Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες, τα δεδομένα σχεδόν μας κόβουν την ανάσα. Στο Q8, ο 4λίτρος V8 biturbo με ήπιο υβριδικό σύστημα και 48 Volt ηλεκτρικό σύστημα παρέχει ισχύ 600 PS και μέγιστη ροπή 800 Nm στις 2.200 σ.α.λ. Ο V8 biturbo των 4,4 λίτρων στην BMW αποδίδει 625 PS και 750 Nm στις 1.800 σ.α.λ. Η X6 M σπάει το φράγμα των 100 km/h σε 3,7 δευτερόλεπτα και των 200 km/h μέσα σε εντυπωσιακά 12,9 δευτερόλεπτα. Το RS Q8 «πετά» από στάση στα 100 km/h σε 3,8 δευτερόλεπτα και στα 200 km/h σε 13,8 δευτερόλεπτα.
Αλλά αυτοί είναι απλοί αριθμοί, που δεν λένε τίποτα για την εμπειρία. Αυτό το μείγμα ωμής δύναμης και τεράστιας πρόσφυσης! Τα δύο XXL SUV ξεκινούν υπέροχα από εκεί που βρίσκονται, ξεσπούν αρχικά με στοιχειώδη δύναμη και, στη συνέχεια, απλά δε σταματούν να "κατασπαράσσουν" τον ορίζοντα και πιθανότατα "φτύνουν" τα κομμάτια του από τα παχιά τελικά καζανάκια της εξάτμισής τους πίσω.
Δυστυχώς, δεν μπορούμε να συμπεριλάβουμε στο άρθρο μας το... soundtrack της λειτουργίας των κινητήρων, οπότε εδώ σας παρουσιάζουμε την ακολουθία της ανάφλεξης των κυλίνδρων, που από μόνη της συνιστά μια υπέροχη μελωδία. Η X6 M λειτουργεί ως εξής: 1-5-4-8-6-3-7-2. Ανάλογα με τον αριθμό των στροφών λειτουργίας, ακούγονται βρυχηθμοί, ψεκασμοί και βροντές. Το Audi ακούγεται συνολικά πιο θερμόαιμο, ενώ ο ήχος στην BMW είναι περισσότερο τεχνητός.
Οδηγώντας τα ...θηρία!
Η οδική συμπεριφορά σχετίζεται, πάντως, περισσότερο με ζητήματα χαρακτήρα. Τεχνολογικά, και τα δύο SUV βρίσκονται στο υψηλότερο επίπεδο, με μετάδοση της κίνησης σε όλους τους τροχούς, όπως και ενεργή τετραδιεύθυνση, ρυθμιζόμενα αμορτισέρ, αερανάρτηση (standard στο Audi), σύστημα περιορισμού των κλίσεων και σπορ διαφορικά στον πίσω άξονα.
Η X6 M είναι έτοιμη για κάθε περιπέτεια, όντας πάντοτε σε ετοιμότητα, και με το ευαίσθητο, νευρικό (με την καλή έννοια) σύστημα διεύθυνσής της να... ψάχνεται για drift σε κάθε ευκαιρία. Μια δέσμη άγριων διαθέσεων, λοιπόν, με σχεδόν απεριόριστη διασκέδαση - κάτι που θα μπορούσε να είναι εξαντλητικό σε μεγαλύτερες αποστάσεις.
Το RS Q8 σίγουρα δεν είναι πιο αργό καθ οδόν, αλλά παραμένει ήρεμο και ισορροπημένο, όντας πολύ πιο ουδέτερο. Α ναι, το τιμόνι! Γενικά, δεχόταν συχνά κριτική στην Audi, όχι εδώ, ωστόσο, αφού είναι ακριβές και άμεσο, χωρίς τη χαρακτηριστική έλλειψη αίσθησης.
Περίπου 150.000 ευρώ πρέπει να διατεθούν (στη Γερμανία) για καθένα από τα δύο αυτοκίνητα της δοκιμής μας. Ναι, αλλά το είπαμε στην αρχή: Ο κόσμος δεν είναι αρκετός!
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr