Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
10 φωτογραφίες »

Συγκρίνουμε τη νέα Mercedes S-Class με Audi A8 και BMW Σειρά 7

Διαβάστηκε από 17806 αναγνώστες - 29/10/2020

Ποιο είναι το νέο αστέρι στον ουρανό με τις λιμουζίνες των πολιτικών; Η Mercedes S-Class αντιμετωπίζει τους δύο αγαπημένους ανταγωνιστές της, Audi A8 και BMW Σειρά 7.

Όλα τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν», έχει πει ο ποιητής. Από την πλευρά τους, οι πολιτικοί της Γερμανίας, όπως ο Helmut Kohl είχε ως υπηρεσιακό αυτοκίνητο μια Mercedes W 140, ενώ ο Edmund Stoiber μια BMW Σειρά 7 (E38). Από τότε έως σήμερα έχει γίνει πια υποχρεωτικό ένας πράσινος… μανδύας, με αποτέλεσμα αυτές οι λιμουζίνες να έχουν αποκτήσει και plug-in-υβριδικές εκδόσεις.



Σε κάθε περίπτωση, βέβαια, οι Audi, BMW και Mercedes εξακολουθούν να μεταφέρουν την ελίτ της πολιτικής της Γερμανίας από ραντεβού σε ραντεβού. Οπωσδήποτε, από τις πλέον μεγαλοπρεπείς λιμουζίνες ήταν ανέκαθεν η S-Class και, μάλιστα, αρκετά χρόνια προτού ονομαστεί έτσι. Η πρώτη φορά ήταν με την W 116 του 1972. Και στη σύγχρονη εποχή η σειρά 223 κάνει το ντεμπούτο της, επιθυμώντας να βάλει τον καθιερωμένο ανταγωνισμό στη… θέση του. Ένας αιώνιος κύκλος καινοτομιών, που επαναλαμβάνεται.



Ειδικότερα σε αυτήν την κατηγορία οι κατασκευαστές φτάνουν στα άκρα τους, καθώς εδώ εισάγεται η τεχνολογία του μέλλοντος, καθιερώνεται και δοκιμάζεται.

Οι υπεύθυνοι εξέλιξης της Mercedes-Benz στην πραγματικότητα δεν έκαναν… οικονομία με τις καινοτομίες της S-Class: φώτα με super laser, ένα ακόμα πιο έξυπνο MBUX, προσαρμοζόμενη τετραδιεύθυνση, ενεργή ανάρτηση με σύστημα υποβοήθησης για πλευρική σύγκρουση, 4D ήχος, προετοιμασία για αυτοματοποιημένη στάθμευση επιπέδου 4 - αυτή η λίστα θα μπορούσε να συνεχίζεται και να μην τελειώνει ποτέ!



Παρεμπιπτόντως, η τελευταία δυνατότητα είναι πολύ ενδιαφέρουσα.Η ιδέα πίσω από αυτή είναι η παρακάτω: οι χώροι στάθμευσης αναβαθμίζονται με αισθητήρες ή νέα κτίρια έχουν σχεδιαστεί με αυτούς. Η S-Class τους χρησιμοποιεί, ώστε να βρει χώρο στάθμευσης ανεξάρτητα (και χωρίς οδηγό στο αυτοκίνητο)! Φυσικά, το όλο πράγμα έχει την τιμή του: η αρχική έκδοση ξεκινά στη Γερμανία από τα 93.438 ευρώ.

 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις