autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Δοκιμάσαμε το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Ford Explorer

Δοκιμάσαμε το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Ford Explorer

5/9/2024

Κατασκευασμένο σε υπερσύγχρονο εργοστάσιο στην Κολωνία
Με πολλούς αποθηκευτικούς χώρους και infotainment 15”
Από 170 άλογα ως 340 άλογα οι 3 εκδόσεις που θα είναι διαθέσιμο
Ως 600χλμ αυτονομία και φόρτιση από το 10-80% σε 26 λεπτά

Κατασκευασμένο σε υπερσύγχρονο εργοστάσιο στην Κολωνία.

Το νέο Ford Explorer συνδυάζει τη γερμανική μηχανολογία και την αμερικανική φιλοσοφία, καθώς όπως γνωρίζουμε, η Ford χρησιμοποιεί την πλατφόρμα της Volkswagen, η οποία αφορά τα ηλεκτρικά μοντέλα.  Όπως είναι ήδη γνωστό από τις αρχές του περασμένου μήνα, το νέο ηλεκτρικό Ford Explorer βρίσκεται ήδη σε διαδικασία παραγωγής στο Κέντρο Ηλεκτρικών Οχημάτων της Ford στην Κολωνία  Η τεχνολογία η οποία έχει επενδυθεί για το Κέντρο Ηλεκτρικών Οχημάτων της Κολωνίας εντυπωσιάζει, καθώς υποστηρίζεται από μηχανές αυτομάθησης και πάνω από 600 ρομπότ που εκτελούν τις εργασίες συναρμολόγησης. Το Explorer φτάνει τα 4.47 μ. . Επιπρόσθετα, το εξωτερικό του χαρακτηρίζεται από μια πιο... γωνιακή προσέγγιση και όντας λιγότερο στρογγυλεμένο. Πάμε όμως να δούμε και το εσωτερικό του μοντέλου.

Με πολλούς αποθηκευτικούς χώρους και infotainment 15”

Η κεντρική κονσόλα είναι ιδιαίτερη. Ξεχωρίζει η οθόνη μεγέθους 15 ιντσών, η οποία διαθέτει το λογισμικό της Ford. Πίσω από αυτήν βρίσκεται μια μυστική θήκη η οποία συνδέεται με το σύστημα κεντρικού κλειδώματος και μπορεί να χωρέσει τόσο το κινητό σας, όσο και άλλα αντικείμενα, όπως τα κλειδιά. Μπροστά από αυτό, η αμερικανική εταιρεία έχει δημιουργήσει ένα ψηλό ράφι ανάμεσα στα καθίσματα, το οποίο μέσω των ραφιών του προσφέρει ακόμη περισσότερους χώρους αποθήκευσης. Μιλώντας για τους χώρους αποθήκευσης, το πορτ-μπαγκάζ του αυτοκινήτου διαθέτει χωρητικότητα η οποία ξεκινάει από τα 536 λτ. στην 5-θέσια διάταξη και φτάνει ως τα 1.422 λτ. στη διθέσια. Η Ford ακολουθεί μια ιδιαίτερα καινοτόμα πολιτική, καθώς παρέχει στους πελάτες της δεδομένα σχεδιασμού για πρόσθετους χώρους αποθήκευσης, τα οποία μπορούν να εκτυπωθούν σε τρισδιάστατο εκτυπωτή.

Από 170 άλογα ως 340 άλογα οι 3 εκδόσεις που θα είναι διαθέσιμο

Η αμερικάνικη εταιρεία προσφέρει διάφορες εξοπλιστικές εκδόσεις. Έχουμε τις ήδη γνωστές πισωκίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις. Αναφερόμαστε στις δύο εκδόσεις με όνομα Explorer Style, με ιπποδυνάμεις δυναμικής 286 και 340 αλόγων και ροπή στα 545 Nm για το πισωκίνητο και 679 Nm το τετρακίνητο. Στα ίδια επίπεδα δυναμικής βρίσκονται αμφότερες οι εκδόσεις premium (τόσο η πισωκίνητη, όσο και η τετρακίνητη). Όσον αφορά τα της εισαγωγικής έκδοσης, γνωρίζουμε κάποια πράγματα από τα οποία, ξεχωρίζει η ισχύς του πίσω κινητήρα του δυναμικής 170 ίππων, όπως και η μπαταρία 52 kWh. Από εκεί και πέρα, είναι γνωστό ότι η εισαγωγική έκδοση θα είναι διαθέσιμη στα τέλη του τρέχοντος έτους.

Ως 600χλμ αυτονομία και φόρτιση από το 10-80% σε 26 λεπτά

Μιλώντας για την εισαγωγική έκδοση η αυτονομία της αναμένεται να φτάσει τα 384 χλμ. . Από εκεί και πέρα, όσον αφορά τα υπόλοιπα, για το μοντέλο με την πίσω κίνηση, η εταιρεία αναφέρει αυτονομία έως 602 χλμ. και φόρτιση 10-80% στα 28 λεπτά, ενώ για το τετρακίνητο οι Αμερικάνοι αναφέρουν αυτονομία ως και 566 χλμ. , φόρτιση 10-80% στα 26 λεπτά. Η πισωκίνητη έκδοση ξεκινά από τα 48.700 ευρώ και η τετρακίνητη από 57.199, ενώ η πισωκίνητη Premium έκδοση ξεκινά από τα 51.400 και η τετρακίνητη Premium από τα 59.899 ευρώ.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε