Σε ολικό ρεκτιφιέ των μελλοντικών αυτοκινήτων της προβαίνει η Audi, με την γερμανική μάρκα να ανανεώνει σχεδόν ολοκληρωτικά την γκάμα που προσφέρει . Διαβάστε μέσα από την Auto Bild τα μοντέλα που φέρνει η Audi ως το 2022.
Ριζικά φρεσκαρισμένη είναι η σειρά αυτοκινήτων που θα κυκλοφορήσει στις αγορές η Audi τα προσεχή χρόνια. Ο γερμανικός κολοσσός δεν επαναπαύεται στιγμή και για την διετία 2021-22 (συν το φινάλε του 2020) προβαίνει σχεδόν σε πλήρη ανανέωση της γκάμας μοντέλων του. Εκείνο που δεν περνά απαρατήρητο για τα προσεχή αυτοκίνητα της γνωστής μάρκας είναι πως θα ξεχωρίζουν για το ιδιαίτερο design τους. Ο επικεφαλής σχεδιασμού, Marc Lichte, αφήνει πίσω του επικρίσεις για την δημιουργία επιμέρους σειρών και καθιερώνει ένα νέο μελλοντικό σήμα κατατεθέν σε επίπεδο σχεδιασμού για την Audi.
Όπως θα διαπιστώσετε, οι Βαυαροί από την πόλη Ίνγκολσταντ δεν περιορίζονται απλώς σε ανανεωμένες και facelift εκδόσεις γνωστών μοντέλων, αλλά ταυτόχρονα σκοπεύουν να λανσάρουν έναν σημαντικό αριθμό νέων αυτοκινήτων e-tron, που θα επεκτείνουν την γκάμα της «ηλεκτρικής τους οικογένειας». Εξάλλου, η ηλεκτρική κινητητικότητα αποτελεί πάγια προτεραιότητα για την Audi. Στην κατεύθυνση αυτή περιλαμβάνονται το SUV Q4 e-tron και το coupé e-tron GT, ενώ δεν αποκλείεται να κυκλοφορήσει και ηλεκτρικό SUV entry-level, ένα επίπεδο χαμηλότερα από το Q2.
Την ίδια στιγμή, η αυτόνομη οδήγηση εξακολουθεί να βρίσκεται σε πρώτο πλάνο. Οι Γερμανοί προσφέρουν υπηρεσίες υποβοήθησης και ασφάλειας στον οδηγό, θέλοντας να εξασφαλίσουν όσο τον δυνατόν μεγαλύτερη οδηγική απόλαυση.
Ας δούμε αναλυτικά, με την βοήθεια της Auto Bild, φωτογραφίες αλλά και πληροφορίες για τα αυτοκίνητα που ετοιμάζει η Audi μέχρι το 2022. Υπενθυμίζεται πως οι τιμές αφορούν την γερμανική αγορά.
Audi e-tron MY 2021 Έναρξη κυκλοφορίας: Έχουν ξεκινήσει οι παραγγελίες
Το νέο Audi e-tron περιλαμβάνει έναν δεύτερο on-board ενσωματωμένο φορτιστή για το e-tron 55 και το αντίστοιχο Sportback. Μέσω αυτού, διπλασιάζεται η ισχύς φόρτισης από τα 11 στα 22 kW. Στις άλλες παραλλαγές «50» και «S»του SUV ο φορτιστής των 22 κιλοβάτ θα είναι διαθέσιμος από τα μέσα του 2021. Νέος σχεδιασμός υπάρχει και στο τιμόνι του προσεχούς Audi e-tron. Πλέον χρειάζεται μόνο ένα άγγιγμα το λεπτό ώστε να παραμένει ενεργό το σύστημα adaptive cruise assistant το οποίο φρενάρει, επιταχύνει και διατηρεί το αυτοκίνητο στο κέντρο της λωρίδας του. Η τιμή του ξεκινά από τα 67.358 ευρώ.
Audi TT S line competition plus Έναρξη κυκλοφορίας: Δεκέμβριος 2020
Η Audi δινει στο μοντέλο TT ένα φρέσκο σπορ οπτικό αποτέλεσμα. Με την παραλλαγή του νέου «plus» εξοπλισμού συνδυάζονται δύο πακέτα σε ένα, περιλαμβάνοντας ως στάνταρ kit την σταθερή αεροτομή στο πίσω μέρος. Η sport επένδυση είναι διαθέσιμη μόνο για το Audi TT 45 με ιπποδύναμη 245 άλογα. Ο κινητήρας έχει ανανεωθεί και πληροί τις προδιαγραφές καυσαερίων επιπέδου Euro 6d για τα diesel αυτοκίνητα. Το νέο Audi TT S line competition plus κοστίζει 47.316 ευρώ.
Audi Q5 facelift Έναρξη κυκλοφορίας: Τέλη 2020
Προς το φινάλε της τρέχουσας χρονιάς θα καταφτάσει το Audi Q5 facelift. Η συγκεκριμένη facelift έκδοση δεν περιλαμβάνει έντονες επεμβάσεις, παρά μικρές αλλαγές όπως η πιο επίπεδη γρίλια. Σε τεχνικό επίπεδο, το SUV είναι ενημερωμένο και μπορεί να «επικοινωνήσει» με τους φωτεινούς σηματοδότες των επόμενων διασταυρώσεων. Ξέρει, δηλαδή, ποια από τα φανάρια που ακολουθούν είναι πράσινα, δίνοντας στον οδηγό την σχετική πληροφόρηση. Όσον αφορά τον κινητήρα, διατίθεται σε δύο plug-in hybrid εκδόσεις με 299 και 367 άλογα. Στις σειρές diesel και βενζίνης η ισχύς θα κυμαίνεται ανάμεσα στους 136 και 265 ίππους, στις οποίες σειρές το μοτέρ θα αποδίδει πιο αποτελεσματικά. Η τιμή του Audi Q5 facelift ξεκινά από τα 48.700 ευρώ.
Audi Q4 e-tron Έναρξη κυκλοφορίας: Τέλη 2020
Το πλήρως ηλεκτρικό Audi Q4 e-tron απαρτίζεται από δύο ηλεκτρικά μοτέρ με συνολική ιπποδύναμη 306 άλογα (225 κιλοβάττ) και αυτονομία άνευ φόρτισης τουλάχιστον 450 χιλιόμετρα. Αλλωστε, δεν υπάρχει σαφής ενημέρωση για το εύρος, όπως και συνηθίζεται στις αντίστοιχες μελέτες. Η Audi προικίζει το Q4 3-tron concept με επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα σε 6,3 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 180 χιλιόμετρα την ώρα.