Τα συνηθισμένα φορτηγά παράδοσης έχουν επίσης περιθώρια βελτίωσης: Στο κρατίδιο της Βόρειας Ρηνανίας-Βεστφαλίας, εξαιρετικά στενά φορτηγά θα παραδίδουν αγαθά από το διαδικτυακό κατάστημα της Picnic για δύο χρόνια. Τα φορτηγά από το Γάλλο κατασκευαστή Goupil είναι αμιγώς ηλεκτρικά και έχουν πλάτος μόνο 1,30 μέτρα, κάτι που μεταφράζεται σε αρκετό χώρο για προσπέραση. Τέλος, η start-up Graphmasters από το Ανόβερο χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για τη βελτιστοποίηση των διαδρομών. Αυτό εξοικονομεί χρόνο και καύσιμο. Οι Graphmasters θα εκπροσωπούνται επίσης στην ITS στο Αμβούργο.
«Μειώστε την επιβάρυνση για τους κατοίκους»
Ο ανεξάρτητος γερουσιαστής του κρατιδίου του Αμβούργου για τα οικονομικά και την καινοτομία, Michael Westhagemann, εξηγεί: «Οι εμπορευματικές μεταφορές διαδραματίζουν ένα σημαντικό ρόλο στις μητροπόλεις. Πρέπει, όμως, να μειώσουμε την επιβάρυνση των κατοίκων από την κυκλοφορία των παραδόσεων μέσα στην πόλη. Για να το κάνουμε αυτό, χρησιμοποιούμε την ψηφιοποίηση, ώστε να προωθήσουμε τα έξυπνα project. Επειδή η εφοδιαστική του μέλλοντος στο κέντρο της πόλης θα είναι καθαρή, ήσυχη και αποτελεσματική.» Το σχέδιο δεν είναι νέο. Ωστόσο, υπάρχει και οπισθοδρόμηση, όπως, για παράδειγμα, το e-όχημα παραδόσεων StreetScooter των Γερμανικών Ταχυδρομείων (Deutsche Post) πρόκειται να σταματήσει να λειτουργεί, έπειτα από προβλήματα σε ό,τι αφορά την ποιότητα, που προέκυψαν. Και, τέλος, οι παραδόσεις από... αέρος με drones μεταφορών εξακολουθούν να λείπουν, όπως συμβαίνει με τα αυτόνομα οχήματα παράδοσης.
Θα αναμιχθούν επίσης οι Audi, BMW, Mercedes κτλ.
«Αυτό θα διαρκέσει σίγουρα άλλα πέντε χρόνια», προβλέπει ο David Hubbard από το Last Mile της Here. Η θυγατρική του προγράμματος πλοήγησης «Here» ιδρύθηκε στις αρχές του έτους, προκειμένου να υποστηρίξει τους διαχειριστές στόλων, καθώς και τους οδηγούς ταχυμεταφορών με τις καινοτομίες της στο Last Mile. Στη «Here» συμμετέχουν μεταξύ άλλων, οι Audi, BMW, Mercedes, Bosch και Continental. Για την αντιμετώπιση της κυκλοφοριακής συμφόρησης στο κέντρο των πόλεών μας, δεν εργάζονται μόνο start-up εταιρείες, αλλά και «δίπλα-δίπλα» οι πολύ μεγάλες εταιρείες.
Κλείνοντας, σε ό,τι αφορά την Ελλάδα, δεν πιστεύουμε ότι είναι τόσο διαδεδομένες ακόμη οι αγορές μέσω διαδικτύου, για να προκαλείται χάος από τα φορτηγά παραδόσεων. Από την άλλη, υπάρχει μέσα στους Έλληνες -από τη γέννησή μας- το… μικρόβιο της καταστρατήγησης των νόμων. Πώς αλλιώς να ερμηνευτούν οι εικόνες, που είδαμε στα τέλη του Ιανουαρίου στην οδό Ερμού, στο κέντρο της Αθήνας;
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr