
BMW i5 eDrive40 Touring: Οδηγούμε το νέο ηλεκτρικό station wagon
Αποδίδει 340 άλογα και 430 Nm ροπής, με πραγματική αυτονομία 388 χιλιόμετρα
Κορυφαία ποιότητα κατασκευής στο εσωτερικό με υψηλή αίσθηση πολυτέλειας
Στη χώρα μας η τιμή της ξεκινά από 77.200 ευρώ
Σηματοδοτεί νέα εποχή για τη σειρά 5, για πρώτη φορά αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του station wagon
Η νέα BMW i5 eDrive40 Touring σηματοδοτεί μια σημαντική εξέλιξη στην ιστορία της σειράς 5, προσφέροντας για πρώτη φορά ένα αμιγώς ηλεκτρικό station wagon. Η εμφάνισή της δεν διαφέρει ιδιαίτερα από το sedan αδερφάκι της, διατηρώντας το επιθετικό λουκ με τις μοντέρνες γραμμές. Εξαίρεση αποτελεί το πίσω μέρος που έχει ανασχεδιαστεί για να δημιουργηθεί η Touring έκδοση της ηλεκτρικής σειράς 5, με μεγαλύτερους χώρους, καθιστώντας την ιδανική για όσους θέλουν να διανύουν μεγάλες αποστάσεις και να κάνουν συχνά ταξίδια. Σημαντική αλλαγή αποτελεί η κατάργηση του ξεχωριστού ανοίγματος του πίσω παραθύρου, ένα χαρακτηριστικό που ήταν δημοφιλές στα παλαιότερα station wagon μοντέλα της BMW. Αυτό οφείλεται στον παράγοντα της αεροδυναμικής, με τους μηχανικούς της BMW να εστιάζουν περισσότερο στην αύξηση της οικονομίας καυσίμου.
Αποδίδει 340 άλογα και 430 Nm ροπής, με πραγματική αυτονομία 388 χιλιόμετρα
Όσον αφορά τα τεχνικά χαρακτηριστικά της i5 eDrive40 Touring,εξοπλίζεται με ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 340 ίππων και 430 Nm ροπής που περνάνε αποκλειστικά στον πίσω άξονα. Το αυτοκίνητο επιτυγχάνει επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 5,9 δλ. και ρεπρίζ 80-120 χλμ./ώρα σε 3,4 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 193 χλμ/ώρα. Ο ηλεκτροκινητήρας τροφοδοτείται από μία μπαταρία ιόντων λιθίου με χωρητικότητα 81,2 kWh και δυνατότητα να φορτίσει από 10-80 % μέσα σε 30 λεπτά. Η υποσχόμενη αυτονομία με μία πλήρη φόρτιση σύμφωνα με τον κατασκευαστή είναι 500 χιλιόμετρα, ωστόσο όταν βρέθηκε στα χέρια μας, κατάφερε σε πραγματικές συνθήκες να διανύσει 388 χιλιόμετρα προτού χρειαστεί επαναφόρτιση. Η οδηγική συμπεριφορά παραμένει πιστή στο DNA της BMW, με το τιμόνι να προσφέρει άμεση απόκριση και το σπορ πλαίσιο M να διαχειρίζεται αποτελεσματικά το θηρίο με βάρος 2,3 τόνους και μήκος που ξεπερνά τα 5 μέτρα. Η τετραδιεύθυνση είναι στάνταρ, ενώ η άνεση παραμένει σε υψηλά επίπεδα, ακόμη και με τις προαιρετικές ζάντες 20 ιντσών. Τέλος, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε 3 προγράμματα οδήγησης: Efficient, Personal και Sport.
Κορυφαία ποιότητα κατασκευής στο εσωτερικό με υψηλή αίσθηση πολυτέλειας
Το εσωτερικό του i5 Touring ξεχωρίζει για την ποιότητα κατασκευής και τα πολυτελή υλικά. Τις εντυπώσεις κλέβει η κυρτή οθόνη που κυριαρχεί στο ταμπλό, η οποία συνδυάζει ένα ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών που κρύβεται πίσω από το πολλαπλών λειτουργιών τιμόνι, που πλέον είναι επίπεδο στο κάτω μέρος, καθώς και μία κεντρική οθόνη αφής 14,9 ιντσών. Επιπλέον, η κρυστάλλινη μπάρα στην κεντρική κονσόλα δεν παρέχει μόνο φωτισμό στο εσωτερικό, αλλά κρύβει μέσα της και τα κουμπιά που διαχειρίζονται τις λειτουργίες του κλιματισμού.
Τα εμπρός καθίσματα προσφέρουν κορυφαία άνεση για μεγάλα ταξίδια, ενώ η πληθώρα συστημάτων υποβοήθησης, καθιστά την οδήγηση αρκετά πιο εύκολη και ευχάριστη. Στον προαιρετικό εξοπλισμό συναντάμε και μία πανοραμική οροφή με μήκος 1,23 μέτρα, η οποία καλύπτει σχεδόν ολόκληρη την οροφή. Στο κομμάτι των χώρων, το σαλόνι είναι αρκετά ευρύχωρο και φιλοξενεί με άνεση 5 ενήλικες. Ο αποθηκευτικός χώρος αγγίζει τα 570 λίτρα, ενώ όταν διπλωθούν τα πίσω καθίσματα, το όχημα χωράει έως και 1.700 λίτρα αποσκευών.
Στη χώρα μας η τιμή της ξεκινά από 77.200 ευρώ
Με τιμή εκκίνησης στα 77.200 ευρώ για την πισωκίνητη έκδοση και 82.900 ευρώ για την τετρακίνητη, η BMW i5 Touring τοποθετείται στην premium κατηγορία. Παρότι είναι ακριβότερο από τις θερμικές εκδόσεις (520d από 71.550 ευρώ και 520i από 69.050 ευρώ) και προσφέρει μικρότερη αυτονομία, αποτελεί μια καλή επιλογή για όσους αναζητούν ένα πολυτελές, πρακτικό και φιλικό προς το περιβάλλον όχημα. Η ικανότητα ρυμούλκησης 1,5 τόνων και το ωφέλιμο φορτίο 610 κιλών επιβεβαιώνουν ότι το ηλεκτρικό station wagon δεν υστερεί σε πρακτικότητα από τις συμβατικές εκδόσεις, αποδεικνύοντας ότι πρόκειται για μια γνήσια BMW σειράς 5.