβο. Παρόλα αυτά δεν διαθέτει τη ζωντάνια και την δύναμη ανά πάσα στιγμή της υβριδικής μονάδας, που έχει το Camry. Χάρη στην ευαίσθητη ανάρτηση, παρά τις ζάντες των 20 ιντσών, τα πολύ καλά φρένα και το ακριβές σύστημα διεύθυνσης, το ισορροπημένό Opel είναι τελικά μπροστά από την Toyota και τη Mazda.
Εξάλλου, το Camry κατάφερε να υπερκεράσει το 6, από την πρώτη του κιόλας προσπάθεια και ας είναι πιο ακριβό. Αλλά στην περίπτωση του Insignia, το υβριδικό μοντέλο θέλει ακόμα προσπάθεια για να το ξεπεράσει. Ο παλιός είναι αλλιώς...
Συμπέρασμα
Το Camry είναι σε πολλά σημεία ισοδύναμο με το Insignia, με σημείο αναφοράς την αποτελεσματικότητα στο δρόμο. Όμως το Insignia κερδίζει τη μάχη, χάρη στον διασκεδαστικό τρόπο συμπεριφοράς που αποκομίζει ο οδηγός κατά την οδήγηση.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr