Συγκρίνουμε CUPRA Ateca με MINI Countryman JCW
Διαβάστηκε από 18029 αναγνώστες - 2/6/2021
Πατάμε τέρμα το γκάζι στη μονομαχία των μικρομεσαίων SUV στην κατηγορία των 300 ίππων. Μπορεί το μικρότερο ΜΙΝΙ Countryman John Cooper Works να πιέσει τόσο έντονα το CUPRA Ateca;
Η κατηγορία των SUV και ιδιαιτέρως των μικρομεσαίων SUV, είναι ιδιαίτερα δημοφιλής σε όλη την Ευρώπη. Αιτία, είναι ίσως η πληθώρα χαρακτηριστικών που συντροφεύει κάθε μοντέλο, και τα κάνουν ανταγωνιστικά αλλά και ξεχωριστά. Στην αρένα της σύγκρισης, μπαίνουν σήμερα δύο ιδιαιτέρως ισχυρά μικρομεσαία SUV, το Cupra Ateca και το MINI Countryman John Cooper Works. Και τα δύο μοντέλα είναι εφοδιασμένα με κινητήρες turbo 300 ίππων και άνω, αλλά είναι αρκετή μόνο η ιπποδύναμη και τα χρονόμετρα, για να κάνεις την σωστή επιλογή; Φυσικά και όχι, γι αυτό η AUTO BILD προχώρησε στην διεξοδική σύγκριση των δύο μικρομεσαίων SUV για να ανακοινώσει και τον τελικό νικήτη.
Πρώτο κριτήριο της αναμέτρησης, θα είναι η άνεση που προσφέρουν τα δύο μοντέλα. Ένα κάθισμα με ύψος έδρας 65 εκατοστών θα είναι το ζητούμενο. Στα 64 εκατοστά, το CUPRA Ateca πλησιάζει κατά πολύ σε αυτήν την ιδανική τιμή, αλλά και το MINI Countryman είναι επίσης αρκετά καλό όσον αφορά το ισοζύγιο «οδήγησης-ποιότητας ζωής» στα 61 εκατοστά.
Κινητήρες-μετάδοση
Ας ξεκινήσουμε με το μικρότερο σε διαστάσεις μοντέλο,
το MINI Countryman John Cooper Works, που έχει μήκος 4,30 μέτρων, είναι τετρακίνητο και εφοδιάζεται με δίλιτρο, turbo βενζινοκινητήρα με 306 PS και αυτόματο κιβώτιο, οκτώ σχέσεων, που λειτουργεί ως μετατροπέας ροπής. Ωστόσο, έχει και τα… κιλάκια του. Το (κενό) βάρος του φτάνει τα 1.651 kg, είναι δηλαδή κατά 85 κιλά πιο βαρύ σε σχέση με του CUPRA Ateca.
Η αίσθηση που σου αφήνει το MINI, με την ποιότητα των υλικών του, μας κάνει να δίνουμε στο MINI ένα βαθμό παραπάνω.
Τα πάντα είναι πιο φίνα στο αδερφάκι της BMW, όπου έχει δοθεί μεγαλύτερη προσοχή στη λεπτομέρεια. Για παράδειγμα, οι μοκέτες είναι καλύτερης ποιότητας, όντας πιο απαλές στην επαφή τους με το πλαστικό. Μάλιστα, όπως και στις BMW, χρειάζεται να τραβήξετε τη λαβή ανοίγματος του μπροστινού καπό δύο φορές, ώστε να το ανοίξετε, χωρίς να λερώσετε τα δάχτυλά σας. Δύο μικρά αμορτισέρ πίεσης αερίου κρατούν το καπό ανοιχτό. Έτσι, δε θα υποχρεωθείτε να ψάχνετε… ψύλλους στα άχυρα, όπως, πως θα στηρίξετε τη σχετική ράβδο στην αντίστοιχη τρύπα του καπό, όπως συμβαίνει με το CUPRA.