Αυτό είναι το νέο Audi A8 D5 facelift

Διαβάστηκε από 11454 αναγνώστες - 19/3/2021

Η Audi προχωρά σε ένα διακριτικό facelift του A8! Στο τέλη του 2021 η ναυαρχίδα της γερμανικής φίρμας θα βρεθεί στις αγορές με μια ελαφρώς αναθεωρημένη εμφάνιση, φρέσκο infotainment, αλλά όχι και με μια ηλεκτρική έκδοση. Η AUTO BILD έχει τις πρώτες πληροφορίες σχετικά με το facelift του Audi A8 D5!

Η τέταρτη γενιά του Audi A8 κυκλοφορεί από τα τέλη του 2017 και σήμερα διατίθεται με διάφορους κινητήρες diesel και βενζίνης. Επιπλέον, με την έκδοση A8 60 TFSI e quattro, διατίθεται και ως plug-in- υβριδικό. Όσο για τους πελάτες, που το... προτιμούν ιδιαίτερα σπορτίφ, η εταιρεία, η οποία εδρεύει στο Ingolstadt, διαθέτει επίσης το S8 των 571 PS. Μετά, λοιπόν, από περίπου τέσσερα χρόνια, έφτασε πλέον ο καιρός για ένα facelift. Ένα καθόλου κακό σχέδιο, με δεδομένο ότι οι ανταγωνιστές από την BMW και τη Mercedes είναι πιο φρέσκοι. Η BMW ανανέωσε τη Σειρά 7 (G11) το 2019, ενώ η Mercedes μόλις παρουσίασε τη νέα, υψηλής τεχνολογίας S-Class (W 223). Και με δεδομένο ότι τα πρωτότυπα του A8 facelift έχουν δοκιμαστεί ήδη για πολλά χιλιόμετρα στους δρόμους, μπορεί σαφώς να υποτεθεί ότι η Audi θα παρουσιάσει το πολυτελές sedan της μέσα στο 2021.

Πρόσοψη με νέους προβολείς και γρίλια ψυγείου
Συνολικά, η σχεδίαση προσαρμόζεται προσεκτικά στη σύγχρονη όψη της μάρκας. Πάντως, η πιο αισθητή αλλαγή αφορά στη γρίλια του ψυγείου. Οι οριζόντιες ράβδοι παραλείφθηκαν με το facelift και η Audi πιθανότατα θα διαθέσει αντ αυτών στο κοινό διαφορετικά σχέδια. Ωστόσο, διατηρείται το βασικό εξαγωνικό σχήμα της γρίλιας του ψυγείου. Επιπλέον, προσαρμόζεται το σχήμα των προβολέων. Όπως το σύγχρονο A3, θα έχει και το A8 στο μέλλον τους πιο ευκρινείς προβολείς (με standard matrix LED και προαιρετικά με φώτα λέιζερ) με ένα οδοντωτό κάτω… βλέφαρο. Επίσης, οι μεγαλύτερες αεροεισαγωγές στην μπροστινή ποδιά κάνουν το A8 να δείχνει κάπως πιο σπορτίφ, αν και παραμένει διακριτικό ακόμη.

Στο εσωτερικό παραμένει η διπλή οθόνη αφής
Στο πίσω μέρος αναμένονται επίσης μικρές αλλαγές. Τα γραφικά των πίσω φώτων OLED θα είναι κι αυτά προσαρμοζόμενα και θα προσανατολίζονται σε αυτά του Q5 facelift. Ταυτόχρονα θα διατηρηθεί η οικεία, πια, συνεχής λωρίδα φώτων ανάμεσα στα πίσω φωτιστικά σώματα, η οποία υιοθετείται μόνο στα μοντέλα των ανώτερων κατηγοριών της Audi. Σε ό,τι αφορά το εσωτερικό, δε θα υπάρξουν λογικά μεγάλες εκπλήξεις. Πιθανότατα, λοιπόν, το ανανεωμένο Α8 θα παραμείνει με τις δύο οθόνες αφής, οι οποίες είναι τοποθετημένες η μία πάνω από την άλλη και μας είναι γνωστές όχι μόνο από το A8, αλλά επίσης από τα Q7, Q8 και άλλα μοντέλα. Η Audi τήρησε απόσταση... ασφαλείας από αυτό το concept λειτουργίας, που είδαμε στο νέο e-tron GT και επιστρέφει στα πλήκτρα και σε διακόπτες για τον έλεγχο του συστήματος κλιματισμού, παρότι η προσπάθεια που απαιτείται για το facelift του A8 είναι μάλλον πολύ μεγάλη. Ένα εντελώς νέο concept λειτουργίας θα παρουσιαστεί στο διάδοχο μοντέλο (D6). Κρίμα: Οι λειτουργίες αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 3, που έχουν ήδη εφαρμοστεί στο A8, αλλά δεν έχουν ενεργοποιηθεί ακόμη, πιθανότατα δε θα ενεργοποιηθούν ούτε στο A8 facelift. Ο λόγος είναι απλός: Δεν υπάρχει ακόμη η αντίστοιχη νομική βάση.

Αντ αυτού, η εταιρεία που εδρεύει στο Ingolstadt θα πρέπει να βελτιωθεί στον τομέα του infotainment και της συνδεσιμότητας και να φέρει τη ναυαρχίδα της στην πλέον ενημερωμένη κατάσταση μετά από τέσσερα χρόνια στην αγορά στην επόμενη γενιά της (D6) . Όσον αφορά την παλέτα των κινητήρων, όλα αναμένεται να παραμείνουν ως έχουν. Το A8 διατίθεται προς το παρόν ως 50 TDI (286 PS), 55 TFSI (340 PS), 60 TFSI (460 PS), 60 TFSI e quattro (με συνδυαστική ισχύ 449 PS) και ως S8 (571 PS). Η Audi ίσως φέρει μια περαιτέρω plug-in-έκδοση με μεγαλύτερη ηλεκτρική αυτονομία, αλλά προς το παρόν δεν υπάρχουν πληροφορίες σχετικά με αυτήν, ακόμη. Σε κάθε περίπτωση, πάντως, αποκλείεται ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο Α8. Όσον αφορά την τιμή, αυτή θα πρέπει να αυξηθεί ελαφρώς για τη ναυαρχίδα της Audi. Το A8 ξεκινά σήμερα (στη Γερμανία) από τα 95.550 ευρώ. Επομένως, η βασική έκδοση του Α8 facelift αναμένεται να παραμείνει κάτω από τα 100.000 ευρώ.