Το νέο Rexton επαναπροσδιορίζει τη θέση του στην κατηγορία των μεσαίων SUV, προτάσσοντας νέα και πιο ελκυστική σχεδίαση, άπλετους χώρους και καλές εκτός δρόμους δυνατότητες. Καθόλου άσχημα.
Το καλοκαίρι του 2003 παρουσιάστηκε το Rexton στην Ευρώπη. Τεχνολογικά βασίζονταν σε ένα επιμηκυμένο πλαίσιο τύπου σκάλας του αδελφού μοντέλου SsangYong Musso. Αυτό, το πλαίσιο τύπου σκάλας δηλαδή, είναι στην ουσία και το μοναδικό στοιχείο το οποίο συνδέει το μοντέλο του τότε με το σημερινό Rexton. Ένα πλαίσιο το οποίο μπορεί να προσδίδει στο κορεάτικο μοντέλο τεράστιες δυνατότητες έλξης, αποβαίνει όμως σε βάρος της οδικής συμπεριφοράς και της παρεχόμενης άνεσης στο εσωτερικό. Παρά τον άξονα πολλαπλών συνδέσμων και τα ελικοειδή ελατήρια πίσω, κάποιες αναπηδήσεις σε κακοτράχαλα σημεία της διαδρομής, όταν το Rexton κινείται σε υψηλούς ρυθμούς δεν γίνεται να αποφευχθούν, όπως δεν γίνεται να αποφευχθούν και οι εμφανείς κλίσεις του αμαξώματος. Η έγκαιρη ενεργοποίηση της τετρακίνησης εξομαλύνει σε ένα βαθμό την κατάσταση. Κατά την κίνηση στον αυτοκινητόδρομο και έχοντας επιλέξει κάποιος 2WD, δηλ. πίσω κίνηση, η ουρά του Rexton «αυτονομείται», πριν επέμβει το ESP για να αποκαταστήσει την τάξη. Κατά τα λοιπά ο πετρελαιοκινητήρας συνεργάζεται πολύ καλά με το 7άρι αυτόματο κιβώτιο της Mercedes παρέχοντας ικανοποιητικές επιδόσεις στο βάρους 2.200 κιλών αμάξωμα. Το σύστημα διεύθυνσης παρέχει στον οδηγό μόνο μέτρια πληροφόρηση για τα τεκταινόμενα στο δρόμο. Τα καλά νέα έρχονται από το εσωτερικό όπου και θα συναντήσει κάποιος εξαιρετικούς χώρους ως απόρροια τόσου του μεγάλου μήκους του οχήματος (4,85 μέτρα), όσο και της εξαιρετικής χωροταξικής διαρρύθμισης, ενώ και ο χώρος των αποσκευών ο οποίος ανέρχεται από 784- 1.997 λίτρα ανάλογα με τη διάταξη και τις σειρές των καθισμάτων θα καλύψει τις ανάγκες των έως και 7 ατόμων που θα φιλοξενηθούν στο εσωτερικό. Οι θέσεις είναι άνετες, αλά με ικανοποιητική πλευρική στήριξη και ο διάκοσμος ευχάριστος.
Συμπέρασμα
Το νέο Rexton είναι ένα ποιοτικό και αξιοπρεπές όχημα για καθημερινή και σκληρή χρήση, υπό την προϋπόθεση ότι δεν θα εγείρει κάποιος αξιώσεις όπως άνεση και σπορ οδήγηση.