Τα Audi RS Q8 και BMW X6 M δε γνωρίζουν όρια, είναι απίστευτα ισχυρά, γρήγορα και ακριβά. Μια σαφώς ξεχωριστή εμπειρία...
Του φέρνειτον κόσμο στα πόδια η κακή Electra, που υποδύεται η γοητευτική Sophie Marceau. Αλλά ο James Bond, σε αυτήν την περίπτωση ο Pierce Brosnan, απαντά απλά, ενώ ταυτόχρονα βασανίζεται από το σιδερένιο στραγγαλιστή: "The world is not enough!" (ο κόσμος δεν είναι αρκετός). Αυτά συνέβαιναν περίπου και στο ομώνυμο έπος του 007 του 1999. Βέβαια, ο Bond οδηγούσε τότε μια Z8 με θωράκιση τιτανίου. Σήμερα πιθανότατα θα άλλαζε σε κάποιο από τα δύο... Tank της δοκιμής μας: την BMW X6 M ή το Audi RS Q8. Αυτές οι διασταυρώσεις βαρέων βαρών coupe SUV και σπορ αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων έχουν την άδεια να... χτυπήσουν (license to... boom).
Η πιο εντυπωσιακή εμφάνιση είναι της X6 M. Η έντονα κεκλιμένη οροφή, που χαμηλώνει προς τα πίσω αρκετά νωρίς και η εντυπωσιακά τερατώδης πρύμνη, τραβά επάνω της τα βλέμματα, και όχι μόνο των καλόπιστων, αλλά στο κάτω κάτω, έτσι πρέπει να είναι τα πράγματα. Συγκριτικά, το καθόλου λιγότερο διακριτικό Audi δείχνει πιο κομψό, με ακμές, επιθετικό και -δεν τολμούμε καν να το γράψουμε- πιο συγκρατημένο. Η διαρρύθμιση του εσωτερικού είναι cool και ξεκάθαρη με ένα υπέροχο μείγμα υλικών υψηλής λάμψης, χρωμίου και των τριών μεγάλων οθονών αφής με τη λαμπρή οπτική. Θα προτείναμε, επίσης, τα προαιρετικά sport καθίσματα Plus (3.350 ευρώ στη Γερμανία) με το σωστό συνδυασμό σφιχτής ανάρτησης και άνεσης για μεγάλες αποστάσεις.
Τα υπέροχα πολυλειτουργικά καθίσματα M (standard) της BMW έχουν ακόμα καλύτερο σχήμα, διαθέτουν πάρα πολλές ρυθμίσεις και προσφέρουν επίσης άφθονη στήριξη στο ύψος των ώμων. Στην X6 οι επιβάτες κάθονται λίγο πιο κοντά στο δρόμο, η διαρρύθμιση του εσωτερικού αντιστοιχεί στο τρέχον layout της BMW, δηλαδή με τις δύο μεγάλες οθόνες και τα περίεργα καμπύλα όργανα. Στο πίσω μέρος, X6 M και RS Q8 προσφέρουν αρκετά αξιοπρεπείς χώρους, η BMW μάλιστα έχει μεγαλύτερους από ό,τι λένε τα αδύνατα σημεία. Εδώ, ωστόσο, ενοχλεί η βαθιά τοποθετημένη, άβολη πίσω σειρά καθισμάτων. Από την πλευρά του, το Audi είναι εκπληκτικά ευάερο, ο πίσω «πάγκος» θέσεων είναι διαιρούμενος, μπορεί να συρθεί κατά μήκος, ενώ μπορεί να ρυθμιστεί και η κλίση της πλάτης.