9 φωτογραφίες »

Κινητήρες - Εσωτερικό - Χώρος αποσκευών

Διαβάστηκε από 14170 αναγνώστες - 10/4/2021

Ας δούμε όμως και το συγκριτικό στις λεπτομέρειες του, με ανάλυση για τους χώρους του εσωτερικού σε κάθε μοντέλο, τους κινητήρες και την συμπεριφορά τους, αλλά και τους διαθέσιμους χώρους αποσκευών από κάθε αυτοκίνητο. 



Το στροφόμετρο και το ταχύμετρο στο Fiesta έχουν αναλογικές ενδείξεις ακόμη, κάτι, όμως που δε συνιστά μειονέκτημα. Ο υπολογιστής ταξιδιού θα μπορούσε, ωστόσο, να είναι πιο ξεκάθαρος από πλευράς γραφικών, όπως και η πλοήγηση του menu . Η οθόνη αφής λειτουργεί αρκετά γρήγορα, αλλά δεν είναι στραμμένη προς τον οδηγό και, επομένως, είναι λίγο πιο δύσκολη στη χρήση. Επιπλέον, τα χειριστήρια του συστήματος κλιματισμού είναι τοποθετημένα πολύ χαμηλά. Η πρόσβαση στις πίσω θέσεις του Fiesta είναι απλώς εντάξει, κάτι που ισχύει και για το χώρο για τα πόδια. Η επίσης περιορισμένη ελευθερία χώρου πάνω από το κεφάλι θα εκνευρίσει τους επιβάτες με ύψος περίπου 1,75 μέτρων. Επιπλέον, το πίσω μέρος του Ford είναι ιδιαίτερα στενό.



Το Audi ξεχωρίζει όταν γίνεται λόγος για το χειρισμό του εξοπλισμού του. Η εργονομία είναι άψογη χάρη και στην οθόνη αφής, που είναι στραμμένη προς τον οδηγό, ενώ εύκολη είναι επίσης η πρόσβαση προς τα χειριστήρια του συστήματος κλιματισμού. Επιπλέον, τα γραφικά στις δύο οθόνες είναι ευκρινή και ο χάρτης του συστήματος πλοήγησης μπορεί επιπλέον να εμφανίζεται και στον πίνακα οργάνων. Στο Α1 παρέχονται η πιο εύκολη πρόσβαση στις πίσω θέσεις σε σχέση με όλα τα άλλα αυτοκίνητα, ο μεγαλύτερος χώρος για τα πόδια και αρκετός για το κεφάλι. Επιπλέον, τα καθίσματα είναι καλά διαμορφωμένα. Για ταξίδια μεγαλύτερης χρονικής διάρκειας ή απόστασης, το πίσω κάθισμα για τους ενήλικες είναι λογικό μόνο στο Audi.



Το Clio δείχνει πως είναι σαφώς πιο υψηλής ποιότητας σε σχέση με τον πιο λεπτοκαμωμένο προκάτοχό του, διαθέτει ψηφιακό συνδυασμό οργάνων, ο οποίος είναι πολύ μικρότερος και κατά πολύ λιγότερο διαμορφώσιμος σε σχέση με αυτόν του Audi. Επιπλέον, τις πληροφορίες για το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας και τη στάθμη του υπολειπόμενου καυσίμου τις παρέχουν μεγάλες ράβδοι από pixel. Τα πόδια πρέπει να είναι λυγισμένα όσο περισσότερο γίνεται στο πίσω κάθισμα του Clio, το οποίο, σύμφωνα και με τις μετρήσεις, διαθέτει τους μικρότερους χώρους από όλες τις προτάσεις. Σε ό,τι αφορά το περιθώριο πάνω από το κεφάλι των πίσω επιβατών, αυτό είναι ελάχιστα μεγαλύτερο σε σχέση με του Fiesta.

Χώρος αποσκευών



Με όγκο φορτίου από 335 έως 1.090 λίτρα, το A1 διαθέτει το μεγαλύτερο χώρο αποσκευών. Το διπλό πάτωμα του χώρου φόρτωσης φέρνει βαθμούς όσον αφορά τη μεταβλητότητα, ενώ η ποιότητα της κατασκευής είναι πειστική κι εδώ.



Με όγκο από 254 έως 1.069 λίτρα το Clio διαθέτει το μικρότερο χώρο αποσκευών, κάτι που οφείλεται στην μπαταρία του ηλεκτροκινητήρα, η οποία βρίσκεται κάτω από το δάπεδο του συγκεκριμένου χώρου. Υλικά, όπως η απρόσεκτα στρωμένη τσόχα δείχνουν άσχημα φτωχά.



Όσον αφορά το χώρο αποσκευών (292 έως 1.093 λίτρα), το Fiesta βρίσκεται σχεδόν στο επίπεδο του Α1, αλλά όχι και σε ό,τι αφορά τη μεταβλητότητα. Όταν αναδιπλώνεται το πίσω κάθισμα, δημιουργείται ένα «σκαλοπάτι», το ξεκλείδωμα του πρώτου γίνεται με δυσκολία και το δάπεδο φόρτωσης δεν είναι ρυθμιζόμενου ύψους.

Κινητήρες και συμπεριφορά



Ο κινητήρας EcoBoost (155 PS, 240 Nm) με τον ευχάριστο ήχο λειτουργεί δυναμικά. Χάρη και στη γεννήτρια των 16 PS, το μηχανικό σύνολο δίνει στον οδηγό την αίσθηση ότι είναι πολύ ελαστικός.



Ο 1.5 TSI (150 PS, 250 Nm) αισθάνεται πιο άνετα σε σχέση με τον κινητήρα του Fiesta και με τελική ταχύτητα σχεδόν 220 km/h και επιτάχυνση 8,1 δευτερολέπτων από στάση έως τα 100 km/h, πλησιάζει τις τιμές των GTI.



Υπό πλήρες φορτίο, ο κινητήρας εσωτερικής καύσης τίθεται στην πόλη σε λειτουργία πάντοτε πολύ αργά, χωρίς, όμως, να ενοχλεί, επειδή λειτουργεί ως πολύ ψηλά. Πρόκειται για μια απόλαυση με συνδυαστική ισχύ 140 PS.
 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει