.jpg)
Mazda EZ-60: Αποκάλυψη για το νέο SUV των Ιαπώνων
Πιστό σχεδιαστικά στο πρωτότυπο Arata
Δεν αποκαλύφθηκε η καμπίνα, αλλά θα είναι παρόμοια με του 6e
Αμιγώς ηλεκτρικό αλλά πιθανότατα και υβριδικό με range-extender
Ετοιμάζεται και για την Ευρώπη, πιθανότατα με το όνομα CX-6e
Νέο ηλεκτρικό SUV από τη Mazda
Στα αποκαλυπτήρια του νέου της ηλεκτρικού SUV προχώρησε η Mazda. Πρόκειται για το EZ-60, εικόνες του οποίου κυκλοφόρησαν στο Weibo, μία πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης της Κίνας. Εκεί θα ξεκινήσει να πωλείται αρχικά το EZ-60, αλλά αναμένεται να ακολουθήσουν και άλλες αγορές, όπως αυτή της Ευρώπης, όπου πιθανότατα θα έχει το όνομα CX-6e.
Πιστό σχεδιαστικά στο πρωτότυπο Arata
Το Mazda EZ-60 είναι πιστό σχεδιαστικά στο πρωτότυπο Arata, που αποκαλύφθηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Πεκίνου 2024. Στο μπροστινό μέρος η κλειστή μάσκα τονίζεται από το φωτιζόμενο λογότυπο και μία λεπτή LED μπάρα, η οποία ενώνεται με τους βασικούς προβολείς. Στο πλάι αντί για παραδοσιακούς καθρέπτες υπάρχουν κάμερες, ενώ βλέπουμε πως οι χειρολαβές είναι χωνευτές στο αμάξωμα. Στο πίσω μέρος συνεχίζεται η λογική με τη λεπτή LED μπάρα αντί για φωτιστικά σώματα.
Δεν αποκαλύφθηκε η καμπίνα, αλλά θα είναι παρόμοια με του 6e
Εικόνες από την καμπίνα του EZ-60 δεν κυκλοφόρησαν. Περιμένουμε όμως πως θα είναι παρόμοια με του ηλεκτρικού σεντάν Mazda 6e, που αναμένεται στην Ευρώπη από το δεύτερο εξάμηνο του 2025. Ως εκ τούτου, χαρακτηριστικά όπως η μινιμαλιστική σχεδίαση, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,2 ιντσών και η ανεξάρτητη οθόνη αφής για το infotainment 14,6 ιντσών, που θα βρίσκεται στο κέντρο του ταμπλό θα είναι στάνταρ.
Αμιγώς ηλεκτρικό αλλά πιθανότατα και υβριδικό με range-extender
Η Mazda δεν έχει δημοσιεύσει τις προδιαγραφές των συστημάτων κίνησης. Οι φήμες όμως υποστηρίζουν πως το μοντέλο θα προσφέρεται με δύο επιλογές μπαταρίας, πιθανότατα 68,8 kWh και 80 kWh για αυτονομία περίπου στα 470 και 550 χιλιόμετρα, αντίστοιχα. Το EZ-60 θα κινείται χάρη σε ένα ηλεκτρικό μοτέρ, με ισχύ περίπου στα 258 άλογα.
Από κει και πέρα, το EZ-60 ενδεχομένως να προσφερθεί και σε υβριδική έκδοση με range-extender, όπου ένας κινητήρας εσωτερικής καύσης θα λειτουργεί επικουρικά του ηλεκτρικού συστήματος με σκοπό την επέκταση της αυτονομίας. Ωστόσο, το αν η τελευταία επιλογή θα είναι διαθέσιμη στην Ευρώπη παραμένει προς ώρας άγνωστο.