8 φωτογραφίες »

Οδηγούμε πρώτοι το νέο Audi A3

Διαβάστηκε από 42038 αναγνώστες - 5/4/2020

Το νέο Audi A3 χρησιμοποιεί την τεχνολογία του Volkswagen Group, όπως και το νέο VW Golf VIII άλλωστε, είναι όμως τελείως διαφορετικό, δηλαδή σπορτίφ, σφικτό, αλλά και εξαιρετικά εμφανίσιμο.

 
 

Στην κατηγορία του Golf γίνεται κόλαση, επειδή οι περισσότεροι κατασκευαστές συνωστίζονται στη μικρομεσαία κλάση. Ωστόσο, δε θέλουν όλοι οι άλλοι να αφήσουν το Golf να επικρατήσει σαν το πιο δημοφιλές μοντέλο. Για παράδειγμα η Audi. Με την τέταρτη έκδοση του A3, ο «εφευρέτης του πολυτελούς μικρομεσαίου» θέλει να φέρει κάποια επιπλέον φινέτσα και δυναμική οδήγησης πίσω στο... γήπεδο του Golf, για να ξεχωρίσει από το πλήθος, κάτι που κατάφεραν ξανά οι Βαυαροί το 1996 με την πρώτη γενιά του Α3.
Ωραία ιδέα, αλλά δύσκολο έργο. Πρώτον, επειδή δυσκολίες υπάρχουν τόσο στο Wolfsburg, όσο και στη Στουτγάρδη ή στο Μόναχο. Και δεύτερον, η στενή εταιρική σχέση με την Volkswagen, που αναγκάζει την Audi να βασιστεί στην πλατφόρμα MQB και την σπουδαία τεχνολογία του Group, που χρησιμοποιείται επίσης από τα νέα VW Golf, SEAT Leon και Skoda Octavia.
 
Όπου το περιεχόμενο είναι παντού το ίδιο, το image και η συσκευασία πρέπει να κάνουν τη διαφορά. Το νέο Audi A3 έχει αυξημένο μήκος και πλάτος κατά 3 εκατοστά αλλά ελάχιστες αλλαγές στο σχήμα. Παρόλ αυτά, το μπροστινό και το πίσω μέρος δείχνουν σαφώς πιο έντονο χαρακτήρα και, ως συνήθως, οι Βαυαροί παίζουν πολύ με το φωτισμό, εγκαθιστώντας για πρώτη φορά ακόμα και ψηφιακά φώτα ημέρας, δίνοντας σε κάθε εξοπλιστική εκδοχή τη δική της υπογραφή. Αλλά η πιο όμορφη πλευρά του Sportback είναι η πλαϊνή. Οι άνθρωποι της Audi έκαμψαν περισσότερο την πίσω κολώνα, πετυχαίνοντας πιο δυναμική σχεδίαση στο πίσω μέρος, χωρίς ωστόσο να επηρεάζεται ο χώρος αποσκευών ή περιθώριο για το κεφάλι, καθώς σχεδόν τίποτα δεν αλλάζει στις αναλογίες των χώρων. Ωστόσο, το νέο Audi A3 τελικά δείχνει υπέροχο και πάλι: Το πεντάθυρο αυτοκίνητο στέκεται καμαρωτό, αλλά και με τη σφιχτή ανάρτησή του στο δρόμο και κυριολεκτικά ποθεί να πατήσει επιτέλους κάποιος το δεξί πεντάλ του.


 
Με κινητήρες από 100 μέχρι 400 ίππους και σπορτίφ οδική συμπεριφορά
Στο ξεκίνημα της εμπορικής πορείας το νέο Audi Α3 διατίθεται με έναν TDI κινητήρα 2,0-λίτρων με 116 ή 150 PS ή έναν TFSI με 150 PS. Ανεξάρτητα από τον κινητήρα που επιλέγει κανείς από αυτό το τρίο, το A3 δείχνει πάντα ζωντανό και, πάνω από όλα, μοιάζει με την προσαρμοζόμενη ανάρτηση να έχει δύο πρόσωπα.

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει