6 φωτογραφίες »

Τετράθυρος και Ηλεκτρικός ο επόμενος Σκαραβαίος

Διαβάστηκε από 2554 αναγνώστες - 18/2/2021

Ο θρυλικός σκαραβαίος επιστρέφει με ηλεκτρικό κινητήρα! Η Auto Bild σχεδιάζει το πώς θα έμοιαζε το επόμενο ιστορικό μοντέλο της Volkswagen σε τετράθυρη έκδοση, με το τελικό σκίτσο να συνδυάζει αρμονικά το παρόν με το μέλλον!

 
 
Ο σκαραβαίος είναι ένα θρυλικό αυτοκίνητο, που έχει σημαδεύσει γενιές και γενιές. Το ιστορικό μικρό της Volkswagen εμφανίστηκε για πρώτο φορά το μακρινό 1938 και μέχρι το τέλος της παραγωγής του το 2003 είχαν κατασκευαστεί πάνω από 21.000.000 κομμάτια παγκοσμίως. Παράλληλα με τον original σκαραβαίο (Volkswagen Type 1) και τις επόμενες εκδόσεις του, κυκλοφόρησαν δύο παρεμφερή μοντέλα που θύμιζαν έντονα τον πρόγονό τους σε εξωτερική εμφάνιση. Το VW New Beetle (αρχικά) και το δεύτερης γενιάς VW Beetle, τα οποία όμως δεν μπόρεσαν να βαδίσουν στα χνάρια του ιστορικού τους προγόνου για μεγάλο χρονικό διάστημα, με αποτέλεσμα η παραγωγή να ολοκληρωθεί τον Ιούλιο του 2019.


 
Μία ρήση που επικαλούμαστε συχνά, λέει το εξής:  «Όποιος ξεχνά το παρελθόν του, δεν μπορεί να έχει μέλλον». Volkswagen, όμως, θυμάται τις ρίζες της και για τον λόγο αυτό ετοιμάζεται να λανσάρει μία ακόμη σειρά σκαραβαίου, μόνο που αυτή την φορά θα είναι ηλεκτρικός χάρη στην αρθρωτή πλατφόρμα MEB. Ο επικεφαλής σχεδιασμού της VW, Klaus Zyciora, σχεδίασε σκίτσο ενός πιθανού ηλεκτρικού Beetle, όπως γράφει το βρετανικό περιοδικό «Autocar».
 
Στην Auto Bild το σχέδιο πηγαίνει ένα βήμα παραπέρα. Το γραφιστικό τμήμα της δημιουργεί την εικόνα του ηλεκτρικού Beetle που μπορεί να παραχθεί τα επόμενα χρόνια, με το αποτέλεσμα να εντυπωσιάζει ακόμη τον πιο δύσπιστο. Η Zyciora παρουσιάσε στο χαρτί το νέο E-Beetle ως τετράθυρο. Το πρωτότυπο, φυσικά, δεν παράχθηκε ποτέ σε τέτοια σειρά, αλλά θα έκανε τον πιθανό διάδοχο πιο πρακτικό. Συν τοις άλλοις, η VW ακύρωσε την τρίθυρη έκδοση του Golf.


 
Αν και... ξένο σε όσα έχουμε μάθει, το να βλέπουμε τέσσερις πόρτες στο E-Beetle, μοιάζει στο σχέδιο της Auto Bild αρκετά ελκυστικό. Χάρη στο ηλεκτρικό μοτέρ, οι αναλογίες του αμαξώματος θα ήταν ευκολότερο να βασιστούν στον πρόγονο του μοντέλου και όχι στους δύο διαδόχους του, στους οποίους ο μπροστινός κινητήρας δεν έμοιαζε ποτέ αρμονικός στην γενική εικόνα. Η νέα φιλοσοφία στο design από τα μοντέλα της ηλεκτρικής οικογένειας ID αντικατοπτρίζεται στον μπροστινό προφυλακτήρα στη μάσκα. Με σχήμα διαμαντιού, παρόμοιο πρόβολο έχει επίσης και το Space Vizzion. Τα φώτα ημέρας LED με κυκλικό σχήμα θυμίζουν τους προκατόχους του, χωρίς πάντως να αποκλείεται και μία συνεχής λωρίδα φωτισμού στο μπροστινό μέρος.
 
Η νέα ηλεκτρική έκδοση θα μπορούσε να ονομαστεί E-Beetle ή ID. Beetle. Σε κάθε περίπτωση, η χρήση πλατφόρμας MEB δεν σημαίνει αποκλειστικά προσαρμογή στο παρελθόν, αλλά και φόρο τιμής στο ένδοξο παρελθόν με την επιστροφή της κίνησης των πίσω τροχών. Το ηλεκτρικό Beetle θα δανειστεί τα επίπεδα ισχύος από το μικρό ID.3, το οποίο αποδίδει σήμερα από 150 έως 204 ίππους. Ανάλογα με την μπαταρία, το εύρος άνευ φόρτισης κυμαίνεται μεταξύ 330 και 550 χιλιομέτρων σύμφωνα με μετρήσεις WLTP.


 
Το κατά πόσο ένα ηλεκτρικό Beetle θα μπει στην διαδικασία παραγωγής είναι φυσικά ανοιχτό. Εάν προκύψει θετική απόφαση, σίγουρα θα το δούμε στις αγορές το νωρίτερο το 2022. Ως μία εναλλακτική επιλογή αντί του ID.3 και σαν αντίστοιχο ρετρό με το ID.Buzz, ένα E-Beetle φαντάζει λογικό βήμα. Εκτός από ένα τετράθυρο μοντέλο ίσως δούμε μέχρι και κάμπριο έκδοση!