Το vέο Plug-In Opel Grandland «βυσματώνει» E-Pace & XC40
Διαβάστηκε από 25052 αναγνώστες - 18/11/2021
Βάζουμε στην πρίζα 3 Plug-in υβριδικά SUV και τα συγκρίνουμε σε όλους τους τομείς. Ονόματα βαριά, κινητήρες «φωτιά» και μεγάλες δυνατότητες για τους 3 μονομάχους, αλλά μόνο ένας θα είναι ο νικητής.
Τα SUV έχουν κατακλύσει την ευρωπαϊκή αγορά, μιας και καταφέρνουν να συνδυάζουν πλεονεκτήματα από δυο διαφορετικές κατηγορίες. Στο παιχνίδι πλέον έχουν μπει και τα θετικά της ηλεκτροκίνησης, με τα Plug-In μοντέλα να προσφέρουν επιπλέον οικονομία στις καθημερινές μετακινήσεις. Εμείς πήραμε 3 μικρομεσαία SUV, Opel Grandland, Jaguar E-Pace και Volvo XC40, στις Plug-In εκδόσεις τους και τα συγκρίναμε. Με μήκος λίγο κάτω από τα 4,5 μέτρα, η κίνηση μέσα στην πόλη και οι στενές θέσεις στάθμευσης δεν τα φοβίζουν, με τους χώρους τους να είναι ικανοποιητικοί για ζευγάρια και μικρές οικογένειες. Στα ατού τους και τα 40 αμιγώς ηλεκτρικά χιλιόμετρα που προσφέρουν το καθένα, νούμερο ικανοποιητικό για τις ανάγκες της καθημερινής μετακίνησης εντός πόλης. Τσουχτερές οι αρχικές τιμές, αλλά μιλάμε για 3 από τα κορυφαία μοντέλα της κατηγορίας.
Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »
Jaguar E-Pace P300e AWD: Η πιο κομψή
To E-pace είναι ίσως το πιο κομψό μοντέλο μεταξύ των 3 ανταγωνιστών. Το έντονο coupe αμάξωμα του, η μεγάλη μάσκα του και το διαχρονικό έμβλημα του το κάνουν να ξεχωρίζει στο δρόμο. Το εσωτερικό της Jaguar είναι ποιοτικό, με καλή θέση οδήγησης, αλλά την οθόνη αφής να βρίσκεται χαμηλά και έκτος οπτικού πεδίου του οδηγού. Η coupe σχεδίαση δυσκολεύει την είσοδο των πίσω επιβατών και μειώνει τον αέρα στο κεφάλι, με τον χώρο αποσκευών να είναι ο μεγαλύτερός του συγκριτικού στην 5θέσια διαμόρφωση, 494 λίτρα, αλλά ο μικρότερος με τα καθίσματα διπλωμένα, μόλις 1.170 λίτρα. Άψογο στο δρόμο, με την τετρακίνηση να επηρεάζει θετικά την οδική του συμπεριφορά, οι συνολικοί 309 ίπποι του προσφέρουν αυτοπεποίθηση και ζωηρές επιδόσεις. Ο 3κύλινδρος 1.500αρης βενζινοκινητήρας του συνόλου, μερικές φορές ακούγεται περισσότερο από όσο θα έπρεπε, αλλά καταφέρνει να κρατήσει την κατανάλωση κάτω από τα 9λτ/100 χλμ (8,9 συγκεκριμένα), πάρα το βάρος των 2.155 κιλών. Με δυνατότητα φόρτισης 32kW (Volvo 3.7kW/ Opel 7.4kW), η μπαταρία μπορεί να φτάσει στο 80% σε λιγότερο από 30 λεπτά σε Wallbox. Με τιμή εκκίνησης τα 64.864 ευρώ είναι το ακριβότερο του συγκριτικού.
Volvo XC40 Recharge T5: Το πιο οικονομικό
Το σουηδικό μοντέλο ξεχωρίζει με την ευχάριστη σχεδίαση του, που διακρίνεται για τις καθαρές γραμμές. Με εμφάνιση που ακολουθάει την πεπατημένη, δεν κερδίζει επιφωνήματα θαυμασμού, αλλά δεν θα περάσει και τελείως απαρατήρητο. Η καμπίνα του είναι αρκετά μοντέρνα, με τη μεγάλη κάθετη οθόνη αφής να κλέβει την παράσταση, ενώ τα χειριστήρια σε τιμόνι και infotainment θέλουν λίγο παραπάνω εξοικείωση. Οι πίσω επιβάτες θα κάτσουν λίγο στριμωγμένα, με τα 405 λίτρα του χώρου αποσκευών να μην εντυπωσιάζουν, αλλά να είναι άκρως βολικός χάρη στο επίπεδο κατώφλι φόρτωσης.
...>>>Συνεχίστε το άρθρο
Οι 180 ίπποι του 1500αρη 3κύλινδρου βενζινοκινητήρα και οι 82 του ηλεκτροκινητήρα δίνουν ικανοποιητικές επιδόσεις στο αμάξωμα των 1.800 κιλών, που πατάει στιβαρά στο δρόμο και θα επιταχύνει ομαλά και σταθερά μέχρι την τελική των 180 χλμ/ώρα. Ο κινητήρας «κουδουνίζει» υπό φορτίο, αλλά με 7,3λτ/100 χλμ είναι ο πιο οικονομικός ανάμεσα στους μονομάχους μας.Το Volvo XC 40 κερδίζει στους αντιπάλους του και στην τιμή απόκτησης του, με τη βασική έκδοση να ξεκινάει από τις 49.572 ευρώ, όμως έχει και τη μικρότερη δυνατότητα φόρτισης, 3,7kW.