autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
9 φωτογραφίες »

Το Hyundai Ioniq 5 είναι καλύτερο από το VW ID.4 GTX

Διαβάστηκε από 19771 αναγνώστες - 22/9/2021

Η νέα τάση στα οχήματα είναι η ηλεκτροκίνηση, κάτι που συμβαίνει και στα SUV. Η Hyundai έχει το Ioniq 5 και η VW το ID.4 GTX. Μπαίνουμε «στην πρίζα» και συγκρίνουμε τα 2 μοντέλα.

Κάποτε τα SUV συνήθιζαν να καίνε βενζίνη και πετρέλαιο, αλλά πλέον τα πράγματα αλλάζουν. Η νέα τάση, αυτή της ηλεκτροκίνησης, εισάγει το ρεύμα ως καύσιμο και για τη συγκεκριμένη κατηγορία. Τα 2 νέα SUV της Hyundai και της VW, το Ioniq 5 και το ID.4 GTX, είναι 2 οχήματα που προβλέπεται να δώσουν σκληρή μάχη το ένα ενάντια στο άλλο. Ας δούμε πώς θα εξελιχθεί!

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

 


Με 299 άλογα το ID.4 GTX, με 306 το Ioniq 5

Το VW ID.4 GTX είναι «οπλισμένο» με άπλετους χώρους, τετρακίνηση και μοτέρ με ισχύ 299 ίππους, το οποίο είναι παραπάνω από ικανό για να του δώσει ώθηση. Σύμφωνα με την εταιρεία, η μπαταρία έχει αυτονομία 410 χιλιόμετρα.
Στην άλλη γωνία στέκεται ο αντίπαλος από την Κορέα. Το Hyundai Ioniq 5 με τη γωνιώδη εμφάνιση έχει ισχύ 306 ίππους, κίνηση επίσης στους 4 τροχούς και ονομαστική αυτονομία έως 481 χιλιόμετρα.

Μία τέτοια ηλεκτρική ισχύς αναμενόταν με ανυπομονησία, και στον τομέα της ιπποδύναμης τα μοντέλα είναι σχεδόν ισάξια. Ποιο είναι καλύτερα εξοπλισμένο; Η πρώτη δοκιμή θα ξεκαθαρίσει το τοπίο.
 



Ελάχιστα πιο ακριβό το Hyundai από το VW με παρόμοιο extra εξοπλισμό

Πρώτα από όλα, ας δούμε το κόστος. Όσον αφορά το Ioniq 5, η τιμή είναι ακόμα θεωρητική, αλλά αναμένεται να είναι μειωμένη λόγω κρατικής επιδότησης.
Με επιλογή προαιρετικών στοιχείων εξοπλισμού το κόστος αυξάνεται, αλλά και πάλι είναι ελαστικό. Έτσι, επιπλέον της βασικής έκδοσης του Ioniq 5 αποκτούμε μεγαλύτερη μπαταρία, τετρακίνηση και πακέτο εξοπλισμού που ονομάζεται «Uniq Packet» στη Γερμανία και είναι βελτιωμένο τόσο τεχνολογικά, όσο και στον τομέα της άνεσης.
Το κόστος του μοντέλου δοκιμής στη Γερμανία, το οποίο διέθετε και ζάντες 20 ιντσών, είναι 61.250 ευρώ. Στην ελληνική αγορά αναμένεται τις επόμενες εβδομάδες και η τιμή του θα ξεκινά από τις 42.000 ευρώ περίπου.


Αντίστοιχες τιμές παρατηρούμε και στο γερμανικό μοντέλο. Το κόστος αγοράς στη Γερμανία είναι 50.415 ευρώ για τη βασική έκδοση του ID.4 GTX. Επιλέγοντας προαιρετικό εξοπλισμό όπως πακέτο Comfort Package Plus, αντλία θερμότητας, ζάντες 21 ιντσών και Infotainment Package Plus, το κόστος αυξάνεται κατά περίπου 8.000 ευρώ, κάνοντας την τελική τιμή να πλησιάζει τις 60.000 ευρώ. Στην Ελλάδα, η βασική έκδοση του ID.4 GTX (χωρίς να υπολογίζουμε την κρατική επιδότηση) είναι 53.000 ευρώ, ενώ με τον αντίστοιχο extra εξοπλισμό το αυτοκίνητο κοστίζει 57.204 ευρώ.
 

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε