BYD Sealion 7: Το νέο coupe SUV φέρνει νέα επίπεδα ποιότητας για την BYD
BYD Sealion 7: Το νέο coupe SUV φέρνει νέα επίπεδα ποιότητας για την BYD
3 διαφορετικές εκδόσεις με την κορυφαία να αποδίδει 530 ίππους με 502 χλμ. αυτονομίας.
Ευρύχωρο εσωτερικό, πορτμπαγκάζ μπρος και πίσω συνολικής χωρητικότητας 678 λτ.
Εξαιρετική ποιότητα κατασκευής, άνετο και ήσυχο στον δρόμο.
Από 53.990 στην Γερμανία, κοινή σχεδιαστική γλώσσα με το αδερφικό Seal.
H BYD ενισχύει τον στόλο της με το λανσάρισμα του Sealion 7, ένα μεγάλο coupe SUV που αναμένεται να ανταγωνιστεί το VW ID.5. Το κινέζικο SUV δεν θα είναι φθηνό, καθώς φθηνή δεν πρόκειται να είναι και η επιλογή υλικών, αλλά και ποιότητα συναρμογής του. Μια απόδειξη πως η BYD θέλει να αναβαθμίσει τα προϊόντα της και, κατά συνέπεια, την εικόνα της. Οι πρώτες πληροφορίες στην Γερμανία αναφέρουν πως η εισαγωγική έκδοση Comfort, με κίνηση στους πίσω τροχούς, θα έχει τιμή 53.990 ευρώ. Το πλήρως εξοπλισμένο τετρακίνητο μοντέλο θα ξεκινά από τα 58.990 ευρώ. Το μεγάλο SUV με κουπέ σχεδίαση μοιάζει έντονα σχεδιαστικά με το sedan μοντέλο Seal της κινεζικής μάρκας. Έτσι, εξασφαλίζεται συνοχή μεταξύ των μοντέλων της, υιοθετώντας συγκεκριμένη σχεδιαστική γλώσσα. Και η αλήθεια είναι πως η σχεδίαση αυτή είναι επιτυχημένη, έχοντας κομψό και σοβαρό ύφος, ευχάριστο στην όψη απΆ όλες τις μεριές. Παρόλο που έχει κουπέ σχέδιο, η οροφή του δεν παρουσιάζει την κυρτότητα αυτής του Seal με αποτέλεσμα ψηλοί επιβάτες να μπαίνουν πιο άνετα στο όχημα.
3 διαφορετικές εκδόσεις με την κορυφαία να αποδίδει 530 ίππους με 502 χλμ. αυτονομίας.
Η BYD προσφέρει το μοντέλο σε τρεις διαφορετικές εκδοχές. Το εισαγωγικό μοντέλο, με κίνηση στους πίσω τροχούς, αποδίδει 313 ίππους και 380 Nm ροπής. Η μπαταρία συνολικής χωρητικότητας 82,5 kWh εξασφαλίζει, σύμφωνα με τον κατασκευαστή, αυτονομία 482 χλμ. Η τετρακίνητη έκδοση που χρησιμοποιεί την ίδια μπαταρία μπορεί να διανύσει 456 χλμ. με μία πλήρη φόρτιση. Ισχυρότερο από το βασικό μοντέλο, αποδίδει 530 ίππους και 690 Nm ροπής, ικανά να εκτοξεύσουν το όχημα από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 4,5 δλ. Το κορυφαίο μοντέλο έχει ακριβώς τις ίδιες επιδόσεις, διαθέτοντας, όμως, μεγαλύτερη μπαταρία χωρητικότητας 91,3 kWh. Έτσι, η αυτονομία ανεβαίνει στα 502 χλμ. Ο κατασκευαστής υπόσχεται υψηλότερες ταχύτητες φόρτισης σε σχέση με το Seal. Στην κορυφαία έκδοσή του, το BYD Sealion 7 θα είναι σε θέση να φορτίσει με ισχύ ρεύματος 240kW. ¶λλη μια ενδιαφέρουσα υπόσχεση, είναι πως οι μπαταρίες θα μπορούν να διατηρήσουν παραπάνω από το 70% της αρχικής απόδοσής τους ακόμα και μετά από 200.000 χλμ.
Ευρύχωρο εσωτερικό, πορτμπαγκάζ μπρος και πίσω συνολικής χωρητικότητας 678 λτ.
Αυτοί που αναζητούν μεγάλους χώρους και άνεση από ένα αυτοκίνητο, θα λατρέψουν το Sealion. Η μπροστινή θέση μπορεί να υψωθεί σε ύψος 28,5 εκ. πάνω από το πάτωμα του αυτοκινήτου, έχοντας άψογη περιφερειακή όραση. Το περιβάλλον στο εσωτερικό θα είναι γνώριμο σε όσους έχουν καθίσει μέσα στο «αδερφικό» Seal , παρόλο που κάποια από τα κουμπιά έχουν μεταφερθεί. Η κεντρική περιστρεφόμενη οθόνη, που μπορεί να τοποθετηθεί κάθετα ή οριζόντια, είναι πρακτική. Επάνω της βρίσκονται λειτουργίες όπως η διαχείριση του κλιματισμού. Η φωνητική αναγνώριση, πλέον, βρίσκεται κοντά στα επίπεδα των κορυφαίων κατασκευαστών, με τις εντολές που αφορούν το ανεβοκατέβασμα των παραθύρων και την αλλαγή θερμοκρασίας να ανιχνεύονται άμεσα. Πρακτικά είναι και τα διπλής επιφάνειας πατάκια στο εσωτερικό. Η πάνω στρώση έχει μαλακό υλικό, το οποίο αφαιρείται αποκαλύπτοντας τα πλαστικά για σκληρότερη χρήση. Το πορτμπαγκάζ διαθέτει 520 λτ. ελεύθερου χώρου, ενώ στο μπροστά μέρος υπάρχει επιπλέον αποθηκευτικός χώρος 58 λτ.
Εξαιρετική ποιότητα κατασκευής, άνετο και ήσυχο στον δρόμο.
Βρεθήκαμε πίσω από το τιμόνι του ισχυρότερου τετρακίνητου μοντέλου των 530 ίππων. Εκεί, διαπιστώνει κανείς το επιβλητικό του φάδος (1,93 μ.) που σίγουρα δεν θα βολέψει σε παρκάρισμα. Το επόμενο πόρισμα είναι η εξαιρετική ποιότητα συναρμογής του που καταρρίπτει τις παλαιότερες αμφιβολίες για τα προϊόντα κινεζικής κατασκευής. Είναι αξιοθαύμαστο πως μια αυτοκινητοβιομηχανία με τόσο σύγχρονες ρίζες καταφέρνει να παράγει ένα τόσο καλό αυτοκίνητο, με απουσία τριγμών και ήχων στο εσωτερικό του. Η χοντρή επένδυση και μόνωση στις πόρτες εξασφαλίζουν ένα ήσυχο περιβάλλον. Οδηγικά, είναι εξαιρετικά συμπαγές και σταθερό, ενώ η μεγαλύτερη διαδρομή της ανάρτησης σε σχέση με το Seal το κάνει να απορροφά τις λακκούβες με ευκολία, παρόλο που διαθέτει ζάντες 20 ιντσών. Επίσης, αυτό δεν δείχνει να έχει επηρεάσει τις κλίσεις που παίρνει το αμάξωμα. Από την άλλη, το τιμόνι είναι αρκετά ελαφρύ, ακόμα και στην επιλογή Sport. Όσοι αρέσκονται στα τιμόνια με μεγάλη πληροφόρηση και άμεση επικοινωνία με το σύστημα διεύθυνσης του αυτοκινήτου ίσως απογοητευτούν.