Στο πρόγραμμα οδήγησης comfort είναι σίγουρο και συμπαγές, θολώνει, βέβαια, το όριο προς τη μεσαία κατηγορία, ενώ στο πρόγραμμα της δυναμικής οδήγησης απαιτείται επιπλέον πάτημα του δεξιού πεντάλ και το A3 φαίνεται να... ψάχνει τις στροφές, θέλοντας να φέρει πραγματικά το σπορτίφ πνεύμα πίσω στο γήπεδο του Golf.
Φυσικά, αυτοί οι τρεις κινητήρες δε θα είναι οι μοναδικοί, που θα εφοδιάζουν το νέο Audi A3. Με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, η Audi θα παρέχει ισχύ από περίπου 100 έως και 200 PS, επίσης θα λανσάρει ένα S3 με 300, αλλά και ένα RS3 με 400 PS. Και φυσικά θα υπάρχουν τουλάχιστον ένα ή πιθανόν δύο plug-in-υβριδικές εκδόσεις, που μπορούν να κινηθούν για περίπου 60 χιλιόμετρα χωρίς καύσιμα. Πρέπει μόνο να δείτε τα υπόλοιπα μοντέλα του Group, για να μάθετε τι μπορείτε να περιμένετε από το νέο A3.
Σημαντική βοήθεια παρέχει ένας μεγάλος αριθμός έξυπνων συστημάτων υποβοήθησης (έως και για τη δικτύωση με τα άλλα μοντέλα του ομίλου VW που βρίσκονται σε κοντινή απόσταση) ενώ στο εσωτερικό, τα ψηφιακά όργανα ανήκουν στο βασικό εξοπλισμό, όπως και η οθόνη αφής (έως 10 και ιντσών) με πολλές διαδικτυακές λειτουργίες. Όμως, ενώ η Audi υιοθέτησε πάρα πολλά στοιχεία από τις τεχνολογίες του Group σε ό,τι αφορά τόσο τους κινητήρες και τα κιβώτια, όσο και στα συστήματα υποβοήθησης και συμμετέχει επίσης πλήρως στον τομέα της ψηφιοποίησης, οι Βαυαροί φρέναραν ό,τι έχει να κάνει με τη νέα επιχειρησιακή φιλοσοφία του ομίλου. Αν θελήσετε να αλλάξετε το πρόγραμμα οδήγησης, ενώ κινείστε με υψηλή ταχύτητα, ή απλά επιθυμήσετε να μειώσετε την ένταση της θέρμανσης, θα είστε ευχαριστημένοι με τον ένα και μοναδικό διακόπτη, που είναι εύκολης πρόσβασης, ακόμα και στα τυφλά - ενώ ο χαμηλά τοποθετημένος περιστροφικός διακόπτης για τον έλεγχο της έντασης του ηχοσυστήματος με το δάκτυλο χρειάζεται …εξάσκηση.
Κομψό, σπορτίφ, άρτια εξοπλισμένο και τουλάχιστον στη λεπτομέρεια, σαφώς χειραφετημένο από τη... μητέρα VW. Αυτός είναι ο τρόπος, με τον οποίο η Audi φέρνει πραγματικά την... ευγένεια πίσω στο γήπεδο του Golf. Αλλά αυτό έχει την τιμή του. Όπου το Golf βρίσκεται (στη Γερμανία) ήδη κάτω από 20.000 ευρώ, για να γίνει κανείς μέλος της ομάδας της Audi πρέπει να πληρώσει πολύ, καθώς η φίρμα ζητά στη γενέτειρά της τουλάχιστον 26.800 ευρώ για το Α3.
Τι μας άρεσε και τι όχι
Η Audi εγκατέστησε ένα περιστροφικό χειριστήριο για τον έλεγχο της θερμοκρασίας και δεν θέλει να μας πείσει να... βουτήξουμε στην οθόνη. Αλλά πρέπει να μάθει κανείς τον έλεγχο της έντασης του ήχου.
Συμπέρασμα
Το νέο μικρομεσαίο της Audi είναι κατά πολύ πιο πολυτελές, πιο σπορτίφ, πιο φίνο και πιο σφικτό. Το νέο Audi A3 αντιμετωπίζει δυνατά την Σειρά 1 και την A-Class.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr