5 φωτογραφίες »

Αποκαλύπτουμε τη νέα Porsche 911 GT3 

Διαβάστηκε από 4720 αναγνώστες - 3/6/2020

Το Porsche 911 GT3 είναι το πιο hardcore 911. Πολλές οι αλλαγές στη νέα γενιά, αλλά παραμένει σταθερό, ένα πολύ σημαντικό χαρακτηριστικό. Η AUTO BILD αποκαλύπτει όλες τις καινοτομίες της 911 GT3, που έχουν κυκλοφορήσει έως τώρα.

 
 
Η νέα Porsche 911 GT3 βρίσκεται στο τελικό στάδιο της εξέλιξης του, και δεν θα περάσει μεγάλο διάστημα πριν παρουσιαστεί η τελευταία γενιά του ασυμβίβαστου 911. Το πρωτότυπο GT3 «γράφει» ήδη γρήγορους γύρους στο Nürburgring Nordschleife σχεδόν χωρίς καμουφλάζ, και είναι πλέον εμφανείς οι αλλαγές στο 911 GT3 της σειράς 992.


 
Ας αρχίσουμε από τα πιο σημαντικά. Μέχρι στιγμής δεν είναι ακόμη σίγουρο ποιος κινητήρας θα λειτουργήσει στο πίσω μέρος του 992 GT3, αλλά οι πληροφορίες αναφέρουν πως θα δούμε μια ισχυρότερη έκδοση του 4λιτρου κινητήρα της Porsche, με τους 420 ίππους, που συναντήσαμε στην 718 Cayman GT4. Όσον αφορά τις επιδόσεις, ο κινητήρας της προηγούμενης γενιάς, ήταν άξιος τιμών με την απόδοση των 500 αλόγων.



Να τονίσουμε πως το GT3 RS είχε 520 ίππους. Αν λοιπόν, «διαβάσει» κανείς τα σημάδια, θα συμπεράνει πως το νέο 911 GT3, θα έχει ενδεχομένως, απόδοση 510 ίππων. Η ισχύς πηγαίνει στους πίσω τροχούς μέσω της μετάδοσης διπλού συμπλέκτη PDK της Porsche. Λογικά θα υπάρξει και η επιλογή χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων, σε συνδυασμό με ένα "Touring Package", το οποίο θα κάνει το GT3 να φαίνεται λίγο πιο «αστικό» χωρίς τη μεγάλη πίσω αεροτομή.

 
Φτάνοντας στον τομέα της αεροδυναμικής και λαμβάνοντας υπόψη το πρωτότυπο GT3, η Porsche έδωσε ακόμα σημαντικότερο ρόλο στο νέο μοντέλο. Τα ανοίγματα για τις εισόδους αέρα, στο μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου, αποδεικνύουν πως έχει γίνει ενδελεχής μελέτη από τους σχεδιαστές, ώστε να κατευθύνουν τη ροή του αέρα με μεγαλύτερη ακρίβεια από τον προκάτοχό του. Επίσης νέο και ιδιαιτέρως δυναμικό, είναι το μπροστινό καπό. Όπως και με την νέα 911 Turbo S,έτσι και με το επερχόμενο GT3, θα κυκλοφορήσει με ζάντες διαφορετικών μεγεθών. Οι πληροφορίες αναφέρουν, ζάντες 20 ιντσών για εμπρός και 21 ιντσών πίσω άξονα, κάτι που μας θυμίζει την GT3 RS, και τα μοντέλα GT της γενιάς 991.
 

 
Οι εντυπωσιακές ζάντες του πρωτοτύπου έχουν πιο γωνιακό σχεδιασμό από το παλιό GT3, ενώ η πίσω αεροτομή (η οποία ίσως ξενίσει μερικούς), δίνει χαρακτήρα αγωνιστικού αυτοκινήτου στη νέα 911 GT3. Στο πίσω μέρος συναντάμε το κεντρικό σύστημα εξάτμισης με δύο απολήξεις, που αποτελεί κλασσική συνταγή από τη σειρά GT3 997, ενώ δεν μπορεί να μην παρατηρήσεις τον τεραστίων διαστάσεων διαχύτη. Στην νέα έκδοση μεγεθύνεται σημαντικά πολύ, ενώ θυμίζουμε πως ήταν μόλις ορατός, στο 991.2. Οι αρχικές εκτιμήσεις για την τιμής, κάνουν λόγο για 160.000 ευρώ. Η κυκλοφορία της, πιθανότατα δεν θα πραγματοποιηθεί πριν από το 2021.