Δοκιμή Citroen C5 X Plug-In
Θα αντέξει στην πίεση του ανταγωνισμού το νέο Citroen C5 X;
To Citroen C5 X απέναντι στα καλύτερα και τα χειρότερα της κατηγορίας
Το Citroen C5 Χ, όπως και το Peugeot 408, είναι ένα μοντέλο που τραβάει τα βλέμματα σε κάθε πέρασμα του με την ιδιαίτερη εμφάνιση του. Το ολοκαίνουργιο μοντέλο διαθέτει την κομψότητα μιας λιμουζίνας, το δυναμισμό ενός station wagon και το υπερυψωμένο αμάξωμα ενός SUV. Όμως εκτός από την εμφάνιση έχει κάτι άλλο να δείξει;
Δοκιμάζουμε τo Citroen C5 X Plug-in κι ανακαλύπτουμε πόσο καλό είναι σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, ασφάλεια, εξοπλισμό, εγγυήσεις και τιμή. Επιπλέον το βάζουμε απέναντι στον ανταγωνισμό, συγκρίνοντας το με το καλύτερο και το χειρότερο της κατηγορίας.
Οι αριθμοί είναι το μόνο αντικειμενικό κριτήριο για να βγάλεις ασφαλή συμπεράσματα, με τους πίνακες να είναι στην διάθεση σου για να αποφασίσεις μόνος σου, αν το Citroen C5 X θα ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό.
Με βαθμολογία το 85% Citroen C5 X Plug-in
Μάρκα/Μοντέλο | CITROEN C5 X | Καλύτερο ΜΕΣΑΙΑ Plug-in hybrid AUTO 4Χ4 ΕΜΠΡΟΣ ΠΙΣΩ |
Χειρότερο ΜΕΣΑΙΑ Plug-in hybrid AUTO 4Χ4 ΕΜΠΡΟΣ ΠΙΣΩ |
||
---|---|---|---|---|---|
Έκδοση μοντέλου | CITROEN C5 X HYBRID 225 PS e-EAT8 225ps | ||||
Βαθμολογία | 85% | ||||
Κατηγορία μοντέλου | ΜΕΣΑΙΑ Plug-in hybrid AUTO | ||||
Ποια χρονιά βγήκε/άλλαξε το μοντέλοModel Year
|
2021 | ||||
Τι τεχνολογίας είναι ο κινητήραςΕίδος Κινητήρα
|
Plug-in hybrid | ||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.)
|
1598 | ||||
Η ισχύς του κινητήρα, τα άλογά τουΙπποδύναμη (PS)
|
225 | 333 | MERCEDES C-CLASS NEW C 300 e 333ps | 204 | SKODA OCTAVIA IV GRAND COUPE 1.4 TSI IV 204 PS 13 kWh 204ps |
Χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιοΚιβώτιο
|
AUTO | ||||
Πόσες ταχύτητες έχειΑριθμός σχέσεων
|
8 | ||||
Ποιοι τροχοί κινούν το αμάξωμαΚίνηση
|
ΕΜΠΡΟΣ | ||||
Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική μέση κατανάλωση (λτ/100χλμ.)
|
6,8 | 5 | MERCEDES C-CLASS NEW C 300 e 333ps | ||
Πόσα χιλιόμετρα διανύεις με ένα γεμάτο ρεζερβουάρ - Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική αυτονομία (χλμ.)
|
677 | 713 | MERCEDES C-CLASS NEW C 300 e 333ps | 408 | SKODA OCTAVIA IV GRAND COUPE 1.4 TSI IV 204 PS 13 kWh 204ps |
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματος (για επιβάτη με 1,75 ύψος και 75 κιλά)Χώροι για γόνατα πίσω επιβατών (εκατοστά)
|
19,5 | 19,5 | CITROEN C5 X HYBRID 225 PS e-EAT8 225ps | 17,5 | SKODA OCTAVIA IV GRAND COUPE 1.4 TSI IV 204 PS 13 kWh 204ps |
Χρειάζονται 45 εκατ. Για κάθε ενήλικο και 35 για κάθε παιδίΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα)
|
1,39 | 1,4 | MERCEDES C-CLASS NEW C 300 e 333ps | 1,37 | SKODA OCTAVIA IV GRAND COUPE 1.4 TSI IV 204 PS 13 kWh 204ps |
Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική Χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα)
|
485 | 485 | CITROEN C5 X HYBRID 225 PS e-EAT8 225ps | ||
Πόσα δλ. χρειάζονται για τα 100 χλμ./ώρα από στάσηΕπιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα (δλ.)
|
8,2 | 5,91 | MERCEDES C-CLASS NEW C 300 e 333ps | ||
Η μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτουΤελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
|
233 | 245 | MERCEDES C-CLASS NEW C 300 e 333ps | 220 | SKODA OCTAVIA IV GRAND COUPE 1.4 TSI IV 204 PS 13 kWh 204ps |
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 36,3 | 36,3 | CITROEN C5 X HYBRID 225 PS e-EAT8 225ps | 36,6 | MERCEDES C-CLASS NEW C 300 e 333ps |
Εργοστασιακή εγγύησηΕγγύηση (χρόνια)
|
5 | 5 | CITROEN C5 X HYBRID 225 PS e-EAT8 225ps | ||
Τιμή καταλόγου αντιπροσωπείαςΤιμή
|
50.900€ | 40.900€ | SKODA OCTAVIA IV GRAND COUPE 1.4 TSI IV 204 PS 13 kWh 204ps | 59.100€ | MERCEDES C-CLASS NEW C 300 e 333ps |
Το Citroen C5 X Plug-in φαίνεται να έχει τα πάνω και τα κάτω του! Αυτό που ξεχωρίζει είναι οι χώροι του, όπου περήφανα καταλαμβάνει τις πρώτες θέσεις, τόσο στον αέρα για τα γόνατα, όσο και στα λίτρα του πορτμπαγκάζ.
Η καλή του εικόνα συνεχίζεται και στο τομέα του φρεναρίσματος, όπου χρειάζεται τα λιγότερα μέτρα για να ακινητοποιηθεί από τα 100 χ.ω.α. Τα 36,3 μέτρα είναι ένα εντυπωσιακό νούμερο ακόμα και για καθαρόαιμα σπορ μοντέλα.
Η εγγύηση των 5 ετών είναι η κορυφαία μεταξύ των ανταγωνιστών του, ενώ η τιμή του είναι ακριβώς στο μέσο όρο της κατηγορίας. Πάμε να δούμε πιο αναλυτικά τις μετρήσεις!
Σχολιάστε |