Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Βοήθεια, η BMW i3 βγάζει μόνο 99 χλμ!
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Βοήθεια, η BMW i3 βγάζει μόνο 99 χλμ!

Διαβάστηκε από 12317 αναγνώστες - 3/2/2024

Η BMW i3 υπάρχει στο γκαράζ της Autobild από το 2014 και τότε είχε αγοραστεί 46.520 ευρώ. 9 χρόνια μετά δεν καταφέρνει να γράψει πάνω από 100 χλμ. χωρίς να χρειαστεί να ξανασυνδεθεί στη πρίζα.

Η BMW i3 βγάζει 60 χλμ σε χαμηλές θερμοκρασίες

Ήταν 6 Μαρτίου το 2014, όταν η BMW i3, με το εσωτερικό σε απόχρωση Carum Grey, πέρασε την πόρτα του υπόγειου parking μας και εισχώρησε στην καθημερινότητα μας. Το τιμολόγιο πώλησης  της i3 με τον δικύλινδρο κινητήρα έκτακτης ανάγκης από το τμήμα μοτοσυκλετών της BMW έγραφε 46.520 ευρώ, με τους οπαδούς των θερμικών κινητήρων να λένε ότι με τα ίδια χρήματα θα μπορούσαμε να είχαμε αγοράσει μια M135i xDrive με 320 ίππους, αυτόματο κιβώτιο Steptronic και τετρακίνηση. Μετά από 9 χρόνια και 143.000 χιλιόμετρα, σίγουρα η Μ135i θα μας έδινε περισσότερη ευχαρίστηση και αυτονομία, ενώ ευχόμαστε να είχαμε παραγγείλει την i3 με σκούρα καθίσματα. Βέβαια αυτά τα λέμε αφού πρώτα επισκεφτήκαμε το εξουσιοδοτημένο συνεργείο για ένα μικρό «check-up», ώστε να διαπιστώσουμε σε τι κατάσταση βρίσκεται η ηλεκτρική μας BMW μετά από τόσα χρόνια.
 

Μόλις 74% η απόδοση, 99 χλμ. αυτονομία σε καλές συνθήκες

Η BMW i3 έπρεπε να μείνει μια ολόκληρη μέρα στο συνεργείο, διότι οι μηχανικοί πρέπει να «αδειάσουν» τελείως από ρεύμα την μπαταρία και στη συνέχεια να την ξαναγεμίσουν ώστε να μετρήσουν την απόδοση της. Μέτα από σχεδόν 24 ώρες μας τηλεφώνησαν και μας ανέφεραν ότι η χωρητικότητα της μπαταρίας είναι στο 74% (μας το έδωσαν και γραπτώς) και για να πούμε την αλήθεια, περιμέναμε να μας πουν ακόμα μικρότερο ποσοστό.

Διότι η i3 μας είχε «προειδοποιήσει» ότι κάτι παίζει με την μπαταρία της. Το χειμώνα, ο υπεύθυνος δοκιμών που την χρησιμοποίησε για μερικές διαδρομές μέσα στην πόλη, μας έκρουσε τον κώδωνα του κινδύνου, λέγοντας ότι δεν μπορεί να βγάλει ούτε 60 χλμ. με γεμάτη μπαταρία. Τώρα που οι θερμοκρασίες είναι πιο ήπιες, ο ενσωματωμένος υπολογιστής δείχνει αυτονομία 99 χιλιομέτρων με πλήρως φορτισμένη μπαταρία και λίγο πάνω από 100, όταν ο κλιματισμός είναι απενεργοποιημένος.
 

Στα 100.000 χλμ είχε πέσει στο 82%

Η τελευταία μέτρηση είχε γίνει τον Φεβρουάριο του 2019 όταν το μοντέλο ήταν μόλις πέντε ετών και στο οδόμετρο του είχε 100.000 χιλιόμετρα, με τη μπαταρία τότε να βρίσκεται στο 82%, νούμερο εντός της «θεωρητικής φθοράς». Η BMW προσφέρει εγγύηση στη μπαταρία για μέγιστο χρονικό διάστημα οκτώ ετών  ή 100.000 χιλιομέτρων και προβαίνει δωρεάν στην αντικατάσταση της μόνο αν η απόδοση της πέσει κάτω από 70% μέσα στο συγκεκριμένο διάστημα, κάτι το οποίο έχει συμβεί μόνο μια φορά μέχρι τώρα.

Πάντως η BMW αναφέρει ότι η συγκεκριμένη μείωση είναι αρκετή εύλογη για την ηλικία και τα χιλιόμετρα του μοντέλου, ενώ το 85% των i3 με τη συγκεκριμένη μπαταρία έχουν συγκρίσιμη και ελαφρώς υψηλότερη απώλεια ενέργειας στα ίδια χρόνια. Συνεχίζει λέγοντας ότι πρόκειται για μια πολύ μικρή μπαταρία αποθήκευσης, με αποτέλεσμα το σχετικό φορτίο ανά κύκλο να είναι αρκετά υψηλό σε σύγκριση με μεγαλύτερης χωρητικότητας μπαταρίες.
 

Σελ.
2
Η BMW i3 είχε κατασκευαστεί αποκλειστικά για την πόλη
Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε