6 φωτογραφίες »

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Οδηγούμε Mercedes E-Class facelift

Διαβάστηκε από 15102 αναγνώστες - 7/9/2020

Ανανέωση, facelift; Πείτε το, όπως εσείς θέλετε. Ωστόσο, αυτή η Mercedes-Benz, εκτός από ανανεωμένη είναι και πραγματικά ισχυρή.

 
 
Οι αλλαγές και οι ανανεώσεις των μοντέλων της Mercedes-Benz είναι πολλές και συνεχείς, επομένως αυτές θα «παρέσυραν» κάποια στιγμή και το μεγαλομεσαίο μοντέλο της, την E class. Ο λόγος ήταν προφανής: Ο ανταγωνισμός δεν πρέπει να ξεφύγει, έτσι οι ιθύνοντες της εταιρείας από τη Στουτγκάρδη προχώρησαν άμεσα στην ανανέωση του μοντέλου τους, η οποία γίνεται φανερή κατ αρχάς από τις αλλαγές στη σχεδίαση.



Η Mercedes-Benz ανανέωσε το μοντέλο της στη μεγαλομεσαία κατηγορία με το facelift, που ήταν τόσο εκτεταμένο, που θα ήταν αδιανόητο στο παρελθόν. Όταν γίνεται λόγος πως τα πίσω φώτα είναι καινούργια, οι ιθύνοντες της γερμανικής φίρμας εννοούν ένα εντελώς νέο πίσω μέρος, συμπεριλαμβανομένου του πίσω καπό και των πίσω πλευρικών μερών, καθώς από τώρα και στο εξής δεν θα είναι πλέον φαρδιά και ψηλά, αλλά τόσο μεγάλου μήκους, που εκτείνονται στο καπό του χώρου αποσκευών. Σαφώς, η λιμουζίνα δείχνει πια πολύ πιο σπορ, ειδικά επειδή οι μηχανικοί και οι εργάτες της Daimler δούλεψαν και στο μπροστινό μέρος, επανασχεδιάζοντας τη γρίλια του ψυγείου και τον μπροστινό προφυλακτήρα, ενώ τώρα τα φώτα LED αποτελούν μέρος του standard εξοπλισμού. Επομένως, ένα happy end για την παλιά... νέα E-Class;



Ας κάνουμε, όμως, πρώτα μια βόλτα...
Από το 2016 η Mercedes έχει πουλήσει 1,2 εκατομμύρια αντίτυπα του μοντέλου W213, τόσο στη χαρακτηριστική saloon έκδοση, όσο και στις station wagon (T-model), Coupé και κάμπριο. Και επειδή ο κόσμος έχει γυρίσει ταχύτερα τα τελευταία τέσσερα χρόνια από όσο μέσα σε μια δεκαετία, το σύστημα πολυμέσων στην E-Class είναι πλέον ενημερωμένο. Αυτό σημαίνει: δεν τοποθετούνται πλέον αναλογικά όργανα, καθώς από τώρα και στο εξής δύο οθόνες διασχίζουν κατά πλάτος το μισό αυτοκίνητο. Πρόκειται για τη γενιά τηλεματικής νούμερο 6 (η νέα S-Class θα διαθέτει την 7), ενώ η... κυρία, που ακούγεται από το σύστημα, θα αντιδρά μόνο στο "Hey, Mercedes" και δε θα παρέχει πλέον τις υπηρεσίες της αν πείτε απλώς "Mercedes" χωρίς το "Hey" μπροστά. Ο καθένας μπορεί να εισαγάγει οποιαδήποτε εντολή, όπως θέλει: αγγίζοντας την οθόνη αφής, ακουμπώντας το ταμπλό στην κεντρική κονσόλα, ενώ με επιπλέον χρέωση, η Mercedes-Benz εγκαθιστά επίσης έναν πιεζο-περιστροφικό διακόπτη, ο οποίος θα χειρίζεται και με ένα «άλμα» πάνω του, κάτι που η Daimler καλεί εσωτερικά Cobra.
 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει