Σαμπάνια παρακαλώ!
Στη Renault οι φελλοί μπορούν να εκτοξεύονται, αφού οι Γάλλοι υπερισχύουν της BMW, της Tesla και της VW έτσι κι αλλιώς. Βέβαια, αυτό δε συμβαίνει συχνά, αλλά
το Zoe ήταν την περασμένη χρονιά με 9.431 μονάδες το ηλεκτροκίνητο μοντέλο με τις περισσότερες πωλήσεις στη Γερμανία. Και η
VW; Δε θεωρήθηκε καν αντίπαλος, καθώς το
e-Up είχε μόλις 465 καταχωρήσεις, μένοντας πολύ μακριά από την κορυφή.
Πάντως, αυτό θα μπορούσε να αλλάξει.
Η VW ανανέωσε πριν από λίγο καιρό το e-Up, εφοδιάζοντάς το με μια μεγαλύτερη μπαταρία 32,3 kWh (έως τώρα ήταν 18,7 kWh). Ο
ηλεκτροκινητήρας αποδίδει πλέον
40 kW (54 PS) διαρκούς ισχύος και 61 kW (83 PS) κορυφαίας ισχύος, η μέγιστη τιμή της ροπής βρίσκεται στα
212 Nm, ενώ η αυτονομία, που υπόσχονται οι άνθρωποι από το Wolfsburg, είναι της τάξης των
260 km.
Με αυτά τα στοιχεία οι άνθρωποι της
Renault θα μπορούσαν να βάλουν τα γέλια. Το επίσης πρόσφατα ανανεωμένο
Zoe ανακοινώθηκε από τους Γάλλους πως
στην εκδοχή με τη μεγαλύτερη μπαταρία των 52 kWh έχει αυτονομία 383 χιλιομέτρων. Ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει εδώ διαρκώς
51 kW (69 PS) και στην καλύτερη περίπτωση 100 kW (135 PS), έχει μέγιστη ροπή
245 Nm.
Η επιτάχυνσή του είναι απροβλημάτιστη, ταχύτατη και... πιπεράτη, το κέντρο βάρους βρίσκεται χαμηλά και όλα αυτά με πολύ χαμηλά επίπεδα θορύβου, ο οποίος φτάνει το πολύ ένα ήσυχο «ζζζ». Πραγματικά, τώρα; Ναι, επίσης είναι διασκεδαστικό, πόσο γρήγορα κι ανάλαφρα το
Zoe και το
e-Up... ζουζουνίζουν μέσα στην κυκλοφορία της πόλης.