Η πολυτελής και δυναμική οδήγηση σε... γερμανικά χέρια

Διαβάστηκε από 14467 αναγνώστες - 16/10/2020

Το μεγάλο ζήτημα, ωστόσο, είναι η αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 3 - δηλαδή με έναν οδηγό πίσω από το τιμόνι, ο οποίος αναθέτει όλα τα καθήκοντα οδήγησης στα ηλεκτρονικά του οχήματος, ενώ η κίνηση έξω από την πόλη γίνεται με ταχύτητα έως 60 km/h. Όλα αυτά ακούγονται πολύ περιορισμένα, αλλά έτσι είναι δυνατό να αποφεύγεται το άγχος, ειδικά κατά τις ώρες αιχμής της κυκλοφορίας. Και πού συμβαίνουν συχνά αυτές οι καταστάσεις stop & go διάρκειας μιας ώρας;

Σωστά: στην Ασία. Και όποιος έχει αναρωτηθεί ποτέ για ποια αγορά κατασκευάζονται αυτά τα αυτοκίνητα πρέπει να κοιτάξει το σχέδιο της γρίλιας της πρόσοψης. Θηριώδη νεφρά στη BMW Σειρά 7 (τιμή από: 71.360 ευρώ στη Γερμανία), μία εξογκωμένη μύτη στην S-Class, ενώ υπάρχει και το Audi A8 με τουλάχιστον 78.289 ευρώ (στη Γερμανία) με την ευρεία ενιαία πρόσοψή του, η οποία είναι σχεδιαστικά ακόμα η πιο αρμονική για τα ευρωπαϊκά γούστα.



Στο εσωτερικό, οι διαφορές είναι πιο προφανείς: το cockpit της BMW δείχνει συγκριτικά παλιομοδίτικο και είναι το μόνο, που εξακολουθεί να βασίζεται στη φιλοσοφία των περιστροφικών χειριστηρίων, τα οποία οι άλλοι έχουν από καιρό θέσει… εκτός μάχης.
 
Θεωρούμε ότι αυτό είναι καλό, BMW! Βέβαια, οι οθόνες αφής, που είναι υπερφορτωμένες με πολλές πληροφορίες, κάνουν τον οδηγό να αποσπά την προσοχή του πάρα πολύ από την κίνηση, ενώ το iDrive μπορεί να λειτουργήσει σχεδόν χωρίς να το κοιτάζει ο χρήστης του. Παρόλ αυτά, το Audi αρέσει με τη δονούμενη οθόνη του, που μοιάζει σαν να λέει στο χρήστη: «Ναι, δέχτηκα το αίτημά σου.» Η νέα S-Class μάς χαροποιεί με μια σχεδόν τετράγωνη, γιγαντιαία οθόνη στην οποία μπορούν να εμφανίζονται μεγάλα και εύκολα προσβάσιμα εικονίδια.



Δυστυχώς, οι χώροι στα πίσω καθίσματα είναι δύσκολα συγκρίσιμοι, καθώς η Mercedes μας έχει παραδώσει μία S-Class V 223, δηλαδή αυτή με το μακρύτερο μεταξόνιο, η οποία συμπεριλαμβάνει το executive κάθισμα των 2.343 ευρώ (στη Γερμανία) με ένα «πακέτο» σοφέρ. Πάντως, και τα Audi και BMW διατίθενται επίσης σε μακρύτερες εκδόσεις, η τελευταία, μάλιστα, με το προαιρετικό «πακέτο» Executive Lounge, αξίας 9.650 ευρώ (στη Γερμανία), στο οποίο ο συντάκτης μας, με ύψος 1,96 m, βρίσκει ακόμα περισσότερο χώρο σε σχέση με τη Mercedes. Βέβαια, και το Α8 είναι επίσης προετοιμασμένο για αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 3, μόλις το επιτρέψει ο νόμος. Με το επερχόμενο facelift, το μέλλον του «γίγνεσθαι επικίνδυνος» θα ξεκινά κι αυτό από το Ingolstadt.

Συμπέρασμα
Η νέα S-Class επαναπροσδιορίζει ό, τι είναι δυνατό στην κατασκευή αυτοκινήτων, αλλά δε θα περάσει πολύς χρόνος προτού ο ανταγωνισμός ακολουθήσει με facelift ή νέα μοντέλα.

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει