8 φωτογραφίες »

Δοκιμάζουμε το νέο Audi SQ2

Διαβάστηκε από 48698 αναγνώστες - 8/4/2021

Απόδραση! Ποιος δε θα την ήθελε αυτόν τον καιρό; Ένα από τα πιο κατάλληλα αυτοκίνητα για απόδραση είναι το Audi SQ2 και με 300 PS για να φτάσετε γρήγορα στον προορισμό σας. Πόσο καλό είναι στην πράξη αυτό το SUV θα το δούμε στη συνέχεια.

 
 

Car Repair: Κάντο καινούριο με τα μισά λεφτά

Μετά από το ντεμπούτο του στα τέλη του 2018, το μικρότερο σπορ SUV της Audi, ανανεώθηκε οπτικά. Πάνω απ όλα, η οκτάγωνη μονοκόμματη γρίλια του ψυγείου έχει τοποθετηθεί πιο χαμηλά και δείχνει πιο δυναμική, ενώ τα μπροστινά φωτιστικά σώματα, τα οποία ήταν πάντοτε εξοπλισμένα με LED, διατίθενται πλέον προαιρετικά με Matrix-LED, τα οποία παρέχουν ακόμα καλύτερο φωτισμό.



Στο εσωτερικό υπάρχουν καλής ποιότητας υλικά, πολύ καλή συναρμογή και εκτεταμένος εξοπλισμός. Το επίπεδο της συνδεσιμότητας επεκτάθηκε περαιτέρω, όπως για παράδειγμα, και για απομακρυσμένες λειτουργίες (π.χ. ερώτημα πλήρωσης δεξαμενής καυσίμων, κεντρικό κλείδωμα κτλ.). Ένα προσαρμοζόμενο σύστημα υποβοήθησης του οδήγου διατηρεί την πορεία του αυτοκινήτου στην ίδια λωρίδα, την ταχύτητα και την απόσταση από το προπορευόμενο όχημα (συμπεριλαμβανομένων περαιτέρω συστημάτων υποβοήθησης, του «πακέτου» συστήματος πλοήγησης και του εικονικού cockpit, που ανήκει στο προαιρετικό «πακέτο» υποβοήθησης "Drive").

Σε ό,τι αφορά την παροχή χώρων, το Audi SQ2 παρέχει ό,τι συνηθίζεται στην κατηγορία. Για την ακρίβεια, αυτό σημαίνει πως μπορεί στο κατά επτά εκατοστά μακρύτερο Golf της σύγχρονης γενιάς ο χώρος να είναι κάπως πιο ευάερος μεν, αλλά στο πίσω μέρος του Audi επιβάτες με ύψος έως 1,85 m θα καθίσουν και στο SQ2 χωρίς πρόβλημα, ενώ χάρη στο ψηλά τοποθετημένο πίσω κάθισμα (38 cm πάνω από το πάτωμα του οχήματος, στο Golf 35,5 cm) θα είναι και πολύ άνετα, ενώ ο χώρος αποσκευών φτάνει μέχρι 1.000 λίτρα με αναδιπλωμένα τα πίσω καθίσματα.



Στο δρόμο

Στον τομέα του κινητήρα υπήρξαν λίγες καινοτομίες, αφού σε μεγάλο βαθμό τα πάντα έμειναν όπως ήταν. Ένα λεπτό φινίρισμα εδώ και εκεί, λίγη... λιποαναρρόφηση στα σωστά μέρη και το ανανεωμένο Q2 ήταν κιόλας έτοιμο. Η ισχύς και η ροπή παραμένουν στα 300 PS και 400 Nm, αντίστοιχα, από έναν τετρακύλινδρο κινητήρα 2,0 λίτρων. Ταυτόχρονα, και στο σύστημα της τετρακίνησης με τον πολύδισκο συμπλέκτη στον οπίσθιο άξονα, καθώς και με την εμπλοκή των φρένων επιλεκτικά σε συγκεκριμένους τροχούς, ήταν λίγες οι αλλαγές.



Το SQ2 δείχνει πολύ ξύπνιο και ζωντανό, το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη αλλάζει σχέσεις επιδέξια και γρήγορα μεταξύ των επτά επιλογών του, ενώ το σύστημα διεύθυνσης βρίσκει την ιδανική γραμμή σχεδόν από μόνο του. Για ένα τόσο μικρό SUV, το οποίο φιλοδοξεί να γίνει ψηλότερο παρά να «χαμηλώσει», το SQ2 μάχεται σωστά.



Για την εκκίνηση «πανικού», το SQ2 διαθέτει σύστημα launch control. Για τη χρήση του πρέπει να απενεργοποιήσετε το stop&start και το ESP, να επιλέξετε το πρόγραμμα οδήγησης "dynamic" ή S-mode, πιέζοντας αρχικά το πεντάλ του φρένου, στη συνέχεια καλείστε να βυθίστε το δεξί πεντάλ προς τα εμπρός και να απομακρύνετε το αριστερό πόδι από το πεντάλ των φρένων. Η μεγάλη διασκέδαση στο μικρότερο SUV της Audi είναι εγγυημένη. Μέσα σε 4,9 δευτερόλεπτα, το τετρακίνητο μοντέλο φτάνει τα 100 km/h και μέχρι τα 200 km/h αρκούν συνολικά 19,6 δευτερόλεπτα. Σας συνιστούμε, στις υψηλότερες ταχύτητες, ωστόσο, να αλλάξετε εγκαίρως το πρόγραμμα οδήγησης από την αρκετά θορυβώδη ρύθμιση dynamic. Και ποιο να επιλέξετε; Για παράδειγμα, το efficiency, που κάνει το ταξίδι πολύ πιο ευχάριστο και στη συνέχεια ως και τα περίπου 140 km/h μπορεί επίσης να κάνει "sailing". Η σπορ ανάρτηση και το κατά 20 χιλιοστά «χαμήλωμα» έχουν κάνει το SQ2 σφικτό, αλλά όχι και… άδικο. Και το σύστημα της τετρακίνησης βοηθά με όλη τη δύναμή του όταν σε βρεγμένη άσφαλτο ή σε κλειστές στροφές όταν «απειλείται» η πρόσφυση. Τουλάχιστον 62.6200 ευρώ κοστίζει το Audi SQ2, τιμή υψηλή μεν αλλά αντίστοιχη της ποιότητας και της οδηγικής ικανοποίησης που προσφέρει.

Συμπέρασμα
Ένα πραγματικά διασκεδαστικό, μικρό SUV αυτό το SQ2. Από μόνη της η οδήγηση σου ανεβάζει τη διάθεση, παρά το υψηλό κόστος απόκτησης.