autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
6 φωτογραφίες »

Πραγματικά Σπορ: μεγάλη μπροστινή γρίλια, μικροί προβολείς και η τυπική γραμμή που διατηρείται ακόμα και στο XL-SUV.

Αποκλειστικό: Αναλύουμε πρώτοι το νέο SUV της SEAT, Tarraco

Διαβάστηκε από 12880 αναγνώστες - 18/9/2018

Με την έλευση του Seat Tarraco που μοιράζεται την ίδια τεχνολογία με το Skoda Kodiaq και το VW Tiguan Allspace, η τριπλέτατου γκρουπ συπληρώνεται. Δείτε εδώ όλα τα στοιχεία.

Οδηγήσαμε πρώτοι το νέο SEAT Tarraco, 15 μέρες πριν την επίσημη πανευρωπαϊκή του παρουσίαση στον ειδικό τύπο. Στο τεύχος που κυκλοφορεί από τις 5 Σεπτεμβρίου στα περίπτερα, δείτε τις αποκλειστικές φωτογραφίες από το SEAT Tarraco με το χαρακτηριστικό καμουφλάζ που οδηγήσαμε και διαβαστε τις πρώτες εντυπώσεις μας από το νέο μεγάλο SUV της SEAT.

Διαβάστε εδώ το οδηγικό με το καμουφλαρισμένο μοντέλο 

Το νεότερο μέλος αυτής της πολυμελούς  οικογένειας της VW ονομάζεται Seat Tarraco και μοιράζεται τα ίδια γονίδια, με το Skoda Kodiaq και το VW Tiguan Allspace, με το οποίο μάλιστα θα παρουσιαστούν μαζί , στις αρχές του 2019.

Ένας Ισπανός που κατασκευάζεται στη Γερμανία, σίγουρα δημιουργεί ισχυρό αίσθημα εμπιστουσύνης. Από την γέννησή του, το Tarraco θα είναι ένα μεγάλο αγόρι. Στα 4,73 μέτρα, έχει περίπου το ίδιο μήκος όσο οι δύο αδερφοί SUV από το γκρουπ και είναι 37 εκατοστά πιο μακρύ από το Ateca.Το μεταξόνιο του Tarraco είναι 2,79 μέτρα, σχεδόν δέκα εκατοστά περισσότερο  από το μεταξόνιο του Ateca και μόνο μικρό δεν ακούγεται. Ο χώρος είναι αρκετός για πέντε ενήλικες ώστενα πραγματοποιήσουν ένα χαλαρό ταξίδι. Ο χώρος αποσκευών είναι μεγάλος με χωρητικότα 760 λίτρα, ενώ με διπλωμένα καθίσματα αυξάνεται στα πλούσιο 1920 λίτρα.

Είναι το νεοσύστατο Tarraco, που έχει σχεδιαστεί στη Βαρκελώνη, το πιο ελκυστικό από τα SUV του γκρουπ;

Το σίγουρο είναι ότι το μπροστινό μέρος με τις δύο αιχμηρές γωνίες στο καπό, τα τριγωνικά φώτα LED και την ξεχωριστή μάσκα  του ψυγείου, εισάγουν τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της Seat. Ολόκληρο το αυτοκίνητο είναι όμορφα διακοσμημένο με έντονες γραμμές, συμπεριλαμβανομένου και του πίσω μέρους, το οποίο με τη σειρά του διαμορφώνεται από τριγωνικά φώτα LED. Στο εσωτερικό του, η νέα ναυαρχίδα διαθέτει ένα ταμπλό με ελεύθερη οθόνη οκτώ ιντσών και ενσβματώνει το ήδη γνωστό εικονικό πιλοτήριο με ανεξάρτητα διαμορφωμένες ψηφιακές οθόνες.

Κάτω από το καπό, το Tarraco χρησιμοποιεί την τελευταία λέξη της τεχνολογίας από τη μεγάλη οικογένεια Volkswagen. Συμπεριλαμβανομένου του προσαρμοζόμενου ελέγχου πλαισίου DCC (προαιρετικό) ή ακόμα και τηνσύγχρονη σειρά των συστημάτων βοήθειας. Μερικά από αυτά, όπως το σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας ή η λειτουργία φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης του City Assist, είναι ήδη στον στάνταρ εξοπλισμό, ενώ τα υπόλοιπα μπορούν να παραγγελθούν με επιπλέον κόστος.

Το Tarraco ξεκινά με τέσσερις τετρακύλινδρους κυλίνδρους. Πιο συγκεκριμένα, δύο βενζινοκινητήρες 150 και 190 ίππων και δύο πετρελαιοκινητήρες, 150 και 190 ίππων.Οι δύο πιο αδύναμες εκδόσεις συνδυάζονται με μπροστινή κίνηση και χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ οι ισχυρότερες, έχουν στάνταρ τετρακίνηση και εξοπλίζονται με κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη επτά ταχυτήτων DSG. Αν η τιμή είναι εφάμιλλη με το Skoda Kodiaq, δεν θα δημιουργηθεί κανένα πρόβλημα στην οικογένεια.


Συμπέρασμα:Ένας Ισπανός κατασκευασμένος στη Γερμανία, ο οποίος θα ενισχύσει ξανά την εμπιστοσύνη στην ποιότητα της Seat. Με μεγάλη χωρητικότητα και τρέχουσα τεχνολογία VW σε χαμηλές τιμές, σχεδόν τίποτα δεν μπορεί να πάει στραβά με το νέο Seat Tarraco στην πραγματικότητα.


Τι μας άρεσε και τι όχι:Το Tarraco διαθέτει άφθονο χώρο, συν την τρέχουσα τεχνολογία από το κιτ κατασκευής VW. Ωστόσο, λείπουνοι εναλλακτικές λύσεις όπως ένα υβρίδιο.\
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις