3 φωτογραφίες »

Το Hyundai φορτίζει πιο γρήγορα, το VW έχει περισσότερα συστήματα βοήθειας

Διαβάστηκε από 17176 αναγνώστες - 22/9/2021

Ας δούμε τις περεταίρω διαφορές μεταξύ των μοντέλων.


Κοινοποίησέ το »


Το Hyundai με καλύτερο εξοπλισμό άνεσης, το VW με περισσότερα συστήματα βοήθειας

 
Αυτό που μας προκαλεί εντύπωση είναι το εξής: Το VW είναι πιο προηγμένο όσον αφορά τα συστήματα βοήθειας, ενώ το Hyundai είναι ανώτερο στον τομέα εξοπλισμού άνεσης, ενώ είναι και πιο ευρύχωρο. Στο πίσω μέρος της καμπίνας υπάρχει περισσότερος χώρος, και κάποιος νιώθει πιο «αεράτα» όταν κάθεται στις πίσω θέσεις.

Τα εμπρός καθίσματα του ID.4 GTX με το ενιαίο προσκέφαλο παρέχουν καλύτερη υποστήριξη στις στροφές, ενώ παράλληλα η ηχομόνωση στο VW δείχνει ανώτερη και οι πόρτες σφραγίζουν καλύτερα. Το αυτοκίνητο φαινόταν πως κινούταν πιο αργά και πιο αθόρυβα, ενώ στην πραγματικότητα  ταξίδευε πιο γρήγορα από το Hyundai.

Η ανάρτηση δουλεύει επίσης πιο αποτελεσματικά στο VW. Ειδικά όσον αφορά τις μικρές ανωμαλίες, το Ioniq 5 αντιδρά πιο απότομα από το ID.4 GTX που είναι εφοδιασμένο με sport ελαστικά 21 ιντσών. Παράλληλα, η επίπεδη διατομή των εν λόγω ελαστικών δίνουν μεγαλύτερη ακρίβεια στο γερμανικό μοντέλο. Όταν συναντήσαμε διαδοχικές στροφές, το τιμόνι του VW είχε καλύτερη αίσθηση.
Παρά τα sport ελαστικά του ID.4 GTX όμως, το Hyundai κατάφερε να είναι καλύτερο στον τομέα των φρένων, αφού ολοκλήρωσε τη διαδικασία 100-0 χλμ/ώρα μέσα σε 33,4 μέτρα, σχεδόν 2 μέτρα λιγότερα από το VW.
Εκτός αυτού, το κορεάτικο SUV αντιδρά καλύτερα και παρέχει περισσότερη σιγουριά στις κινήσεις πανικού, ενώ είναι πιο ελαφρύ και ελαφρώς ισχυρότερο από το ID.4 GTX.
 


Το Hyundai φορτίζει 20 λεπτά πιο γρήγορα από ότι το VW

Στον τομέα της εμβέλειας, δεν καταφέραμε να αγγίξουμε τις εργοστασιακές τιμές, δηλαδή 481 χιλιόμετρα για το Ioniq 5 και 410 χιλιόμετρα για το ID.4 GTX. Το ηλεκτρικό Hyundai με μία φόρτιση κινήθηκε για 300 χιλιόμετρα, ενώ το ID.4 GTX για 319 χιλιόμετρα. Όσον αφορά τη φόρτιση, τα πράγματα αντιστρέφονται. Χάρη στην μέγιστη ισχύ φόρτισης 200 kW, η μπαταρία του Hyundai έφτασε στο 80% μέσα σε 18 λεπτά, ενώ το ID.4 GTX με μέγιστη τιμή φόρτισης 125 kW κάνει τη μπαταρία να γεμίζει μέχρι το 80% μέσα σε 38 λεπτά.
 
Τεχνικά χαρακτηριστικά Ηyundai Ioniq 5 VW ID.4 GTX
Κινητήρας εμπρός Σύγχρονος ηλεκτροκινητήρας (μόνιμου μαγνήτη) Ασύγχρονος (επαγωγικός) ηλεκτροκινητήρας
Κινητήρας πίσω Σύγχρονος ηλεκτροκινητήρας (μόνιμου μαγνήτη) Ασύγχρονος (επαγωγικός) ηλεκτροκινητήρας
Ισχύς (ίπποι) (εμπρός/πίσω) 90/217 109/204
Ροπή (Nm) (εμπρός/πίσω) 255/350 162/310
Καύσιμο Ρεύμα Ρεύμα
Κιβώτιο/Μετάδοση 1 σχέσης / στους 4 τροχούς 1 σχέσης / στους 4 τροχούς
Eπιδόσεις    
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 5,2 6,4
60-100 χλμ./ώρα 2,8 3,2
80-120 χλμ./ώρα 3,6 4,1
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 185 180
Κατανάλωση    
Μέση Δοκιμής 24,0 kWh/100 km 24,1 kWh/100 km
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) WLTP 0 0
Χώρος αποσκευών (λίτρα) 527-1587 543-1575
Τιμή από 42.000 ευρώ (περίπου) 53.000 ευρώ
 


Νικητής το Hyundai Ioniq 5

Συνολικά, με βάση τους επιμέρους παράγοντες σύγκρισης, στη μάχη Ioniq 5 VS ID.4 GTX το Hyundai βγαίνει νικητής. Το αυτοκίνητο είναι πιο ισχυρό, γρηγορότερο (0-100 χλμ/ώρα σε 5,2 δευτερόλεπτα αντί για 6,4 του ID.4 GTX), πιο ευρύχωρο και φορτίζει ταχύτερα.

Εκεί που υπερτερεί το VW ID.4 GTX είναι η καλύτερη οδηγική ευχαρίστηση που προσφέρει, και ας είναι πιο αργό σε απόλυτα νούμερα.

Εσύ τι θα ήθελες περισσότερο; Γρήγορη φόρτιση και επιδόσεις, ή καλύτερη αίσθηση στις στροφές;
Έχει έρθει η ώρα που οι Κορεάτες έχουν το «επάνω χέρι» ;


 

Κοινοποίησέ το »