autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Renault Rafale 1.2 Ε-Τech 4x4: Οδηγούμε τη νέα ναυαρχίδα της Renault
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Renault Rafale 1.2 Ε-Τech 4x4: Οδηγούμε τη νέα ναυαρχίδα της Renault

19/2/2025

Παράγει 300 ίππους μέσω ενός βενζινοκινητήρα και 3 ηλεκτροκινητήρων
Κάνει τα 0-100 σε 6,4 δλ., η Renault υπόσχεται κατανάλωση βενζίνης 0,6 λτ./100 χλμ.
Επιθετική εμφάνιση με άγριο λουκ και ζάντες 21 ιντσών
Μοντέρνο και ευρύχωρο εσωτερικό με οθόνη αφής 12 ιντσών για το infotainment

Παράγει 300 ίππους μέσω ενός βενζινοκινητήρα και 3 ηλεκτροκινητήρων

Η Renault κάνει μια δυναμική είσοδο στην κατηγορία των premium μεσαίων SUV με το νέο Rafale, του οποίου το όνομα στα γαλλικά σημαίνει «ριπή ανέμου». Το νέο SUV βρέθηκε στα χέρια μας και είχαμε την ευκαιρία να το οδηγήσουμε, ώστε να πάρουμε μία γεύση της προσπάθειας της Renault να ενταχθεί στις premium κατηγορίες. Μέχρι στιγμής, το μοντέλο έχει κυκλοφορήσει σε 2 εκδόσεις, μία full υβριδική που συνδυάζει τρικύλινδρο 1.200άρη τούρμπο βενζινοκινητήρα με έναν ηλεκτροκινητήρα 69 ίππων που βρίσκεται στον μπροστά άξονα, αλλά και έναν δεύτερο με 34 ίππους που λειτουργεί αποκλειστικά ως γεννήτρια μίζας. Συνολικά αποδίδει 200 ίππους που κινούν τους εμπρός τροχούς. Η έκδοση που οδηγούμε εμείς, είναι η Plug-in υβριδική 1.2 Ε-Τech 4x4. Πρόκειται για την υψηλή έκδοση, που εφοδιάζεται με το ίδιο σύνολο, ωστόσο εδώ προστίθεται ακόμη ένας ηλεκτροκινητήρας στον πίσω άξονα που παράγει 136 άλογα και 195 Nm ροπής. Συνδυαστικά, η ιπποδύναμη αγγίζει τα 300 άλογα και 450 Nm που περνάνε και στους 4 τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων. Εδώ να σημειωθεί πως οι ηλεκτροκινητήρες τροφοδοτούνται από μία μπαταρία 22 kWh.

Κάνει τα 0-100 σε 6,4 δλ., η Renault υπόσχεται κατανάλωση βενζίνης 0,6 λτ./100 χλμ.

Όσον αφορά τις επιδόσεις του Plug-in υβριδικού Rafale, καταφέρνει να επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 6,4 δλ., καθιστώντας αρκετά σβέλτο το SUV με βάρος που ξεπερνά τους 2 τόνους. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 180 χλμ./ώρα, ενώ στο κομμάτι της οικονομίας καυσίμου, τα επίσημα νούμερα που έχει δώσει η Renault είναι πολλά υποσχόμενα. Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας, με τη μπαταρία πλήρως φορτισμένη, η κατανάλωση βενζίνης ανέρχεται μόλις στα 0,6 λτ./100 χλμ., ενώ με άδεια μπαταρία το νούμερο διαμορφώνεται στα 6,2 λτ./100 χλμ..

Στο δρόμο, ο βενζινοκινητήρας συνεργάζεται άψογα με τους ηλεκτροκινητήρες, κάνοντας τις διαδρομές αρκετά ομαλές και άνετες. Χάρη στην Alpine, την ομάδα της F1, που έβαλε το χεράκι της στο στήσιμο του αυτοκινήτου, το Rafale ανταποκρίνεται πολύ καλά στην οδήγηση ακόμα και σε πιο απαιτητικές συνθήκες. Διαθέτει κάμερα που «σκανάρει» το δρόμο και φροντίζει να προσαρμόσει τις αναρτήσεις ανάλογα με το έδαφος, με αποτέλεσμα το Rafale να προσφέρει σφιχτή αλλά άνετη οδήγηση ακόμη και στη λειτουργία comfort, ενώ γίνεται ακόμη πιο επιθετικό και άμεσο στη λειτουργία sport. Τέλος, η τετραδιεύθυνση κάνει το αυτοκίνητο εξαιρετικά ευέλικτο, παρά το μέγεθός του.

Επιθετική εμφάνιση με άγριο λουκ και ζάντες 21 ιντσών

Το αυτοκίνητο ξεχωρίζει με την αιχμηρή του σχεδίαση, ενώ το ειδικό χρώμα Summit Blue Satin, που διατίθεται ως προαιρετικός εξοπλισμός, τονίζει ακόμη περισσότερο τις σχεδιαστικές του γραμμές. Η επιβλητική του εμφάνιση αναδεικνύεται με τη μεγάλη μάσκα που στο εσωτερικό της περιέχει ένα σχεδιαστικό μοτίβο με μικρούς ρόμβους, καθώς και το σήμα της μάρκας στο κέντρο. Τα φώτα LED, σε συνδυασμό με τις έντονες γραμμές, τις 21άρες ζάντες αλουμινίου και την κουπέ σχεδίαση στο πίσω μέρος, δίνουν στο Rafale έναν σπορ και δυναμικό χαρακτήρα .

Μοντέρνο και ευρύχωρο εσωτερικό με οθόνη αφής 12 ιντσών για το infotainment

Στο εσωτερικό συναντάμε μία premium εικόνα όπου κυριαρχεί η τεχνολογία και τα υψηλής ποιότητας υλικά. Ο κρυφός φωτισμός, η εκτεταμένη χρήση αλουμινίου και το δερμάτινο σαλόνι αυξάνουν σημαντικά την αίσθηση πολυτέλειας, ενώ τις εντυπώσεις κερδίζουν οι 2 μεγάλες οθόνες στο ταμπλό. Μία που λειτουργεί ως ψηφιακός πίνακας οργάνων με μέγεθος 12,3 ίντσες, και μία δεύτερη 12 ιντσών στην κεντρική κονσόλα για το infotainment και τη διαχείριση των πολυμέσων. Οι χώροι του είναι ικανοποιητικοί, ενώ ο χώρος για τους πίσω επιβάτες είναι αρκετά μεγάλος παρά την κουπέ σχεδίαση του μοντέλου. Όσον αφορά την τιμολόγηση, οι τιμές του μοντέλου δεν έχουν ανακοινωθεί στη χώρα μας, ωστόσο το Rafale των 300 ίππων ξεκινά από 53.300 ευρώ στη Γαλλία, ενώ η έκδοση Atelier Alpine που οδηγήσαμε κοστίζει 57.800 ευρώ.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις