autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Γαλλική Ορχήστρα

Διαβάστηκε από 69381 αναγνώστες - 9/12/2020

Η Peugeot επωφελείται επίσης από το κεφάλαιο της ανάρτησης. Όπου το τιμόνι της Renault αποδεικνύεται μάλλον ανυπόφορο και όχι «συμμετοχικό», χωρίς επίσης να παραμένει εντελώς απαλλαγμένο από τις επιρροές του κινητήρα ή του κιβωτίου ταχυτήτων, σε αυτό του 2008 αισθανόμαστε την αμεσότητα, που απαιτείται στην καθημερινότητα και την καλή «πληροφόρηση». Αυτό κάνει το μικρό λιοντάρι να φαίνεται πιο ζωντανό σε σχέση με το Renault σε δρόμους με στροφές.



Στις μεγάλες κυματοειδείς ανωμαλίες του οδοστρώματος το τελευταίο πείθει με τη σταθερή και γεμάτη αίσθηση απόσβεση, αλλά γίνεται πολύ νευρικό στις στροφές. Το Peugeot εμφανίζεται κάπως σφικτό στις στροφές, αλλά παραμένει συνολικά πιο χαλαρό. Επιπλέον, στο τέλος μας καθησυχάζουν οι καλές τιμές φρεναρίσματος, που κυμαίνονται κάτω από τα 36 μέτρα. Από αυτές το Captur υπολείπεται κατά ένα μέτρο. Πάντως, στο ταμείο το 2008 προκαλεί εύκολα πονοκέφαλο. Επειδή το βενζινοκίνητο μοντέλο με τα 155 PS διατίθεται μόνο στην εξοπλιστική εκδοχή "GT", ο ενδιαφερόμενος θα δει, πως η Peugeot του ζητά 33.900 ευρώ στη Γερμανία, ενώ στην Ελλάδα 36.900 ευρώ).



Το Captur TCe 155 Authentic, το οποίο επίσης δεν έχει «φτωχό» εξοπλισμό, διατίθεται στη Γερμανία με τα σημαντικά πιο προσιτά... 25.750 ευρώ (στην Ελλάδα από μόλις 15.980 ευρώ). Επίσης, το Renault χρειάζεται να επισκέπτεται το συνεργείο λιγότερο συχνά σε σχέση με το Peugeot.



Οι... καπετάνιοι του Captur πρέπει να επισκέπτονται το συνεργείο τους κάθε δύο χρόνια ή ανά 30.000 χιλιόμετρα, ενώ οι πιλότοι του Peugeot κάθε χρόνο ή ανά 20.000 χιλιόμετρα. Επιπλέον, η Renault μας ικανοποιεί περισσότερο και σε κατανάλωση, με 6,8 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα - το 2008 απαιτεί 7,5 λίτρα. Μόνο σε ό,τι αφορά την ασφάλιση το Peugeot 2008 τα καταφέρνει καλύτερα σε σχέση με το συμπατριώτη του, Captur.



Πάντως, σε ό,τι αφορά την εγγύηση, to 2008 έχει 5 χρόνια εγγύηση στη χώρα μας ενώ το Renault έχει μόνο δύο χρόνια

Συμπέρασμα
Τα δύο μικρά γαλλικά SUV θα φέρουν αυθόρμητα ένα χαμόγελο στο πρόσωπό σας. Εκτός από την ξεχωριστή εμφάνιση, παρέχουν επίσης ζωηρούς κινητήρες και μια ευχάριστα βολική μορφή. Η Renault εξασφαλίζει τη νίκη στο... ταμείο, αλλά το επίσης αξιόλογο Peugeot δε χρειάζεται να θεωρεί εαυτόν ηττημένο...

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει