Το γερμανικό μικρομεσαίο αναμένεται καλώς εχόντων των πραγμάτων να κάνει ντεμπούτο τον προσεχή Οκτώβριο. Η εξέλιξη του μόνο απρόσκοπτη δεν υπήρξε, καθώς σύμφωνα με πολλά μέσα, αλλά και βάσει εσωτερικών πληροφοριών, το νέο Golf 8 αντιμετώπισε κάποια προβλήματα με την εξέλιξη των ηλεκτρονικών του συστημάτων. Και όλα αυτά έξι μόλις μήνες πριν την πρεμιέρα του. Η VW από την πλευρά της διαψεύδει την ύπαρξη αυτών των προβλημάτων και διατείνεται πως όλα έχουν πάρει το δρόμο τους. Τα ανωτέρω επιβεβαιώνουν και οι μηχανικοί της εταιρείας, οι οποίοι ισχυρίζονται, ότι όλα βαίνουν καλώς μετά τις αρχικές δυσκολίες. Οψόμεθα!
Σχεδίαση τεχνολογία
Σχεδιαστικά το νέο Golf με μια πρώτη ματιά φαντάζει ίδιο με το προκάτοχο μοντέλο και υπό μία έννοια είναι κιόλας, καθώς επί της ουσίας δεν είναι ένα από τη βάση του νέο αυτοκίνητο. Ίσως αυτό να έχει να κάνει και με το γεγονός ότι η γερμανική εταιρεία δεν μας έχει συνηθίσει σε ριζικές σχεδιαστικές καινοτομίες με το λανσάρισμα κάθε νέου μοντέλου. Μια δεύτερη ματιά επιβάλλεται ως εκ τούτου σε κάθε περίπτωση. Παρατηρώντας λοιπόν κάποιος το νέο Golf, το οποίο παραπέμπει έντονα στο Golf IV, θα διαπιστώσει σημαντικές διαφορές στη σχεδίαση όπως είναι για παράδειγμα το ψηλότερο πίσω μέρος με τη μεγαλύτερη κλίση της οροφής, το χαμηλότερο και πιο «κοφτό» μπροστινό μέρος και οι καθαρές γραμμές, στοιχείο το οποίο χαρακτήριζε άλλωστε ανέκαθεν όλα τα Golf. Όπως προαναφέρθηκε το νέο Golf 8 δεν είναι ένα νέο αυτοκίνητο. To νέο μοντέλο βασίζεται όπως και πολλά μοντέλα του ομίλου, (από το Polo έως και το Kodiaq) στην πλατφόρμα MQB, ενώ οι διαστάσεις του παρέμειναν ως είχαν. Η μοναδική εξαίρεση αφορά στην έκδοση Variant με μήκος 4,57 της οποίας το μεταξόνιο αυξήθηκε κατά 60 χλστ. αγγίζοντας τα 2.680 χλστ. (ίδιο ακριβώς με αυτό της Skoda Octavia Combi).
Κινητήρες-τεχνολογία
Το σύνολο των κινητήρων θα ηλεκτροδοτούνται, οι της βενζίνης θα είναι οικονομικοί σαν τους diesel και οι diesel καθαροί σαν τους βενζίνης. Η VW διατείνεται σχετικά με τα ανωτέρω, ότι όλα τα μοντέλα της θα είναι ηλεκτρικά από το 2050 και μετά και άρα με μηδενικές εκπομπές ρύπων. Στην γκάμα των κινητήρων του νέου Golf 8 θα υπάρχουν ένα τούρμπο μηχανικό σύνολο 1,0 λίτρου 90 ή 110 ίππων. Πάνω από αυτούς τοποθετείται το τούρμπο μηχανικό σύνολο των 1,5 λίτρων με 130 ή 150 ίππους, ενώ στην κορυφή της γκάμας θα υπάρχει ο κινητήρας των 350 ίππων του Golf R.
Εσωτερικό- συνδεσιμότητα
Αν στο εξωτερικό και στο τεχνικό κομμάτι υιοθετήθηκε ως συνήθως η λογική της εξέλιξης, στο πλήρως αναβαθμισμένο εσωτερικό ακολουθήθηκε η λογική της «επανάστασης» σε ότι αφορά την ευχρηστία και τη συνδεσιμότητα. Οι παλιοί και δύσχρηστοι διακόπτες δεν υφίστανται πλέον, καθώς έχουν παραχωρήσει τη θέση τους σε τεράστιες οθόνες, ψηφιακό Cockpit, αλλά και στο νέο σύστημα έξυπνης φωνητικής καθοδήγηση το «Hey VW». Σε ότι αφορά στον τομέα της συνδεσιμότητας, στον οποίο φαίνεται να ποντάρει πολύ η VW, συναντάμε για πρώτη φορά το σύστημα Can-Bus (Controller Area Network), το οποίο συνδέει το αυτοκίνητο απευθείας με το ESP και τον κινητήρα και όχι μέσω μεμονωμένων μονάδων ελέγχου, όπως ίσχυε μέχρι σήμερα. Αυτό αναμένεται να αποτελέσει και τη βάση για αυτόνομη οδήγηση στο μέλλον σύμφωνα με το Level 4 και εφόσον η εν λόγω τεχνολογία τύχει της σχετικής έγκρισης.
Τα καλά νέα
Για το τέλος κρατήσαμε το καλύτερο και αυτό δεν είναι άλλο από τις τιμές του νέου Golf 8, οι οποίες δεν αναμένεται ναι διαφοροποιηθούν και θα ξεκινάνε από τα 19.000 ευρώ για τη Γερμανία. Τιμή αρκούντως ικανοποιητική για ένα αυτοκίνητο της εν λόγω απαιτητικής κατηγορίας, στην οποία συνυπάρχει πληθώρα ανταγωνιστών.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr