VW Passat GTE
Το VW Passat GTE είναι ένα αυτοκίνητο στο οποίο συνδυάζεται βενζινοκινητήρας TSI 1,4 λίτρων και με έναν επιπλέον ηλεκτροκινητήρα. Στο facelift μοντέλο η συνολική ισχύς φτάνει τους 218 ίππους και ροπή 400 Nm. Το Passat έχει λανσαριστεί και ως sedan. Στην έκδοση Passat GTE Variant, ο διαθέσιμος αποθηκευτικός χώρος συρρικνώνεται σε σύγκριση με τα μοντέλα που διαθέτουν κινητήρες καύσης και κυμαίνεται από 483 έως 1613 λίτρα, με τα πίσω καθίσματα διπλωμένα. Ανάλογα με την παραλλαγή αμαξώματος, η κατανάλωση WLTP βρίσκεται μεταξύ 1,2 και 1,3 λίτρα βενζίνης ανά 100 χιλιόμετρα, η καθαρά ηλεκτρική εμβέλεια είναι περίπου 55 χιλιόμετρα σύμφωνα με το WLTP. Στην ελληνική αγορά το Passat 1.4 TSI 218PS GTE DSG6 κοστίζει μετά φόρου 51.760 ευρώ.
VW Golf 8 eHybrid
Με το VW Golf 8 eHybrid η όγδοη γενιά Golf διατίθεται στην αγορά ως plug-in hybrid, χωρίς την σπορ εμφάνιση της συντομογραφίας GT. H συνύπαρξη του TSI 1,4 λίτρων και ηλεκτρικού κινητήρα στο Golf eHybrid αποδίδει συνολικά 204 άλογα και 350 Nm ροπής όταν η μπαταρία είναι πλήρως φορτισμένη. Σύμφωνα με τον παλιό κύκλο μετρήσεων NEDC, το υβριδικό Golf θα έχει ηλεκτρική εμβέλεια άνευ φόρτισης στα 80 χιλιόμετρα.
Η κατανάλωση, από την άλλη πλευρά, έχει ήδη υπολογιστεί σύμφωνα με μετρήσεις WLTP στα 0,9 λίτρα βενζίνης ανά 100 χιλιόμετρα. Το eHybrid διατίθεται μόνο σε σειρά εξοπλισμού υψηλότερης ποιότητας με την επωνυμία «Style» και κοστίζει στην Γερμανία 39.781,18 ευρώ.
VW Golf 8 GTE
Πάνω από το Golf eHybrid είναι το πιο σπορ στοιχείου Golf 8 GTE. Και στο παρόν μοντέλο, κινητήρας TSI 1,4 λίτρων και ένας ηλεκτροκινητήρας συνεργάζονται, σε συνολική ιπποδύναμη 245 άλογα η συνδυασμένη ροπή 400 Nm. Σύμφωνα με τον παλιό κύκλο NEDC, το εύρος άνευ φόρτισης είναι 62 χιλιόμετρα, την ώρα που η κατανάλωση WLTP δίδεται ως 1,1 λίτρα πετρελαίου ανά 100 χιλιόμετρα. Όταν η μπαταρία είναι πλήρως φορτισμένη, το GTE επιταχύνει στα 0-100 σε 6,7 δευτερόλεπτα και συνεχίζει μέχρι μέγιστη τελική ταχύτητα στα 225 χλμ/ώρα . Σε επίπεδο εμφάνισης, αν εξαιρέσουμε ότι υπάρχει μπλε και όχι κόκκινης απόχρωσης επένδυση, το αμάξωμα του GTE θυμίζει αρκετά το επιθετικό GTI. Στην γερμανική αγορά το κόστος του ξεκινά από 41.667,40 ευρώ.
VW Touareg R / Touareg eHybrid
Η τρίτη γενιά Touareg διατίθεται ξανά ως plug-in hybrid, σε δύο εκδόσεις που ονομάζονται eHybrid και R. Για πρώτη φορά πάντως βλέπουμε μοντέλο R (σ.σ. στην πρώτη εικόνα) ως plug-in hybrid, το οποίο ξεπερνά τον V8 diesel κινητήρα και καθίσταται το πιο ισχυρό Touareg. Και στις δύο σειρές, R και eHybrid, ένας βενζινοκινητήρας V6 και ένας ηλεκτροκινητήρας συνεργάζονται. Το eHybrid έχει σύνολο ισχύος 381 άλογα και 600 Nm ροπής, ενώ το R έχει 462 ίππους και 700 Nm ροπής. Η μέση κατανάλωση είναι περίπου 2,6 λίτρα σύμφωνα με το WLTP, ενώ το ηλεκτρικό εύρος άνευ φόρτισης είναι 47 χιλιόμετρα για κάθε μοντέλο.
Το sport R επιταχύνει από 0 στα 100 χλμ/ώρα σε 5,1 δευτερόλεπτα ενώ και τα αυτοκίνητα δύο περιορίζονται σε τελική ταχύτητα 250 χιλιόμετρα την ώρα. Παρά το υβριδικό τους προφίλ, και τα δύο μπορούν ρυμουλκήσουν στο άγκιστρό τους 3,5 τόνους φορτίου. Στην Γερμανία η τιμή του eHybrid ξεκινά στα 72.378,15. Το ισχυρότερο R είναι στα 84.660 ευρώ.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr