«Hey, Mercedes, θέσε τον κινητήρα σε λειτουργία»! Φυσικά, αυτό δε γίνεται, αλλά εμείς βρεθήκαμε καθ οδόν με την E-Class, που εφοδιάζεται με το βενζινοκινητήρα M 254. Το μηχανικό σύνολο της E 350 είναι ένα τετρακύλινδρο, 2,0 λίτρων, με 272 PS και διαθέτει μία γεννήτρια-μίζα 48 Volt, που έχει ηλεκτρική ισχύ 20 PS και μπορεί, αν χρειαστεί, να διαθέσει τη διπλάσια ηλεκτρική δύναμη για 30 δευτερόλεπτα. Η λειτουργία overboost παρέχει στον κινητήρα βενζίνης περισσότερη... πυγμή, για παράδειγμα κατά την προσπέραση ή κατά την εκκίνηση από στάση. Τη δοκιμάσαμε, λειτουργεί καλά και η ροπή των 400 Nm του βενζινοκινητήρα σε συνδυασμό με τα 180 Nm από τον ηλεκτροκινητήρα των 15 kW είναι εξαιρετική. Φυσικά, ο τετρακύλινδρος κινητήρας των 2,0 λίτρων δε φτάνει στο επίπεδο της πολιτισμένης συμπεριφοράς ενός μεγάλου εξακύλινδρου μηχανικού συνόλου.
Αυτό ισχύει και για το δεύτερο νέο κινητήρα, που συναντούμε κάτω από το καπό της ανανεωμένης E-Class, τον OM 654. Πρόκειται για τον τετρακύλινδρο diesel, που τοποθετείται στην έκδοση "300 de", εφοδιάζεται επίσης με ένα σύστημα 48 Volt και ενσωματωμένη γεννήτρια-μίζα και είναι ισχύος 194 -diesel- PS και 122 ηλεκτρικών. Και, ναι, θα είναι λογικά ανταγωνιστικός έναντι των εξακύλινδρων κινητήρων της Audi και της BMW. Τουλάχιστον κατά την εκκίνηση, μπορεί εύκολα να συμβαδίσει με αυτούς, χάρη στη συνολική ροπή των 700 Nm! Εντάξει, δύο κύλινδροι λείπουν. Αλλά αυτός ο κινητήρας κέρδισε σε ηλεκτρική βοήθεια. Και γιατί το κάνουν αυτό στην Daimler;
Σαφώς, γιατί με αυτόν τον τρόπο χρησιμοποιούνται λιγότερα καύσιμα. Και προκειμένου να εκπέμπει λιγότερα καυσαέρια στον αέρα, ο diesel κινητήρας διαθέτει καταλυτικό μετατροπέα αποθήκευσης NOx για τον περιορισμό των οξειδίων του αζώτου, ένα φίλτρο σωματιδίων με ειδική επίστρωση, δύο καταλυτικούς μετατροπείς SCR και ηλεκτρική αυτονομία 55 χιλιομέτρων. Τέλος, υπάρχει και η έκδοση E 300 e, ένα plug-in-υβριδικό με βενζινοκινητήρα μοντέλο. Ναι, η E-Class εξελίσσεται σε ένα κλιματικό θέρετρο υγείας. Αλλωστε, ήταν ένα... ξενοδοχείο ευεξίας και στο παρελθόν.
Συμπέρασμα
Η λιμουζίνα είναι η πιο σημαντική έκδοση της E-Class παγκοσμίως, καθώς συγκεντρώνει τα δύο τρίτα των πωλήσεων. Γι αυτό, το πιο φρέσκο πίσω μέρος είναι καλό για αυτήν. Με νέους κινητήρες και βελτιωμένο infotainment, η E-Class είναι περισσότερο ένα νέο αυτοκίνητο και όχι το facelift ενός υπάρχοντος.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr