autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
9 φωτογραφίες »

Alpine A110. Merci Γαλλία!

9/8/2018

Η επιστροφή!Χωρίς τους Γάλλους με τους πολιτιστικούς θησαυρούς και τα ξεχωριστά αυτοκίνητα, η ζωή θα ήταν βαρετή. Ευχαριστούμε και για την πανάλαφρη βολίδα, την Alpine 110 που μοιάζει βγαλμένη από παιδική φαντασίωση.

Η Alpine μπαίνει και πάλι στο χώρο του αυτοκινήτου, με το ίδιο όνομα, την ίδια φιλοσοφία και φυσικά έχοντας όλη την αξία της αναγνώρισης, χωρίς όμως να καταφεύγει σε ρετρό σχεδίαση. Σπάνια ένα αυτοκίνητο φέρνει τόσα χαμόγελα και μάλιστα σε οδηγούς κάθε ηλικίας

Η Alpine 110 έχει μεγαλώσει αρκετά σε σχέση με το παλιό μοντέλο, πιο συγκεκριμένα έχει μήκος 4.18μ (από 3.85) και πλάτος 1.80 (1.60 το παλιό) ενώ το ύψος δεν ξεπερνάει το 1.25μ! ΟΚ, μπορεί να έχουμε συνηθίσει πλέον στα SUV αλλά αυτό το αυθεντικό κουπέ έχει μοναδικό άρωμα και η επιβίβαση γίνεται πιο εύκολα απ ότι θα περίμενε κανείς.

Μπαίνοντας στο εσωτερικό, κουμπώνεις μονομιάς στα εντυπωσιακά καθίσματα που είναι σε θέση να φιλοξενήσουν με άνεση, επιβάτες που ξεπερνούν ακόμα και τα 2 μ ύψους. Βέβαια η μη ρυθμιζόμενη πλάτη θα δυσκολέψει μερικούς ενώ θα θέλαμε καλύτερη πλευρική στήριξη. Βρισκόμαστε με το νέο μοντέλο έξω από το Ανόβερο, στην πίστα του Contidrom. Η άσφαλτος είναι στεγνή και όλα είναι έτοιμα για να αρχίσουμε να κάνουμε γύρους με το εντυπωσιακό coupe.

Πόδι στο φρένο, πατάμε το start, επιλέγουμε την λειτουργία οδήγησης «Sport» (ή «track») και ενεργοποιούμε το Launch Control. Ο δυνατός κινητήρας των 1.8 λίτρων βρυχάται ακριβώς πίσω από την θέση του οδηγού και του συνοδηγού, οι πίσω τροχοί αρχίζουν να τσιρίζουν και τα πρώτα 100χλμ./ώρα έρχονται με καταιγιστικό ρυθμό σε μόλις 4.6 δλ ενώ η τελική φτάνει με ευκολία τα 250χλμ./ώρα και εκεί περιορίζεται ηλεκτρονικά. Πολύ ελαφριά, πολύ γρήγορη! Με βάρος μόλις 1107 κιλά καταφέρνει να ολοκληρώσει τον γύρο σε μόλις 1: 35.28 λεπτά. Σεβασμός!

Τα προγράμματα οδήγησης δεν είναι για τα μάτια του κόσμου αλλά μεταβάλουν πολύ την απόκριση του αυτοκινήτου. Για παράδειγμα στην λειτουργία normal θα κινηθείς άνετα και θα την συνιστούσαμε μόνο για βόλτα. Το 7άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη κάνει γρήγορες αλλαγές αλλά όχι πάντα σωστές ενώ το τιμόνι έχει καλή αίσθηση αλλά μερικές φορές είναι πολύ απότομο ενώ ανάρτηση με την σειρά της απομονώνει καλά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος. 
Στο πρόγραμμα sport, το ESP δίνει στο πίσω μέρος περισσότερη ελευθερία χωρίς αυτό να είναι επικίνδυνο! Στην επιλογή Track μπορείτε να χαράξετε μεγάλες τροχιές με το «πλάι» οι πιο έμπειροι θα θυμηθούν κάτι από τα παλιά ενώ οι πιο άπειροι θα μάθουν με ευκολία να χειρίζονται το πίσω μέρος του αυτοκινήτου.
Καταφέρνει να σημειώνει καλούς χρόνους και να πείθει με το παραπάνω σε όποιο ρυθμό και αν κινηθείς. Τα μεγάλα paddles στο τιμόνι δεν είναι ιδιαίτερα εύχρηστα αλλά συνηθίζονται σχεδόν αμέσως .
Με εντελώς απενεργοποιημένο το ESP, το κεντρομήχανο και πισωκίνητο γαλλικό coupe μπορεί να κάνεις τις ευθείες στροφές και θα γεμίσει χαμόγελα ικανοποίησης τον οδηγό. 

Η Alpine 110 ακόμα και σταματημένη θα «κολάσει» τους περαστικούς χάρη στην εντυπωσιακή της σχεδίαση, με το μακρύ καπό και το χαμηλό ύψος να κλέβουν την παράσταση. Μοιάζει έτοιμη να πυροβολήσει! Οι καμπύλες του πίσω μέρους δένουν αρμονικά με το υπόλοιπο αμάξωμα. 
Η γαλάζια Alpine της δοκιμής κοστίζει (στην Γερμανία) 58.000 ευρώ ενώ οι πιο απλές εκδόσεις κοστολογούνται κοντά στις 54.000 ευρώ. Αναμένουμε να έρθει στην χώρα μας ώστε να δούμε πόσο θα κοστίζει η γαλλίδα ντίβα.

Συμπέρασμα 
Τόσο όμορφη, τόσο χαμηλή και πολύ γρήγορη που κανείς δεν μπορεί να της αντισταθεί. Ανάλαφρη και με Οδηγοκεντρικό στήσιμο μπορεί να χαράξει μοναδικές τροχιές με το πλάι ή και να κυνηγήσει ακόμα και το δευτερόλεπτο στην πίστα!

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις