+ Αίσθηση κινητήρα, συστήμα Multimedia, ωφέλιμο φορτίο, εξοπλισμός
- Χώροι πίσω, ορατότητα
Οι Γάλλοι είναι έμπειροι στους κινητήρες diesel και απόδειξη είναι ο dCi της Renault. Στο Megane ταιριάζει γάντι αυτός ο κινητήρας καθώς έχει πολύ χαμηλά επίπεδα θορύβου και είναι σχεδόν απαλλαγμένος από κραδασμούς.
Στον αυτοκινητόδρομο θα ακουστεί σπάνια δίνοντας έξτρα πόντους άνεσης στο γαλλικό μικρομεσαίο. Δυστυχώς όμως το κιβώτιο ταχυτήτων είναι κάπως ασαφές, και περιορίζει τον ενθουσιασμό μας. Τo Megane στα χαρτιά είναι το δυνατότερο και αυτό μεταφράζεται σε πολύ καλές επιταχύνσεις χωρίς να χρειάζεται περισσότερο καύσιμο από τους αντιπάλους του.
Τα υπόλοιπα είναι στα γνωστά στάνταρ της Renault. Στο εσωτερικό συναντάμε μια μεγάλη οθόνη αφής που χρειάζεται χρόνο εξοικείωσης, αλλά ικανοποιεί με την λειτουργικότητά της. Τα εμπρός καθίσματα είναι άνετα με καλή πλευρική στήριξη, αλλά το πίσω μέρος είναι στενό και έχει μικρότερους χώρους συγκριτικά με τον ανταγωνισμό.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr